|
Post by Timpreza on Apr 4, 2014 3:43:04 GMT 1
|
|
|
Post by MacTuffer on Apr 4, 2014 6:33:19 GMT 1
Hop naar team 2?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 4, 2014 16:10:34 GMT 1
5 man?? Team 2?? Officieel zijn we nog altijd maar met 2... Peter, ik stel voor dat we een team inschrijven zo gauw de inschrijving open gaat. Als we de toestemming hebben van The Big Boss onder VRL SIMRACING? Lijkt me wel toepasselijk. We zien wel wie er nog bij komt, maar dan zijn we toch ingeschreven. Heb er ondertussen veel zin in gekregen, dus zou het spijtig vinden moesten we de boot missen.
|
|
|
Post by MacTuffer on Apr 4, 2014 18:28:32 GMT 1
18 april kunnen we inschrijven. Ik zal dan de 17de wat langer wakker blijven. Dan zou het goed moeten komen. Ik heb daar.al een account, misschien dat ook al aanmaken.
Ook al ff bespreken wie teamleader gaat zijn, beste dat die goed engels kan schrijven. Naam vh team maat dat zal VRL em nog iets worden denk ik fan. Den auto kunnen we nog miet kiezen want er staat nog nergens welke er zijn.
Amai, die gsm toetsen toch e.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 4, 2014 20:21:38 GMT 1
Teamnaam VRL-Simracing zou genoeg moeten zijn hé. Voor teamleader ga ik in elk geval passen. Daar loop ik minder warm voor.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 4, 2014 21:10:20 GMT 1
Den auto kunnen we nog miet kiezen want er staat nog nergens welke er zijn. In hun league system www.sim-racing.org/sls/index.php staat anders dit onder rules: Sarthe2014 GTE Aston Martin Vantage BMW E92 M3 GT2 Chevrolet Corvette ZR1 Ferrari 458 GTC Panoz Abruzzi Porsche 997 RSR Spyker C8 SRT Viper GTS-R Sarthe2014 P1 Audi R18 TDI Lola Aston Martin Peugeot 908 HDi FAP Sarthe2014 P2 Acura ARX01b Lola B11 83 Porsche RS Spyder Evo Mij is't eender. Geen Panoz, Spyker of Viper. De rest is goed.
|
|
|
Post by MacTuffer on Apr 4, 2014 21:46:46 GMT 1
Den auto kunnen we nog miet kiezen want er staat nog nergens welke er zijn. In hun league system www.sim-racing.org/sls/index.php staat anders dit onder rules: Sarthe2014 GTE Aston Martin Vantage BMW E92 M3 GT2 Chevrolet Corvette ZR1 Ferrari 458 GTC Panoz Abruzzi Porsche 997 RSR Spyker C8 SRT Viper GTS-R Sarthe2014 P1 Audi R18 TDI Lola Aston Martin Peugeot 908 HDi FAP Sarthe2014 P2 Acura ARX01b Lola B11 83 Porsche RS Spyder Evo Mij is't eender. Geen Panoz, Spyker of Viper. De rest is goed. Oeps niet gezien.
|
|
|
Post by Moerie on Apr 5, 2014 8:45:15 GMT 1
De goesting komt groter en groter! Voor mij is de communicatie in het Engels geen probleem! Maar die training tijdens de week zal ik er niet altijd bij kunnen zijn. Ik zal nog eens goed die site doorlopen ...
|
|
|
Post by MacTuffer on Apr 5, 2014 12:36:26 GMT 1
De goesting komt groter en groter! Voor mij is de communicatie in het Engels geen probleem! Maar die training tijdens de week zal ik er niet altijd bij kunnen zijn. Ik zal nog eens goed die site doorlopen ... Dan toch 4 man...:-) Komt wel goed met die die testraces. ;-)
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 5, 2014 20:03:19 GMT 1
Ik weet niet of ik een geboren teammanager ben, maar ik wil er eventueel wel wat tijd insteken. Het enige probleem is dat ik door de week heel weinig tijd heb om fora etc te checken. Een account heb ik ook al, moet me enkel nog eens aanmelden. Qua auto deel ik Tim zen mening. Met een kleine voorkeur op de Porsche of de Corvette. Let the preparation begin! Ik zal mene mailbox al maar leeg maken. :-P
|
|
|
Post by Timpreza on May 14, 2014 6:48:50 GMT 1
Eerste echte qualirace zit er op. 2u racen, enkel GT's de server. (Ik mis wel die crazy lmp's) 2 verplichte pitstops, minstens 1 rijderswissel. 31 GT's zijn ingeschreven, maar er mogen et laat 18 door naar de uiteindelijke 24u.
Ik en Peter doen deze race. Ik zet een super PB neer met een 3:52.4, goed voor p9. 2e van 4 Corvettes, 3 vettes binnen een halve seconde. Allemaal Astons voor ons. Goede hotlapmachines dat. Snel, maar niet zuinig zo zal blijken.
Logisch dat alle snelle piloten de q en 1e stint reden. Het ging dan ook heel snel bij de eerste stint. Ik was voorzichtig gestart, en viel in een groepje terug naar p12. Die waren te hard aan het battlen naar mijn goesting, en liet ze begaan, waardoor ik ademruimte kreeg en een tempo kon maken. Supersnel gingen we niet zijn, we moesten tijd winnen in de pits. Strategie was weinig fuel verbruiken op low boost en geen banden wisselen. De snelste Corvette blaast z'n motor op, en ik moet nog rond een gespinde Aston sturen. Ging lekker en ik reed op 2 sec van de nog resterende andere Vette van Bar en Biernat (what's in a name) rond. Dat gat reed ik dicht op het einde van m'n stint om een paar ronden na elkaar positiewissels te hebben. Leuk gevecht. Ik ging hem voorbij in de inlap, en had een snellere fuel only stop. Peter nam van me over en stond heel goed zijn mannetje. Een 3:57 was zijn snelste raceronde, slechts 2s trager dan mijn FL, en de meeste ronden waren onder de 4 min. Heel verdienstelijk gereden. Het was zelfs spannend om de bolletjes op de live timing te zien kruipen. Peter maakte zijn finale en verplichte stop in de laatste ronde en daar is Biernat ons nipt voorbij gekomen. Die hadden we graag achter gehouden. Hij wad niet veel sneller dan Peter, maar P9 van de 21 deelnemers is beter dan ik had gehoopt en verwacht. Als we zo'n resultaten kunnen blijven neerzetten moeten we ons geen zorgen maken voor de 24u.
Zaterdag is Qrace 2.
|
|
|
Post by Moerie on Jun 9, 2014 22:03:31 GMT 1
Het VRL team is geselecteerd voor de 24h race!!!
|
|
|
Post by nicoroman on Jun 10, 2014 9:30:31 GMT 1
Succes ermee
Heb er zelf al een paar 24 uurs racen mogen meemaken en was telkens dikke fun
|
|
|
Post by timothy on Jun 10, 2014 15:22:01 GMT 1
congratz...is altijd dikke fun. Aankomen is belangrijker dan winnen, maar winnen is nog plezanter
|
|
|
Post by Mee on Jun 27, 2014 13:18:19 GMT 1
Good luck morgen hè mannen!
|
|