Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 9, 2014 23:40:18 GMT 1
Image Space Incorporated heeft zojuist officieel aangekondigd dat rFactor is aangemeld bij Steam Greenlight. rFactor heeft over de jaren een flinke reputatie opgebouwd in de sim racing community. Dit is de eerste stap naar publicatie van rFactor via Steam en de introductie van deze simulatie aan een breder publiek. rFactor behoeft hier geen verdere introductie, het is de eerste simulatie die specifiek gebouwd was om door de community uitgebreid te worden en heeft uitgebreide single en vooral multi-player modes, een volledige dag-nacht cyclus en support for endurance races inclusief driver swaps. Over de jaren heen zijn er duizenden mods voor gereleased, van auto's tot circuits en allerlei andere extensies op basis van het plugin systeem. Steam Greenlight is een systeem wat de hulp van de community inroept om nieuwe producten te selecteren voor Steam. Daarom is het belangrijk dat we allemaal onze support geven aan rFactor zodat het daar ook gereleased kan worden. Link naar Steam Greenlight: steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=329960337Videos:
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 10, 2014 10:01:02 GMT 1
Veel uitleg heeft dat niet nodig. rF op Steam stemmen. Done!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 10, 2014 13:40:51 GMT 1
Bedankt Tim!
|
|
|
Post by Knarf on Dec 10, 2014 23:14:22 GMT 1
Voila.
Maar ik vind het wel een vreemd idee vinden om nu nog rF1 op steam te willen plaatsen ? Waarom doen ze dat niet met rF2 ?
|
|
|
Post by Mee on Dec 10, 2014 23:52:43 GMT 1
Is dit geen generale repetitie om rF2 ook op Steam te brengen?
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 11, 2014 0:05:30 GMT 1
Ik denk het ja.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 11, 2014 1:07:41 GMT 1
Om te onderzoeken hoe je het beste je simulatie kunt integreren met de mogelijkheden die het Steam platform je biedt, moet je eerst op Steam geraken. De stap die nu genomen is, is daarop gericht. Als je door Greenlight heen komt, krijg je volledige toegang tot de documentatie en kun je code gaan schrijven en testen. ISI heeft ervoor gekozen om dit proces te doorlopen met rFactor 1 en om de modificaties die daarvoor nodig zijn uit te besteden, zodat het ontwikkelteam wat nu druk bezig is met rFactor 2 gewoon door kan werken. Als je goed kijkt, kun je waarschijnlijk zelfs wel een gok doen wie dat werk gaat doen. Ik denk dat het een goede manier is om informatie te vergaren die parallel wellicht ook een aantal mensen bekend maakt met rFactor die 't anders nooit bekeken zouden hebben want wat je ook vindt van dat platform, er zitten wel veel gebruikers op. Wie weet zorgt 't uiteindelijk voor een grotere community. De toekomst zal dat leren.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 11, 2014 18:19:14 GMT 1
Reiza ? Is zeker een goed idee, vond het alleen wat vreemd dat het nog met rF1 is.
|
|
|
Post by Rino on Dec 11, 2014 19:20:38 GMT 1
Done
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 11, 2014 21:49:24 GMT 1
Straf. Ik zou eens je CV willen zien met alle verwezenlijkingen waar in betrokken geweest bent. Mensen zoals u houden de boel draaiend achter de schermen. Heel veel respect daarvoor Marcel! Ik ben benieuwd hoe dit zal evolueren, maar ik hoop dat rF2 daar rap terecht op komt, al is het maar om Steam's userbase te benutten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 11, 2014 22:36:33 GMT 1
Dat krijg je vanzelf als je van je hobby je werk kunt maken. Ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan, ik hoop dat Steam goed gaat zijn voor de community en hem niet verdeelt. Ondertussen hebben wij al jaren veel plezier met simracing. Ik ga jullie hier in elk geval op de hoogte houden.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 12, 2014 9:55:56 GMT 1
Of Marcel :-) Ik dacht Reiza omdat die ook bezig zijn om GSC op steam te plaatsen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 8:02:12 GMT 1
Iedereen hier hartelijk bedankt voor het stemmen. We hebben zojuist bericht gehad van Valve dat rFactor is toegelaten op Steam! Het echte werk kan nu beginnen dus.
|
|