|
Post by Nick on Jan 27, 2014 13:09:06 GMT 1
Beste racers,
Helaas zit het op het moment niet mee met de gezondheid.
Geef nog niet op hopelijk kan ik nog wat racen meepakken!
Greets Jeroen Ai, Jeroen... In elk geval veel beterschap! En hopelijk snel weer op de baan!
|
|
|
Post by Dino on Jan 27, 2014 14:15:29 GMT 1
Beste racers,
Greets Jeroen oei dat is minder jeroen.... veel beterschap gewenst het MBR team.
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 27, 2014 20:09:10 GMT 1
Beste racers,
Greets Jeroen Ai, veel beterschap Jeroen!
|
|
|
Post by MacTuffer on Jan 27, 2014 21:44:12 GMT 1
Veel beterschap.
|
|
|
Post by Rino on Jan 27, 2014 21:51:15 GMT 1
Race well soon or get well soon or both
|
|
|
Post by AirOnBE on Jan 30, 2014 18:58:51 GMT 1
De Enduracers Flat 6 mod dl'en lukt hier atm jammer genoeg niet!
|
|
|
Post by Mee on Jan 30, 2014 20:30:02 GMT 1
Beetje meer uitleg?
|
|
|
Post by AirOnBE on Jan 30, 2014 21:12:52 GMT 1
Als ik op Download to your computer duw, begintem nie en komt er "Temporary error, retrying" te staan.
|
|
|
Post by Dino on Jan 31, 2014 16:49:09 GMT 1
vraag naar de admins toe... zou het mogelijk zijn om vanaf de vrijdag avond de server met paswoord te laten draaien ... kwestie om dan niet meer gestoord te worden door niet leden... is maar vraag en heb begrip als dit niet mogelijk is of niet kan.. (was vandaag aan het oefen en iemand geraakte er op en deed niet anders dan van de baan gaan en de moment je er aan kwam reed hij terug de baan op om je af te remmen of te tikken.)
|
|
|
Post by Mee on Jan 31, 2014 17:03:39 GMT 1
Mja, het is nu niet dat je elke avond lastig gevallen wordt door onbekenden hè. Als de ballast-upgrades worden toegevoegd (een dezer) kunnen ze trouwens niet meer op de server, dus dat probleem lost zichzelf op.
|
|
|
Post by Dino on Jan 31, 2014 18:27:59 GMT 1
Mja, het is nu niet dat je elke avond lastig gevallen wordt door onbekenden hè. Als de ballast-upgrades worden toegevoegd (een dezer) kunnen ze trouwens niet meer op de server, dus dat probleem lost zichzelf op. ok
|
|
|
Post by Mee on Feb 6, 2014 0:09:34 GMT 1
Nuttige info:In de teamregistratie-topic staat een link naar een overzicht van ingeschreven teams ( deze link). De kolom "Pitgroup" geeft aan in welk pitvak je (theoretisch) zal pitten. Je deelt normaal gezien een pitvak met een andere piloot, namelijk degene die dezelfde pitgroup heeft als u. Spreek dus met elkaar af wanneer je gaat pitten óf zie dat je voldoende plaats laat in je pitvak.
|
|
|
Post by Dino on Feb 6, 2014 5:32:31 GMT 1
Dom vraagske Bart.... ik zie dat ik pitvak 2 heb samen met Ben Putman.. is da vak 2 bij het binnen komen van de pit of vak 2 bij het uitrijden.. Denk bij binnen komen.... :/
|
|
|
Post by Nick on Feb 6, 2014 8:21:52 GMT 1
Dom vraagske Bart.... ik zie dat ik pitvak 2 heb samen met Ben Putman.. is da vak 2 bij het binnen komen van de pit of vak 2 bij het uitrijden.. Denk bij binnen komen.... :/ Even checken op elk circuit, Dino. Ik denk dat die nummering per track anders is ingedeeld in de pitstraat.
|
|
|
Post by Mee on Feb 6, 2014 9:08:50 GMT 1
Even checken op elk circuit, Dino. Ik denk dat die nummering per track anders is ingedeeld in de pitstraat. Klopt, en die pitgroup nummering komt ook ook niet helemaal overeen met de pit-posities dacht ik.
|
|