|
Post by Rino on Jun 27, 2014 16:33:55 GMT 1
Good luck morgen hè mannen! +1 Wou dat ik kon meerijden
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 27, 2014 17:32:41 GMT 1
Good luck morgen hè mannen! +1 Wou dat ik kon meerijden kan nog maar dan moet je naar 1 van ons 4 komen om zo onder een andere naam te rijden. :-) Thx Bart.
|
|
|
Post by Rino on Jun 27, 2014 17:36:19 GMT 1
+1 Wou dat ik kon meerijden kan nog maar dan moet je naar 1 van ons 4 komen om zo onder een andere naam te rijden. :-) Thx Bart. Ik ga mijn neus boven La Source gaan hangen in de plaats
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 27, 2014 18:47:50 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 27, 2014 20:42:49 GMT 1
Dit is interessanter: simrace.tv/tv-guide.phpEfkes een pauze inlassen, en mezelf herkaliberen... Ik kan sneller, maar het komt er niet uit. Ofwel verpruts ik S1, ofwel is S1 schitterend, en vergooi ik het ergens of komt er verkeer mijn lap verkloten. Ik kan 0.8s sneller, en dan pak ik 5 posities...
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 27, 2014 21:44:40 GMT 1
Jawadde. Ik ben traag... Ik heb uiteindelijk die 0.8s gepakt: 3:52.0. Meer krijg ik er niet uit, dat was een strakke ronde. Ik kan tevreden gaan slapen omdat ik mijn pb heb geëvenaard, ook al staan we bijna achteraan. Onwaarschijnlijk waar al die mannen 48's en 49's halen, maar wat is Q in een 24h...
|
|
|
Post by timothy on Jun 27, 2014 22:14:10 GMT 1
Met hotlapping zijt ge niks in een 24 uur race, dont worry, alles komt goed. Muchos successos tutti
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Jun 28, 2014 7:48:10 GMT 1
Tja, bizar hoe hard er gereden werd tijdens de kwalificatie en hoe dicht alles ook op elkaar zat vooraan. Maar inderdaad, wat betekent een kwalificatie voor een 24h... Heel veel succes vandaag en morgen mannen! We zien elkaar op de baan;)
|
|
|
Post by timothy on Jun 28, 2014 23:46:54 GMT 1
Hoe gaat het daar mannen? Veilig de nacht door doorkomen is de boodschap nu...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 29, 2014 1:22:21 GMT 1
Het mag niet zijn voor ons. de pech gaat ons blijven achtervolgen tot morgennamiddag 15u denk ik... Het begint bij Tim. Die neemt de start en alles gaat goed, klimt wat, tot hij crasht in weet ik veel. Vroeger binnen komen en full repairs doen, auto nog geel en topsnelheid weg. 5 sec/lap trager... Niet het risico willen nemen om na een rijderswissel nog met dezelfde schade te zitten heeft Tim de stint toch uitgereden. Anderhalf uur zen stuur opgegeten... 5sec/ronde bij je snelste piloot, doet zeer, maar niks verloren! Peter neemt over en begint vol goede moed en met de nodige zenuwen. Tot hij mss een half uur bezig is en connection lost krijgt. +7min penalty aan ons broek. En terugvallen naar de voorlaatste plaats. Peter werkt zen stint proper af en ik neem over. We zullen die duitsers eens wa laten zien! Tim en Peter kruipen in bed en ik ga door met Moerie aan men zij. En dan begint de miserie echt. Connection lost... Servercrash! We rijden de pits even later terug uit en gaan op startpositie staan. Ik sta stil op de baan en vlieg in de garage... DQ van rfactor! Lap! Over en weer gezever met racecontrol en we moeten het veld laten passeren en uit de pits starten, maar dat moet Moerie doen omdat rfactor dat anders niet aanvaard! Paniek ten huize Moerman want daar was hij nie klaar voor. So far so good, Steven vertrekt, maar hierdoor verliezen we een ronde. Weer naar RC en ze gingen het in orde brengen, we kregen onze lap terug. 10min in de stint, servercrash... Ideaal, ik neem terug over. We moeten vooraan het veld starten en na nog wat te worden uitgescholden door een duitser omdat ik teveel plaats zou laten zijn we terug vertrokken. Omdat ik vooraan de groep rijd moet ik iedereen laten passeren met blauwe vlag en verliezen we de ronde weer, maar soit. Ik kan eindelijk een volledige stint doen en push het laatste uit de Vette. We moeten het wel hebben van verbruik, want qua rondetijden komen we er niet. Maar we hebben consistency in de groep en de race is nog lang, dus we geven niet op. Moerie neemt over! Ik ga wa bekomen van men stint en wa vitaminen (jaja) opdoen en kom een kwartier later terug. We lagen P15 toen ik vertrok uit mene stoel en zijn terug voorlaatste als ik terug kom. Rfactorcrash bij Moerie! Nog nooit gebeurd... We hebben het nu over 2u 's nachts en de moed erin houden wordt stilaan moeilijker, tot 5 min later... rarara... servercrash! Nu is het bijna half 3 en zitten we nog te wachten op nieuws. Tim zen wekker loopt bijna af en die gaat een pak verschieten als em terug op de wereld komt... De race is nog niet halfweg, dus er staat nog wat te gebeuren, maar die mannen hun servers beginnen serieus op mijn systeem te werken! Later meer!
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 29, 2014 6:50:34 GMT 1
Dat verschieten viel nog mee, we waren bijna laatste, en nu waren we duidelijk laatste. Ik had meer verschoten moesten we plots in de eerste helft van het veld rijden. Goed geslapen en om 3u opgestaan, en rond 4u het stuur van Steven overgenomen. Vroegtijdig, maar die zat er door. Ik neem zijn auto over met een pitstop van 5 seconden, en neem zijn softs over die een paar ronden oud waren. Ik wist niet of die het gingen redden tot mijn tank leeg was, dus heb een groot deel van die stint op boost 3 gereden. Ik zowel snel gaan als ik toch eerder moet pitten dan mijn tank leeg is. Met 1 blokje band over pit ik. Het kalf is verdronken, maar het kalf rijdt nog goed. Ik haal er constant hoge 3:55's en 3:56's uit. Ook in mijn 2e stint met boost terug op 1 ben ik even snel. Ik rij een bijna foutloze stint. (1 keer 5s verloren door rond te gaan exit Arnage) En om 7u30, 2.5u later is het aan Peter. Peter neemt over en na een paar ronden word hij op het rechte stuk er keihard afgeknetterd door een LMP1 die een LMP2 wil passeren en ons over het hoofd gezien heeft. Weer een escape aan onze rekker. 5 min penalty. Het mag niet zijn...
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 29, 2014 9:19:26 GMT 1
Onze beker staat klaar, maar ik hoop dat we hem kunnen doorgeven!
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Jun 29, 2014 9:52:26 GMT 1
Ay ay, wat balen zeg. Hulde voor jullie doorzettingsvermogen! Veel succes de laatste uren nog. Hopelijk valt er nog wat te winnen voor jullie!
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 29, 2014 14:58:42 GMT 1
We did it! Derde laatste! ;D Voelt als een overwinning eigenlijk, pas de laatste paar uren zijn we vooruit gekomen. Zalig. T'is gedaan, smile kan niet meer van mijn gezicht.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 29, 2014 15:03:33 GMT 1
2nd to that! Zag het vannacht efkes echt niemeer zitten, maar nu toch blij dat we volgehouden hebben! Het is toch iets raars zo een 24h evenement! De voorbereiding vind ge teveel, de race zelf duurt soms lang en uw stints gaan dikwijls niet zoals ge zou willen, ge zegt verschillende keren tegen uzelf dat het toch de laatste is en als het gedaan is zou je het direct opnieuw doen. Strange... Het was echt de moeite om nog eens mee te maken. Thnx to de VRL teammates en proficiat aan SFH met hun P6!
|
|