|
Post by PhilipDC on May 10, 2005 6:47:04 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 10, 2005 7:19:28 GMT 1
Is idd een echte replay uit GPL. Zoiets doe je met Camera Control Master (CCM), een tooltje dat je toelaat de pit of rollbar camera vrij te laten bewegen. Besturing van de camera gebeurt door een combinatie van keyboard en muis en vraagt wel wat training om het gewenste resultaat te bekomen.
Ik vermoed dat ze verder Windows Moviemaker gebruikt hebben om frame per frame te capturen.
Verdere bewerking zoals lenseffecten, titels, geluid, ... doe je in eender welke deftige videoeditor
Zelf heb ik ooit eens een poging gedaan maar heb door hardeschijfprobleem het bestand verloren. Sindsdien is het er niet echt meer van gekomen
Wim
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 10, 2005 9:07:37 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 25, 2005 14:02:46 GMT 1
Degenen die van GPL-filmpjes houden moeten hier eens naartoe surfen: www.movies.speedgeezers.com/VonSterga/KVS_MovieWeb/KVSMoviePage.htmDie filpmpjes nemen tijd om te downloaden (gaat traag, bij mij toch) maar het is echt de moeite : stuk voor stuk echte kunstwerkjes. Vooral T 1 and Sturm-und-Drang-of-Zandvoort zijn schitterend, IMO. Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2005 18:49:53 GMT 1
Dat zijn inderdaad leuke filmpjes. 't Is misschien een idee om eens te proberen bij een aantal vrl races een kleine compilatie te maken van de inhaal-acties en andere momentjes tijdens de race, en deze bij het race verslag te doen? Ik wil best wel eens wat proberen adv een replay en bovengenoemde tool.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 25, 2005 20:03:15 GMT 1
Heb gsiteren camera control master geïnstalleerd, maar dat gaat nog wat wennen vragen. Is met de muis supergevoelig.
|
|
|
Post by arnold on May 25, 2005 20:58:30 GMT 1
Dat zijn inderdaad leuke filmpjes. 't Is misschien een idee om eens te proberen bij een aantal vrl races een kleine compilatie te maken van de inhaal-acties en andere momentjes tijdens de race, en deze bij het race verslag te doen? Ik wil best wel eens wat proberen adv een replay en bovengenoemde tool. ik probeer altijd nieuwe mensen te winnen voor Gpl , maar ik kan ze nooit iets tonen zonder de ganse smik te moeten installeren , een filmpje dat los van Gpl kan afgespeeld worden zou welkom zijn. vr gr,
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 26, 2005 16:42:14 GMT 1
Dat zijn inderdaad leuke filmpjes. 't Is misschien een idee om eens te proberen bij een aantal vrl races een kleine compilatie te maken van de inhaal-acties en andere momentjes tijdens de race, en deze bij het race verslag te doen? Ik wil best wel eens wat proberen adv een replay en bovengenoemde tool. ik probeer altijd nieuwe mensen te winnen voor Gpl , maar ik kan ze nooit iets tonen zonder de ganse smik te moeten installeren , een filmpje dat los van Gpl kan afgespeeld worden zou welkom zijn. vr gr, De filmpjes op die link kan je gewoon op Windows Medie Player afspelen, dat zijn avi's of wmv's. Timo
|
|