|
Post by TimoVermeersch on Aug 30, 2005 10:05:06 GMT 1
Ben hier toevallig opgestoten gisterenavond : een hi-res cockpit voor de 65 Cooper. "Feels like falling in love all over again" ;D ;D. forum.rscnet.org/showthread.php?t=218203Een thread of twee lager zit er ook een cockpit voor de Honda. Lectuur van de thread over de Cooper-cockpit geeft mij de indruk dat de 69-mod niet meer lang op zich zal laten wachten. Groeten, Timo
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 31, 2005 23:44:32 GMT 1
Dunno voor die 69 mod.... met die Coop hi rez rijd ik toch al heel de zomer rond hier bij mij ....
Had wel de Homda update gemist..thx
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 1, 2005 6:59:56 GMT 1
En gij zegt mij, als notoire Coop-liefhebber, niets over die cockpit? ;D ;D ;D ;D
Heb nu ook gezien dat er op de site van Fred Faster nu een aparte sectie is met updates voor de 65 met o.a. ook andere skins.
Groetjes,
Timo
|
|
|
Post by arnold on Sept 1, 2005 7:39:38 GMT 1
Ben hier toevallig opgestoten gisterenavond : een hi-res cockpit voor de 65 Cooper. "Feels like falling in love all over again" ;D ;D. forum.rscnet.org/showthread.php?t=218203Een thread of twee lager zit er ook een cockpit voor de Honda. Lectuur van de thread over de Cooper-cockpit geeft mij de indruk dat de 69-mod niet meer lang op zich zal laten wachten. Groeten, Timo en waar exact moet ik die files dan gaan zetten ? als ik in gpl/cars/full65/cooper ga kijken dan heb ik nog eens 3 mappen. in één van die mappen staan al "mip" bestanden moet ik die dan verwijderen ? en waar zet ik dat "3do" bestand ? vr gr,
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 1, 2005 8:39:11 GMT 1
Je zoekt het veel te ver Nolle .... Een wijs man zei ooit : " een heel deel dingen zouden geen probleem zijn als mensen er in de eerste plaats geen probleem van zouden maken..." Gooi de inhoud van de zip gewoon in je map gpl/cars/full65/cooper. Laat de rest van die mappen en hun inhoud maar mooi met rust! Neem wel eerst een backup van de map gpl/cars/full65/cooper voor het geval je de grafische update niet mooi zou vinden of GPL om de ene of andere reden zou protesteren...maar dat moet ik jou niet vertellen natuurlijk
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 1, 2005 8:43:32 GMT 1
Nolle, ge moet die files gewoon in de hoofdmap Cooper kopiëren. Dus naar gpl\cars\full65\coventry. Die submappen zijn mappen met opties voor helm etc. die je kan activeren door de files uit die submap te kopiëren naar de hoofdmap coventry. Meer details daarover vindt je in de read me van 55 and 65 Speedgeezers. De Ferrari kunt ge zo bijvoorbeeld in de blauw-witte kleuren van NART zetten, zoals ze in 65 denk ik op the Glen en op Mosport rondreden. Voor de veiligheid : ik maak altijd eerst een back-up van de map waar ik files naartoe kopieer. Als er dan iets niet werkt, of de update bevalt mij niet, zet ik gewoon mijn vorige map terug en 9/10 werkt alles dan terug netjes zonder veel kopzorgen. Groetjes, Timo Edit : Willy was mij dus voor.
|
|
|
Post by arnold on Sept 1, 2005 9:12:39 GMT 1
Willy én Timo Bedankt ! vr gr,
oja : die cooper ziet er direkt een stuk leuker uit om mee te rijden alhoewel dit niet veel verschil uitmaakt online. de Honda cockpit evenees.
|
|
|
Post by arnold on Sept 28, 2005 9:43:24 GMT 1
Ben hier toevallig opgestoten gisterenavond : een hi-res cockpit voor de 65 Cooper. "Feels like falling in love all over again" ;D ;D. forum.rscnet.org/showthread.php?t=218203Een thread of twee lager zit er ook een cockpit voor de Honda. Lectuur van de thread over de Cooper-cockpit geeft mij de indruk dat de 69-mod niet meer lang op zich zal laten wachten. Groeten, Timo Timo , ik heb de cooper cockpit gevonden maar vind nergens de Honda cockpit. kan je me even helpen ? vr gr,
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 28, 2005 10:19:27 GMT 1
|
|