|
Post by Petrol on Oct 25, 2002 20:01:26 GMT 1
Verdomme Jan, hebt ge ne Lotus in u garage staan of zo? wel, ikke binnenkort wel, ben op zoek naar ne Lotus Europa, fantastische autokes - waar studentenjobs allemaal goed voor zijn...
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 25, 2002 20:09:08 GMT 1
Heeft da een instelbaar differentieel? ;D
Jan. =----
|
|
|
Post by Petrol on Oct 25, 2002 22:39:15 GMT 1
'k vrees van niet, gij zou der al aan gaan prutsen zeker
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 25, 2002 22:57:20 GMT 1
Neeit jong, ikke en smeerolie gaan nie samen. Ik zou commanderen hoe da gij d'r moet aan prutsen! Jan. =---
|
|
|
Post by markrenton on Oct 25, 2002 23:40:46 GMT 1
Jantje Jantje Jantje, Ge zout beter technisch adviseur worden bij Mclaren of zoiets. O ja, wanneer komt uw boek uit? Heeft iemand al een idee van titel voor het boek Ik zat zo te denken aan "DE IDEALE RIJTECHNIEK" ;D maar natuurlijk zouden er ook veel aanpassingsverhaalkes (voor het diff) in dat boek moeten staan dus zou de titel nog uitgebreider moeten zijn. Suggesties zijn altijd welkom voor onze Jan want ik vind dat hij wat motivatie en inspiratie nodig heeft en waar kan hij dit nog beter vinden dan op de VRL O ja , en hoeveel gaat da kosten. Niet te veel hoop ik want met mijn gelimiteerde kapitaalkrachtige toepassingen wegens het sparen voor nen R500 (http://www.caterham.co.uk/showroom/sevens/superlight.htm), kan ik niet zoveel meer veroorloven. ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 26, 2002 1:02:05 GMT 1
Jantje Jantje Jantje, Watte, Polleke? ;D Als den FIA aerodynamica afschaft zou dat een optie kunnen zijn, ja... Lange geleden da 'k nog eens een game-specifiek boekje heb gezien... 't is een gedacht moest ik onverwacht zonder werk vallen. Er zijn verscheidene van dat soort boeken: "The technique of motor racing" van Pierro Taruffi, bvb. Wel... de sfeer in deze league is fris en inspirerend (zelfs als gulle mij d'r een beetje doorsleuren). Niet op een literair niveau, maar het cynisme van de online veteraan wordt hier wel serieus in vraag gesteld. D'r hangt hier kattekwaad in de lucht. ;D Mijn advies en standpunten zijn gratis. 't Kan zijn dat ge tussen mijn gelul iets ontdekt waardoor ge harder gaat, 't kan zijn van nie. Mijn gedacht is dat de kans daarop serieus vermindert als ik mijn klep houd. Nu ja, als 't U stoort moogt ge't zeggen zenne.... heb ik geen probleem mee. Jan. =---
|
|
|
Post by markrenton on Oct 26, 2002 11:58:28 GMT 1
ba neen gij, we zijn wij vreet kontent met uw visie T'is dankzij u dak al 2 seconden van Spa heb kunnen rijden. hiervoor mijn oprechte dank. ;D BTW : Hebt ge da boek liggen van The technique of motor racing" van Pierro Taruffi? Lijkt mij wel intersant.
|
|
|
Post by Petrol on Oct 26, 2002 12:01:04 GMT 1
O ja , en hoeveel gaat da kosten. Niet te veel hoop ik want met mijn gelimiteerde kapitaalkrachtige toepassingen wegens het sparen voor nen R500 (http://www.caterham.co.uk/showroom/sevens/superlight.htm), kan ik niet zoveel meer veroorloven. ;D ;D ;D wow, 0 tot 60mph in 3.4 sec!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2002 12:16:08 GMT 1
Heeft de Caterham RS500 nie het ronderecord ook op de Ring, ik dacht het wel, allee ronderecord voor *normale* ?! wagens dan? Btw die 500 staat voor 500bhp per ton, ongeloofelijk gewoon.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 26, 2002 13:21:14 GMT 1
Heeft de Caterham RS500 nie het ronderecord ook op de Ring, ik dacht het wel, allee ronderecord voor *normale* ?! wagens dan? Btw die 500 staat voor 500bhp per ton, ongeloofelijk gewoon. Ja, maar.... verf, een voorruit en een dak zijn opties?? Jan./ me hieeeeeeel Antwaerpe, mor..... =---
|
|
|
Post by Moerie on Oct 26, 2002 13:55:01 GMT 1
Ja jongens waar ge van klapt, ne Caterham. Das mijn DROOMAUTO, ken da bakske toch al een tijdje. Da moe zalig zijn om mee te rijden, alhoewel ik al ns meegegaan ben op circuit met ne caterham. Een da aangepast was vo circuit, had namelijk 180 PK. Er was geen vooruit op ;D Da was de max. Ge moest serieus werken met u hoofd, die krachten bij et remmen, draaien, amaai. Kben weer aan het kwijlen als ik eraan denk. En zo laag da ge zit, niet te doen. Moet ge zeker ns mee maken
|
|
|
Post by Moerie on Oct 26, 2002 14:05:17 GMT 1
Oh ja, bijna vergeten. Bedankt Jan voor al die informatie. Ge zijt hartelijk bedankt daarvoor. Gij met u wijze kennis, ge moe zeker zo'n boekske skrijven. Door u versta ik veel dingen beter
|
|