|
Post by Buchinski on Sept 15, 2005 10:07:55 GMT 1
Teneinde de kampioen(en) van de afgelopen Summer Trophy te feliciteren met de behaalde titel organiseren we een "Race of Champions" nu Zondag 18 september vanaf 20u op het circuit van SilverstoneGPL '67 Intermediate long - Advanced Damage 20 minuten training 24 ronden race (22) MAX 1 shift-r Indien er meer piloten opdagen dan er beschikbare plaatsen zijn op de server zullen we de groep splitsen in twee heats, volgens de regels van het afgelopen seizoen. de volledige uitslag : www.vrl-simracing.be/exports/RoC_Silverstone05/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 15, 2005 11:04:53 GMT 1
Ik zal proberen erbij te zijn!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2005 19:09:46 GMT 1
Ik kom opeens niet meer op de chat server, dus kan iemand mij het wachtwoord geven voor de race vanavond?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 19, 2005 12:27:25 GMT 1
Wel een beetje rommelige race (sorry é gasten, mijnen inderhaast bijeengesmeten setup was een bekke neig onvoorspelbaar eens dat de banden een beetje te warm geworden waren), maar ik denk wel dat we ons geamuseerd hebben.
In het begin kon ik profiteren van het feit dat er precies een beetje weinig geoefend was in race trim, maar eens de rijders met de snellere chassis in hun ritme kwamen (en ik in de problemen door te zwaar op de Cooper te leunen) was er geen houden meer aan.
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 19, 2005 14:17:35 GMT 1
Iets te lang blijven hangen voor ik aan de qualie begon... en eerlijk gezegd ook met weinig hoop op een goede uitgangspositie. Tenslotte stond ik daar goed op die laatste plaats en kon dan ook gebruik maken van het geharrewar voor mij in de start. Ik kon een tijdje aan de staart van het peloton blijven bengelen maar uiteindelijk liep iedereen langzaam weg. Toch vond ik de BRM redelijk goed lopen maar overmoedig maakte ik een aantal fouten, meestal zonder erg, telkens een gewone 360°. Gelukkig maakten ook de Vekemannen fouten en zo had ik dan toch altijd wat gezelschap in de achterste regionen. Tot meerdere fouten mij definitief de rol deden lossen. Toen het einde in zicht was had mijn naaste tegenstander, Peter Wynants, al 1"28 voorsprong op mij... quasi een hele ronde! Maar goed... tenslotte toch mooi de race uitgereden met de BRM en dat is op zich ook al eens iets. Tevens kon ik bij het gelapt worden merken dat blijkbaar vooraan het er zeer spannend aan toe ging
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 19, 2005 17:47:43 GMT 1
Zalige race gistere. Bij de start kan ik David voorblijven. de eerste paar ronden gaan goed en de afstand tot David blijft zowat gelijk. Dan in L4 is David de uitlaatgassen van men cooper precies beu en komt hij fel opzetten. In de laatste bocht zet hij zen maneuver in. en maak ik een blunder door te weinig plaats te laten aan de binnekant (sorry David ik heb in replay gezien da ge er ook last van gehad hebt.. ).Met een famueze high speed crash tot gevolg. zo val ik terug naar de 6de plaats achter Peter wynants. in L7 gaat Peter even wijd in voorlaatste bocht en kan ik hiervan profiteren,P5. In L8 kom ik dan David terug tegen tot mijn eigen verbazing. (had blijkbaar motor opgeblazen, de Lotus doet het weer) David staat op koude banden en daar kan ik van profiteren om heel kort bij David te geraken. In L10 kan ik David voorbij geraken op hangar straight. David blijft echter op zowat een seconde volgen. in L12 gele vlagen aan stowen, Werner blijkt geslipt. Ik zie Jan er voorbij glippen en Werner vertrekt net als ik de bocht induik. ik kan profiteren van een betere uitkomst en Werner laat fair plaats aan club.Op dat moment kun je de top 5 vangen in 1 beeld. David zit nog achter werner, maar in woodcote geraakt hij ervoorbij. Met David achter me en Jan een eindje vooruit (maar nog in zicht net als Pieter trouwens) gaan we L13 in. In chapel raakt Jan de curbstone en gaat er onheroepelijk af. Een onverhoopte P2 na mijn crash. Maar David komt weer opzetten en in L14 aan T1 weer een inhaalactie uit het boekje van David. Werner profiteert mee van mijn wijde lijn aan T1. en P4 voor mij. Op hangar straight zit ik echter vlak achter Werner die zich precies laat opjagen en spint in stowe. P3. Op het einde van die ronde komen we Willy tegen die mooi plaats maakt. In L15 beginnen Pieter en David stevig te bakeleien, David geraakt er voorbij maar Pieter geeft zich niet gewonnen. In club maakt Pieter een klein foutje waar ik van profiteer (en precies onderweg Pieter van uit een spin houd leek mij) P2 voor mij. Het tempo van David, Pieter en ik ligt dan zowat gelijk voor een paar ronden. In L17 rem ik dan te laat voor becketts en schuif eraf. Pieter door en weer P3. Ik ben de aansluiting volledig kwijt met het kopduo maar besluit van te jagen (ook voor snelste ronde maia ) en hoop op een fout van de koplopers. Mijn gebeden worden verhoord als in L21 Pieter in het gras staan aan chapel. P2. Zo finish ik als gelukkige 2de in een toch wel zeer plezante race.(grotendeels doordat zowat iedereen foutjes maakte en de groep redelijk bijeen bleef) In de uitloopronde nog een spectaculair accidentje met Marc gehad voor de neus van David. Ook nog een kus van de lerares en een bank vooruit voor Peter Wynants die een uitstekende prestatie neerzette in zijn eerste race met de 67. chapeau
|
|