|
Post by TimoVermeersch on Sept 30, 2005 9:11:32 GMT 1
Moest er net aan denken toen ik de kroniek van East London las.
Jops Siffert (WK-houder op East London in de 67 en ook patron van de Zwitserse GPL-league) is vorige week overleden aan een hartinfarct. Hij was 39.
Oprecht medeleven aan zijn familie en vrienden.
Timo
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 30, 2005 12:29:52 GMT 1
Moest er net aan denken toen ik de kroniek van East London las. Jops Siffert (WK-houder op East London in de 67 en ook patron van de Zwitserse GPL-league) is vorige week overleden aan een hartinfarct. Hij was 39. Oprecht medeleven aan zijn familie en vrienden. Timo Oeps, toch weer effe verschieten (hoewel ik deze mens enkel ken van de tabellen op het internet)! We zitten in mijn werkkring over de afgelopen maanden met ook al twee hartaanvallen (iemand van 60 en iemand van over de 50...) en dan zegt mijnen doktoor mij woensdag nog "ja, ik zie hier...de 40 gepasseerd, van veel kunt ge nog geen last hebben hé..." Toen ik dat bericht hier las dacht ik allez...39 jaar en die jongen is ook al uitgechecked.... Doet je toch weer even nadenken.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 30, 2005 12:33:37 GMT 1
Doet je toch weer even nadenken. Inderdaad, zeker als je zoals ik niet van de lichtste bent. Timo
|
|
|
Post by arnold on Sept 30, 2005 20:26:49 GMT 1
Doet je toch weer even nadenken. Inderdaad, zeker als je zoals ik niet van de lichtste bent. Timo ik ga er alvast iets aan doen : de laatste tijd last van hartkloppingen , niet direkt alarmerend maar toch... ik ga morgen naar de dietiste voor mijn overgewicht. vr gr,
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 23, 2007 21:00:26 GMT 1
In de week van 7 maart heeft een ander lid van de GPL-community deze wereld verlaten.
Kiss Zolee overleed op 32-jarige leeftijd.
Bij de meesten is hij waarschijnlijk bekend van een aantal fantastische GPL-filmpjes die hij maakte. Ik racet met hem in de GBGPL-league en het was één van het goede hout waar je ronden lang mee op het scherp van de snee kon gaan.
De maandag na zijn overlijden heeft GBGPL een 65-race op Oulton gereden die de Zolee memorial genoemd werd. DC Cook Jr reed de pole en startte daarna niet om de pole vrij te laten ter nagedachtenis van Kiss.
Het soort gestes dat de GPL-community, en bij uitbreiding de hele racesim community, iets heel speciaals geeft IMO.
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Mar 23, 2007 21:07:58 GMT 1
Dat van Kiss Zolee (en Cook Jr zijn gebaar) had ik inderdaad ook vernomen
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 23, 2007 21:42:57 GMT 1
Dat van Kiss Zolee (en Cook Jr zijn gebaar) had ik inderdaad ook vernomen 32 jaar... profiteren van het leven, pluk de dag, want de tijd gaat snel en voor sommigen is het veel te snel gedaan.
|
|