|
Post by Hill2button on Sept 28, 2005 19:52:30 GMT 1
Is er iemand die deelneemt aan een ander GPL kampioenschap? Liefst op een redelijk uur, en geen Full GP seizoen. Heb me ingeschreven bij simracing.nl maar ben daar 5e reserve, veel kans dat ik nooit aan de bak zal komen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2005 7:26:04 GMT 1
Ik doe mee met een Franse league, net zoals Jan overigens : de LFGPL. Het adres van hun website kan ik je nu wel niet geven.
Ze werken met divisies : er zijn er 6. Ik zit in divisie 5 (terwijl ik al een negatieve ranking heb, dus zo krijg je misschien een idee van het niveau). Jan zit in divisie 3 denk ik en doet dat verre van slecht.
Regelmaat is daar belangrijker dan snelheid. Geen shift-r, enkel punten als je aankomt, pole of snelste ronde rijdt. Ik heb daar dit jaar mijn eerste officiële overwinningen behaald. De races zijn intermediate long voor D5 en 6, halve GP-afstand voor de andere denk ik.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 29, 2005 21:17:39 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 29, 2005 21:45:24 GMT 1
Is dat 65 of 67? Als ik een klasse kies op de site kom ik precies altijd op dezelfde plaats uit.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 29, 2005 22:32:14 GMT 1
Het huidige kampioenschap is GPL '67.
De andere klasses staan waarschijnlijk al op de site ter voorbereiding, want er is nog niet officiëel gesproken over het gebruik van de mods. De algemene concensus over GPL '65 is daar zo'n beetje "leuk, maar te weinig pk".
Wat ik ook nog moest opmerken is dat LFGPL een betalend kampioenschap is als je het volledige seizoen meedraait (studenten en werklozen krijgen verminderd tarief). De resterende races van dit jaar (nog 4, denk ik) zou je evenwel gratis kunnen doen (met het team VibraTwo, uiteraard ;D ).
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 14, 2005 11:48:15 GMT 1
Werner, ik rijd momenteel een 65 kampioenschap mee bij GBGPL Novice-league. Zijn 15 races waarvan de 12 beste resultaten meetellen. Race is elke maandag om 21.00u, 30 min Practice en International Long-race. Tegen 22.30-22.45 is de race meestal gedaan. In principe is dat een novice-league dus het niveau ligt daar wel een stuk lager dan hier. In de 65 is het wel zo dat al hun 67-divisies (1 tot 3) samen rijden. Zo rijden er in de 65-races gasten mee die negatieve of bijna negatieve GPL65-ranks hebben. In de 65 kan je dan nog bezwaarlijke traag genoemd worden. Het is ook geen zuivere 65-competitie. Je hebt de keuze om mee te rijden met ofwel een 65 F1-wagen of een 67 F2-wagen. De overgrote meerderheid rijdt wel met 65-wagens. Ik heb nu twee races meegereden (Silverstone en Pau) en heb twee keer heel wat fun gehad. In Silverstone 24 ronden aan een stuk met een Brabham positie gewisseld. Denk dat er nooit meer dan 0,5 sec tussen ons zat. Voor meer info kan je hier eens kijken : games.groups.yahoo.com/group/GBGPLNoviceLeague/ of hier pages.123-reg.co.uk/peters-649196/. (BTW : de afwezigheid van een echt forum is wel verwarrend IMO, maar dat neem ik erbij.) Positief punt is IMO dat chassiskeuze zo goed als vrij is, wat in veel leagues niet zo is. Cheers, Timo
|
|
|
Post by m635csi on Nov 20, 2005 16:58:47 GMT 1
vroeger heb ik ook deelgenomen aan de Mara league.een toffe bende met veel buitenlanders met grote snelheid.ook de Jan was erbij.nadeel is dat ze met een wachtlijst staan .toch een zeer mooi kampioenschap met heel veel verschillende circuits,helaas na 22 u de woensdagavond. anders de zaterdagnm 14h is er ook steeds veel te beleven met de VROC F2 groep op Phil´s funfilled races .en een resem van mooie circuits .ze rijden nog steeds de f2 67.ietwat moeilijker dan de 65 maar qua vermogen heel goed vergelijkbaar
|
|