|
Post by pe on Mar 20, 2014 19:50:00 GMT 1
Hoi Probleemke. Heb de formula3 gedownload . Maar bij opstarten krijg ik geen auto te zien . Is er nog een andere link om deze aftehalen.
|
|
|
Post by Rino on Mar 20, 2014 20:01:00 GMT 1
Volgende week zit die in de sync.
|
|
|
Post by pe on Mar 24, 2014 20:38:34 GMT 1
Hoi Probleemke. Heb de formula3 gedownload . Maar bij opstarten krijg ik geen auto te zien . Is er nog een andere link om deze aftehalen. Blijf met zelfde probleem zitten. Krijg deze fout melding. error opening masfile samur\samur.mas
|
|
|
Post by Mee on Mar 24, 2014 21:31:10 GMT 1
De file "samur"? Die vind ik alleszins niet terug.
Heb je de F3's gedownload via de link in de eerste post hier? Want er zijn verschillende F3's hè. Je hebt de sync al laten lopen? Heb je in rFactor bij player de juiste mod gekozen? (Japan F3)
|
|
|
Post by pe on Mar 24, 2014 22:16:38 GMT 1
De file "samur"? Die vind ik alleszins niet terug. Heb je de F3's gedownload via de link in de eerste post hier? Want er zijn verschillende F3's hè. Je hebt de sync al laten lopen? Heb je in rFactor bij player de juiste mod gekozen? (Japan F3) Ja via jullie link afgehaald. Hebben jullie nog een andere link om aftehalen
|
|
|
Post by Mee on Mar 24, 2014 22:50:44 GMT 1
Nee, die link en de sync zijn dezelfde bestanden. Ik heb dat gisteren hier zelf zo gedownload en geïnstalleerd. Eens een nieuwe rFactor lite-installatie proberen?
|
|
|
Post by Dino on Mar 25, 2014 5:45:49 GMT 1
Ik had het zelfde probleem.. Op laptop had ik het nog niet staan en werkte met de sync.. Gevolg alles werkte perfect.. Op de race pc had ik ze wel al staan .. De auto's en ook de circuits.. Dus ik sync en start op... Gevolg geen auto's en vloog er ook weer af.. Toen ik op onderzoek ging zag ik dat ik op de verkeerde mod stond.. Ik denk de auto's van 2009. De juiste as geklikt en het was opgelost
|
|
|
Post by pe on Mar 25, 2014 9:30:29 GMT 1
Ik had het zelfde probleem.. Op laptop had ik het nog niet staan en werkte met de sync.. Gevolg alles werkte perfect.. Op de race pc had ik ze wel al staan .. De auto's en ook de circuits.. Dus ik sync en start op... Gevolg geen auto's en vloog er ook weer af.. Toen ik op onderzoek ging zag ik dat ik op de verkeerde mod stond.. Ik denk de auto's van 2009. De juiste as geklikt en het was opgelost Dat is anders bij mij . Start rfactor op kies formula3. Neemt hij ook , maar dan krijg ik geen auto te zien. Onder aan kan ik ook geen verhicels kiezen he'. vlieg er ook niet uit. Curser is wel weg.(cirkel ). Kan er alleen nog uit door esc te drukken. Computer werkt op vista sturingprogram. krijg wel geen foutmelding meer als op esc druk. help huuulp anders seizoen al over voor mij.
|
|
|
Post by Mee on Mar 25, 2014 10:22:39 GMT 1
Al een nieuwe rFactor-installatie gedaan Peter? Je kan die gewoon naast een bestaande zetten hè, en als je de map "UserData\Peter Cuypers" van je huidige naar de nieuwe installatie kopieert heb je ineens alle settings mee. Nieuwe installatie, en dan enkel de Sync laten lopen.
|
|
|
Post by Moerie on Mar 25, 2014 12:17:44 GMT 1
Al een nieuwe rFactor-installatie gedaan Peter? Je kan die gewoon naast een bestaande zetten hè, en als je de map "UserData\Peter Cuypers" van je huidige naar de nieuwe installatie kopieert heb je ineens alle settings mee. Nieuwe installatie, en dan enkel de Sync laten lopen. Heb al eens gehad dat mijn user profile beschadigd was van rFactor, wel mee oppassen ...
|
|
|
Post by DhStyleZz on Mar 25, 2014 18:17:08 GMT 1
hebt ge da al geprobeerd toen ge et als 'admin' opstart ? ik moet voor elke nieuwe mod de game eens booten als 'admin' series veranderen online gaan ofline gaan en als normaal booten en dan werkt alles perfect. anders kan ik nie spelen of crashed hij als ik als admin blijf spelen. kan zijn dat voor u nie zo zal zijn ma ge weet ma nooit
|
|
|
Post by Moerie on Mar 25, 2014 19:09:49 GMT 1
Ik had het zelfde probleem.. Op laptop had ik het nog niet staan en werkte met de sync.. Gevolg alles werkte perfect.. Op de race pc had ik ze wel al staan .. De auto's en ook de circuits.. Dus ik sync en start op... Gevolg geen auto's en vloog er ook weer af.. Toen ik op onderzoek ging zag ik dat ik op de verkeerde mod stond.. Ik denk de auto's van 2009. De juiste as geklikt en het was opgelost Dat is anders bij mij . Start rfactor op kies formula3. Neemt hij ook , maar dan krijg ik geen auto te zien. Onder aan kan ik ook geen verhicels kiezen he'. vlieg er ook niet uit. Curser is wel weg.(cirkel ). Kan er alleen nog uit door esc te drukken. Computer werkt op vista sturingprogram. krijg wel geen foutmelding meer als op esc druk. help huuulp anders seizoen al over voor mij. Met een andere link zal dit geen verschil maken, best een nieuwe installatie doen.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Mar 28, 2014 20:36:40 GMT 1
Is er een template van die F3's kan da gelijk nie vinden
|
|
|
Post by MacTuffer on Mar 29, 2014 22:11:40 GMT 1
Is er een template van die F3's kan da gelijk nie vinden Als het goed is kan je ze hier downloaden. linkDat is de auto + de opties + de helm.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Mar 30, 2014 10:37:21 GMT 1
merci
|
|