|
Post by Timpreza on Jan 8, 2015 19:52:11 GMT 1
Om het een beetje overzichtelijk te houden ga ik een topic per race aanmaken. Alle info over de race: rf2vec.net/index.php?threads/race-04-6-hours-of-mid-ohio.239/Onze entries: LMP2 #90 Lola Coupe: Rino Demeulemeester, Timothy Roman, Ben Cuypers GTPro # 91 Ferrari 458: Emile Gijselinckx, Steven Moerman, Peter Noé Het is misschien overzichtelijk om alles wat openbaar gelezen mag worden hier te bespreken. Setups, en discussie hier best niet posten, je weet nooit wie meeleest. Enkel in de gesloten VRL VEC facebookgroep.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 8, 2015 22:27:57 GMT 1
Emile vergeet ons niet in te schrijven voor de volgende race!
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jan 8, 2015 23:36:33 GMT 1
Emile vergeet ons niet in te schrijven voor de volgende race! Neenee De deadline is 24 januari
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 13, 2015 19:03:55 GMT 1
Info voor de nieuwkomers:
- Pilotenwissels: Hotswappen mag niet:
- De overnemende piloot joint als spectator (niet vergeten spectator aan te zetten!) een rondje voordat de rijder zal pitten. Klik op race, en blader door de rijders tot je in de juiste auto zit. Klik op je "passenger select" toets (Dat is net hetzelfde als bij de hotswap methode)
- De rijdende piloot moet in zijn pitmenu de passenger selecteren. Dat kan pas eens hij de "Piloot X is now riding with you" message heeft gekregen.
- Teamspeak
We zitten in 2 TS servers tegelijk. Op de VRL server voor het gezever, en in het VEC kanaal bij onze auto voor de radiocommunicatie met de auto. Zet ze alletwee in bookmarks, en vink bij die bookmark settings 'connect on startup' aan. Dan opent hij beide kanalen.
Je kan maar in 1 kanaal praten, maar je kan op beide servers je kanaal horen. Mensen die dus in de chatlobby zitten kunnen de rijder/pitcrew horen. Als je van het ene naar het andere kanaal wil switchen om te praten moet je je micro activeren in dat kanaal door op het icoontje bovenaan te klikken met die micro met vinkje.
Zorg voordat je gaat rijden dat je uit de chatlobby bent, anders hoor je iedereen die daar zit. Op zich geen ramp, dan evacueren we dat kanaal, en gaan we op een ander gaan lullen.
Probeer meerdere keren gezamenlijke sessies te doen zodat je vertrouwd raakt met je teammaat, pilotenwissels en praten en rijden met elkaar. Zondagavond, op onze vertrouwde VRL uren bvb.
|
|
|
Post by Rino on Jan 13, 2015 20:17:05 GMT 1
Bij deze dan meteen ook maar afspreken voor nu zondag. Testsessie vanaf 20u. Ben , Timo voor de lmp2 wagen, als jullie kunnen van de partij zijn? Voor het GT team, kom gerust in ons TS kanaal als jullie vragen hebben. (VEC TS)
- de reeds geposte setups aan de tand voelen en feedback - volledige stint op soft en medium band - driver swaps (onder de nieuwe build, you never know) - driver swap/ nieuwe banden testen.
|
|
|
Post by Moerie on Jan 13, 2015 23:08:42 GMT 1
Ik zal aanwezig zijn, beter teveel testen. Dan zijn we zeker! Peter ben jij ook aanwezig zondag? Dan kunnen we zeker die piloten wissel deftig testen! Dit weekend ga ik zeker paar stints van een uur doen om te testen ...
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 14, 2015 12:33:40 GMT 1
Ik zal aanwezig zijn, beter teveel testen. Dan zijn we zeker! Peter ben jij ook aanwezig zondag? Dan kunnen we zeker die piloten wissel deftig testen! Dit weekend ga ik zeker paar stints van een uur doen om te testen ... Als paypal een beetje voort doet wel. Ik zal altijd komen, al is het om teamspeak juist te zetten. Ik hoop van wel al te kunnen rijden ook natuurlijk.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 31, 2015 19:57:15 GMT 1
P4 voor de LMP, P7 voor de GT Pro in een heel spannende quali. We zijn er bij volgende week!
|
|
|
Post by Rino on Feb 3, 2015 2:57:20 GMT 1
P4 voor de LMP, P7 voor de GT Pro in een heel spannende quali. We zijn er bij volgende week! Nogmaals, "ferm gereden". Was even aan het panikeren toen we van 3 gestaag opschoven tot P8. Tot ik "nujze" hoorde op TS Chapeau aan de Ferrari mannen. Veel tijd in het testen gestopt en dat baat zie je. Hopelijk geen regen zaterdag.
|
|