|
Post by Buchinski on Nov 25, 2005 11:50:18 GMT 1
Atumno, een gekend persoon in de kringen van Race Sim Central forums heeft de laatste versie van zijn eigen GPL film gepost. Check deze thread op de RSC forums : forum.rscnet.org/showthread.php?t=233500Het filmpje (in avi formaat) duurt 14 minuten en vertelt het verhaal van de laatste race op het Wegberg circuit : de Grenzlandring. Het "hooibaal" incident is een verzonnen verhaal (hoewel het eerder vermelde incident uit 1952 in het filmpje WEL berust op feiten) en de mix van "gedateerde" GPL beelden samen met gefingeerde krantenartikels en interviews van zogezegde experten is fantastisch goed in beeld gebracht en opgezet. Het ademt gewoon authenticiteit en de sfeer van oude documentaires uit! Mijns inziens een fantastisch hebbedingetje dat de 171MB download zeker waard is. De versie is wel in het Duits al zou de mogelijkheid bestaan Engelse ondertitels te hebben. Mij stoorde het in alle geval niet
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 25, 2005 15:13:04 GMT 1
Ge moogt gerust zijn dat dat de moeite is. Prachtig gedaan, die onboard ronde met commentaar van de piloot op het einde, precies echt. Als je die film gewoon bekijkt met BSplayer of zo heeft die automatisch ondertitels, in mediaplayer werkt dat niet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2005 15:52:37 GMT 1
Machtig filmpke.Ja,met mediaplayer zijn er geen ondertitels,maar is niet zo erg, want dat Duits is makkelijk te verstaan.En de beelden spreken eigenlijk voor zichzelf
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 25, 2005 17:24:21 GMT 1
Inderdaad een schoon meesterwerkje.
Er zijn een paar shots van eagles waar hij precies een baluwige filter heeft overgezet. Die zijn werkelijk prachtig.
Timo
|
|
|
Post by Pe on Nov 25, 2005 19:04:16 GMT 1
Van duits versta ik gene zak.... en blijkbaar heb ik geen ondertitels, zelfs niet met bsplayer. Spijtig, maar ja...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2005 19:51:49 GMT 1
Knap gemaakt... daar moet verschrikkelijk veel tijd ingekropen zijn in al die effecten. 'k Kreeg al goesting om GPL terug boven te halen Wim
|
|
|
Post by Cash on Nov 25, 2005 22:23:02 GMT 1
'k Kreeg al goesting om GPL terug boven te halen Doen doen doen!
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 25, 2005 23:13:50 GMT 1
Knap gemaakt... daar moet verschrikkelijk veel tijd ingekropen zijn in al die effecten. 'k Kreeg al goesting om GPL terug boven te halen Wim Hehe, Zeg Wim, knappe site. Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe livery! ;D
|
|
|
Post by natas on Nov 26, 2005 8:23:06 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Nov 26, 2005 12:59:00 GMT 1
Van duits versta ik gene zak.... en blijkbaar heb ik geen ondertitels, zelfs niet met bsplayer. Spijtig, maar ja... ik heb die bsplayer geinstalleerd en moet zeggen dat die er zéér goed uitziet ! ik heb ondertitels bij die film ! bspalyer zal bij mij een vaste plaats krijgen. vr gr,
|
|
|
Post by Pe on Nov 26, 2005 13:55:06 GMT 1
ik heb nochthans ook de laatste nieuwe versie van bsplayer geïnstalleerd. Ik gebruik die al langer omdat het volgens mij veruit de beste player is. Waarom ik geen ondertitels krijg is mij een raadsel. Misschien moet ik de betalende versie eens downen en proberen om een crack te zoeken. Dat is mss een oplossing ;D
|
|
|
Post by Pe on Nov 26, 2005 13:57:22 GMT 1
Hehe Joop... bijna 5 gig.. Het kan wel zijn dat het de moeite waard is maar hier in Belgie heeft bijna iedereen een downloadlimiet van 10 gig/30 dagen. Om 5 gig te downen moeten we heel wat andere dingen laten vallen en daar heb ik nu even geen zin in
|
|
|
Post by natas on Nov 26, 2005 14:23:29 GMT 1
Hehe Joop... bijna 5 gig.. Het kan wel zijn dat het de moeite waard is maar hier in Belgie heeft bijna iedereen een downloadlimiet van 10 gig/30 dagen. Om 5 gig te downen moeten we heel wat andere dingen laten vallen en daar heb ik nu even geen zin in Het is een dvd :-)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 27, 2005 18:50:01 GMT 1
Da's eerder iets voor de dowmload limiet op 't werk ne keer op te souperen.
Het filmke in kwestie vind ik geweldig geslaagd. De opbouw en manier van in beeld brengen is helemaal hetzelfde als die documentaires die Wim voor ons gecaptured heeft. "t Is fake, maar nen hele clevere fake.
|
|