|
Post by MacTuffer on Aug 25, 2013 21:25:43 GMT 1
Wie heeft er zin om hier aan mee te doen? Vorige editie was een zeer leuke ervaring. Beetje jammer dat ons team uit elkaar viel.
Ik zou alvast een nieuwe poging willen doen maar dan met meer dan 2 rijders. Iemand zin om te gaan tot het einde? Laat het hier weten, dinsdag starten de inschrijvingen.
Info:
Important facts: - 3 drivers minimum, 5 maximum - 3 cars per team, but the 3rd car must be another brand like the others - team leader can be driver (manager mode) - free vehicle allocation (note point 2)
We must postpone the start of registration on Tuesday, 2013/08/27
Here the temporary schedule for the races:
05.10.2013 - 24h Spa-Francorchamps (doppelte Punkte) 23.11.2013 - 12h Sebring 21.12.2013 - 24h Bathurst (doppelte Punkte) 01.02.2013 - 12h Thx-to-Sebastian-Röhn-Track 15.04.2013 - 24h Nordschleife (doppelte Punkte)
Changes are possible. This dates are for a first orientation. The rules will be announced Monday (tomorrow) in the evening.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 26, 2013 13:39:24 GMT 1
Bijna alle datums vallen samen met de voetbalkalender, dus ik kan er sowieso niet aan mee doen. Het lijkt me toch wel een beetje overkill ook om zo een kalender af te werken. er kruipt zoveel tijd in de voorbereiding voor 1 24h race, laat staan 3 maanden na elkaar.
Ik zie het wel zeker nog eens zitten een goed georganiseerde endurance race te doen. Dus als er iets bekend geraakt waar inschrijven nog mogelijk is mag dat altijd hier gepost worden!
|
|
|
Post by Zwijger on Aug 28, 2013 20:02:29 GMT 1
Die datums kloppen niet volgens mij. Moeten die twee laatste niet in 2014 gereden worden?
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 28, 2013 20:29:57 GMT 1
Die datums kloppen niet volgens mij. Moeten die twee laatste niet in 2014 gereden worden? Klopt, dat moet 2014 zijn. Intussen zou de eerste race al opschuiven omdat er nog veel getest moet worden. Ze rijden daar met die vernieuwde mod, nieuwe sounds zijn best wel vet. Ook is tc toegelaten maar niet op full. Zonder zijn die wagens zeer makkelijk rond te zetten. Je moet al heel goed geconcentreerd rijden om geen fout te maken. In het echt hebben de auto's ook tc welke de rijder via zijn stuur kan aanpassen naar gelang de omstandigheden. Is er nu niemand die hier zin in heeft? Ik zou toch liever met een team van hier meedoen dan met wild vreemden.
|
|
|
Post by Mee on Aug 28, 2013 21:19:51 GMT 1
Jammer dat het zo'n lange races zijn en dat er met de Blancpain ipv Enduracers mod wordt gereden. Moest het hetzelfde formaat als een paar seizoenen terug zijn, ik deed direct terug mee!
|
|
|
Post by Dino on Aug 29, 2013 4:39:29 GMT 1
Bijna alle datums vallen samen met de voetbalkalender, dus ik kan er sowieso niet aan mee doen. Het lijkt me toch wel een beetje overkill ook om zo een kalender af te werken. er kruipt zoveel tijd in de voorbereiding voor 1 24h race, laat staan 3 maanden na elkaar. Ik zie het wel zeker nog eens zitten een goed georganiseerde endurance race te doen. Dus als er iets bekend geraakt waar inschrijven nog mogelijk is mag dat altijd hier gepost worden! oooooooooooooo ben da geel rood in uw avatar is nie zo mooi .... denk dat paars wit beter staat imo
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 29, 2013 17:09:52 GMT 1
Efkes offtopic: Zijn er nu ook al ploegen die in paars wit spelen??? Waar gaat da eindigen??? :-P
|
|
|
Post by vinox on Aug 30, 2013 12:28:46 GMT 1
Pffff, gaat het hier ook al over dieje jeannettevoetbal, ik ken er hier twee die het me mij eens gaan zijn da de echte sporten aan de overkant van de Atlantische Oceaan gespeeld worden, bij voorkeur op ijs. Just saying
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 30, 2013 20:33:15 GMT 1
Daar hebt ge ook gelijk in Vince. Maar ik ga hier Peter zen topic nie blijven verzieken door ons geleuter over andere sporten. ;-)
Ontopic: Wanneer de definitieve datums bekend zijn mag je die hier posten. Als het enigszins te combineren is met voetbal en VRL wil ik erover nadenken. Maar men voorkeur gaat toch naar een eenmalige 24h race.
|
|
|
Post by Dino on Aug 31, 2013 9:12:21 GMT 1
Daar hebt ge ook gelijk in Vince. Maar ik ga hier Peter zen topic nie blijven verzieken door ons geleuter over andere sporten. ;-) Ontopic: Wanneer de definitieve datums bekend zijn mag je die hier posten. Als het enigszins te combineren is met voetbal en VRL wil ik erover nadenken. Maar men voorkeur gaat toch naar een eenmalige 24h race. my mistake
|
|
|
Post by timothy on Aug 31, 2013 19:51:33 GMT 1
mij krijgde nie meer zo zot om gans seizoen Endu af te werken in combinatie met VRL...Is voor mij niet te doen. Maar een standalone 24u Le Mans is altijd dikke fun...
En Offtopic: op een groen grasveld is er ook leuke sporten hoor Vince. MAar dan wel op een plein dat 100yards is, met een ovalen bal en helmen en hersenschuddingen en geen spelers die blijven liggen omdat ze een scheet gevoeld hebben op hun linkerteen en dan doen alsof ze net neergeschoten zijn door een F16
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 31, 2013 20:53:18 GMT 1
Daar hebt ge ook gelijk in Vince. Maar ik ga hier Peter zen topic nie blijven verzieken door ons geleuter over andere sporten. ;-) Ontopic: Wanneer de definitieve datums bekend zijn mag je die hier posten. Als het enigszins te combineren is met voetbal en VRL wil ik erover nadenken. Maar men voorkeur gaat toch naar een eenmalige 24h race. my mistake Gene problem, is nikske.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 8, 2014 22:43:41 GMT 1
Wat is er daar gebeurd... Gentlemen,
Today I received the text of more than 20 messages from one team leader of the current championship to other members of sim-Racing.org. After this email I must make a final decision. Is it a hard day for me and all friends of sim-racing.org and is it the hardest decision of my simracing-life. After the disscusions, the logging out of Sebastian and especially because the "fairness" of some members, I don't have further interest to support the current championship. Thank you very much to the many drivers and teams which have participated here since 2007 in the single events and since 2010 in the Multileague Teamchampionship. Thank you to the developers Achim Ennenbach and Marcel Offermans. And... thank you to all which help us in th orga, especially Sebastian Röhn for his great work since LeMans 2013. Nothing is infinite. But that such a project is destroyed by a few individual participants whose own advantage was more important than the success of the community, I never would have thought. The site will initially not shut down. Whether we will organize future events once again, is not yet decided. If anyone has serious interest, Sim-Racing.org to take over and is also able to take over many time and the high cost, I am pleased with a message. I wish all participants and members of SRorg the best for the future. Private and of course in Simracing.
LutzVorig seizoen veel plezier gehad met Nico. Had dit jaar ook willen meedoen maar vond geen team. Nu is het gedaan, jammer. Lutz, sterkte.
|
|