|
Post by arnold on Aug 15, 2005 11:46:32 GMT 1
tenzij er mij iemand kan/wil helpen met een stabiele ( moet niet rap zijn ) setup voor de Eagle , haak ik af voor de Mosport 67 race. vr gr,
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 15, 2005 14:03:30 GMT 1
Ik dien sowieso verstek te moeten laten gaan wegens een jubileum (25 jaar getrouwd van Valeries nonkel en tante) ergens ten velde in W VL in het hol van Pluto... Geraak wss nooit op tijd weer in de beschaafde wereld...
Indien het anders is dan doe ik met plezier mee maar ik vrees er een beetje voor....
Nolle doe eens Google op Alison Hines setups, die zijn traag maar rustig en anders op RSC, daar zijn er tientallen te vinden ....
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 15, 2005 14:53:36 GMT 1
tenzij er mij iemand kan/wil helpen met een stabiele ( moet niet rap zijn ) setup voor de Eagle , haak ik af voor de Mosport 67 race. vr gr, Mosport is één van die banen waar het precies makkelijker is om op de limiet te rijden. Ik bedoel daarmee dat als je meer in de kant lijkt te belanden als je voorzichtig rijdt dan als je heel snel probeert te gaan. :s
|
|
|
Post by arnold on Aug 15, 2005 17:11:07 GMT 1
Ik dien sowieso verstek te moeten laten gaan wegens een jubileum (25 jaar getrouwd van Valeries nonkel en tante) ergens ten velde in W VL in het hol van Pluto... Geraak wss nooit op tijd weer in de beschaafde wereld... Indien het anders is dan doe ik met plezier mee maar ik vrees er een beetje voor.... Nolle doe eens Google op Alison Hines setups, die zijn traag maar rustig en anders op RSC, daar zijn er tientallen te vinden .... oké bedankt , jammer dat je niet kunt meedoen , zo zal ik waarschijnlijk de énige zijn uit de oude D2 divisie vr gr, ps : wat ik heb gevonden : ( gewoon de chassis en circuit ingeven ) www.grandprixlegends.net/setup.php
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 18, 2005 11:36:54 GMT 1
Wow, goeie website Nolle Deze baan heeft trouwens bij mij echt wel wat oefening nodig, ik schuif er vrijwel constant af... Maar dat zit wel goed tegen de zondag
|
|