Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 9, 2005 16:21:04 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 9, 2005 20:06:09 GMT 1
Die van de Dukeman, tweede link in je post, vind ik persoonlijk wel goed. Daarnaast vind ik ook die van Ducwolf goed. Die vindt je hier: fredfaster.m4driving.it/gpladdons/gpl65/sounds/sounds_eng.htmIk heb normaal in de wagen waar ik mee rijd het geluid van Dukeman staan en voor de andere wagens die van Ducwolf. Cheers, Timo
|
|
|
Post by jansongpl on Dec 9, 2005 23:01:13 GMT 1
Ik heb die van dukeman geprobeerd maar die klonken alleen goed in de pits. Van zodra ik hoog in de toeren ging liep het fout. Ik zal later eens die andere proberen. Toch bedankt !!
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 10, 2005 10:10:08 GMT 1
Janson, ik vind die van Dukeman inderdaad iets te scherp en niet helemaal overeeenkomend met de realiteit maar die van Ducwolf voor de 65 mod zijn echt wel topklasse hoor en bijna "echt"
Opgelet : Wolfgang Buthe zijn sounds zijn sounds van 1967 en dus 3-liter motoren... dus :
1- Wees er zeker van dat je echt wel sounds download voor de 65 mod en NIET voor de 67-autos (er is een groot verschil!)
2- Ben je zeker dat je instellingen in-game en in je ini-files wel juist zijn? Onder je installatie-root (dus de map waarin de versie van GPL zit die jij gebruikt) staat altijd een ini-file : APP.INI. Daarin vind je de volgende relevante regels terug
[ Engine ] sampleRPM = 5200.000000 ; recorded sample RPM
enne
[ Sound ] soundQuality = 2 ; Relative quality for sound
die sample rpm is 5200. (punt zoveel nullen als ge goesting hebt) voor de 1967 en 6500. (punt zoveel nullen als ge goesting hebt) voor de 1965
Ducwolf vraagt in zijn readme ook om het aantal weer te geven sounds (ingame, dus in het spel onder het menu "options" en "sound and gameplay" (of zoiets?) dien je die schuiver op maximaal 3 tot 5 (!) te zetten - heeft wat te maken met de samples die hij hij gerecorded)
Nu, ik heb dat allemaal gedaan en ik moet zeggen dat die sounds toch wel echt realistisch zijn. Vooral die BRM V8 uit de 1965 is gewoon de nagel op de kop zu
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 12, 2005 11:28:47 GMT 1
Merci voor de replieken
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 12, 2005 13:27:44 GMT 1
in deze luxetijden (GTL, GTR en rFac) krijg ik toch nog zin om GPL65 noggis boven te halen. Dat zegt eigenlijk wel iets over de kwaliteit van GPL ...
|
|