|
Post by Knarf on Sept 13, 2005 8:50:40 GMT 1
Voor de mensen die op dinsdagavond ook wel goesting hebben in een potje GPL (67 denk ik). simracing.nl gaat vanaf 20 september van start met een nieuw seizoen. Deze keer hoop ikzelf eens meer dan 2 of 1 race mee te doen zoals in de vorige 2 seizoenen. www.simracing.nl/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 13, 2005 10:55:03 GMT 1
Ik weet nog niet of ik meedoe of niet. De kans bestaat, maar het kan net zo goed niet doorgaan. Ben al betrokken bij de VRL en LFGPL en dan ben ik ook nog bij Cooper ingelijfd voor een volledig Grand Prix-seizoen. En dan wordt het opnieuw wat veel, maar anderzijds heb ik met hen toch mooie tijden meegemaakt.
Misschien pak ik nog eens de BRM bij wijze van afscheid van GPL of zoiets ? Geen Honda (rij ik niet graag mee) en ook geen Cooper (zie hoger). Ferrari, Brabham (zou toch eens negatief met die Brabham moeten geraken) of Lotus misschien.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 13, 2005 16:28:00 GMT 1
Ik doe ook mee daar, is wel een fijne dag om te rijden. Ben momenteel weer geld t verzamelen om in de lente van volgend jaar een nieuwe pc te kopen. Dus de nieuwe sims blijven even hier in de kast liggen.
ps. Mario waar ga je dat volledige gp seizoen rijden?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 13, 2005 18:43:53 GMT 1
Yup, heb 't daarnet gelezen op het forum. Spijtig dat ik dinsdag al bezet ben, maar ze hebben ook nog "Club avonden" denk ik ? Misschien pik ik daar nog wel een raceke mee. Alvast veel succes voor de VRL-ers ginder
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 14, 2005 8:40:16 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 14, 2005 23:01:14 GMT 1
Ah, helaas spreek ik geen frans ik verheug me al zeer op de wintertrophy!
|
|