|
Post by Nick on Jul 30, 2013 20:50:44 GMT 1
FT'13 - Team-Bikes
Dit is een eigen topic waar jullie de wagens en rijders kunnen voorstellen, video's en racereports posten, enz...
Je kan in je eerste reply je team voorstellen. Hierna wordt deze post verwijderd zodat je teamvoorstelling in de openingspost staat en je die zelf kan aanpassen.
|
|
|
Post by pe on Aug 1, 2013 21:00:34 GMT 1
FT'13 - Team-BikesDit is een eigen topic waar jullie de wagens en rijders kunnen voorstellen, video's en racereports posten, enz... Je kan in je eerste reply je team voorstellen. Hierna wordt deze post verwijderd zodat je teamvoorstelling in de openingspost staat en je die zelf kan aanpassen. Familie team + 1 outsider
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 22, 2013 20:07:21 GMT 1
Ik zal even een kleine voorstelling doen van Team-Bikes voor het seizoen van start gaat! Toen teameigenaar/baas Peter C. me contacteerde om een team te vormen was ik direct enthousiast om hierin mee te gaan. Heeft wel iets, zo een familie-team op de grid dacht ik. Peter had bij Audi Belgium 2 R8's op de kop kunnen tikken, dus had ik niet veel keuze, maar dit vond ik niet echt een probleem nadat de real life R8 serieus indruk maakte bij de downshifts op de 24h van Franco! dat wou ik ook! Dat was geregeld. Voor de naam en de skin heeft Peter zijn sponsor in het mountainbiketeam aangesproken (Zo'n R8 is niet gratis en rijdt niet op water) en die ging akkoord in de sponsoring mits de wagens gespoten werden in de kleuren van de truitjes in het mountainbiketeam. Ontwerper Arvid werd aangesproken en heeft er een meesterwerk van gemaakt! Strak gespoten! I like! Looks good on R8! (Foto's heb ik niet op deze pc, ze zijn te bezichtigen zondag in de pits tussen 19u30 en 20u, met handtekeningsessie van de piloten! Be there! Peter Cuypers is ondertussen een vaste waarde bij de VRL en ik denk niet dat iemand zijn snelheid kan ontkennen! Peter is snel en zal voor de beste resultaten in het team gaan zorgen! Ben Cuypers is een piloot die na een paar seizoenen zijn comeback maakt. Heeft een paar top 5 plaatsen bij de VRL op zen naam, maar zal terug moeten groeien om goeie resultaten te boeken! Tot zover de reguliere piloten, we hebben ook nog een belangrijke troef achter de hand in de RSC! Er waren al gesprekken geweest tussen Vincent Vandemeulebroucke en mezelf, maar na het lobbyen op de 24h van Franco waren de gesprekken een beetje stil gevallen. Peter liet me weten dat Vincent niet voor niks kwam rijden... Hij moest op gesprek bij BMW! BMW stapte zonder veel tegenstribbelen mee in het verhaal (ze waren ook blij dat ze toch op de grid geraakte) en hiermee werd Vincent zonder veel tegenstribbelen binnen gehaald om te strijden in de RSC voor Team-Bikes! De BMW moest nog even bij Arvid langs voor een ontwerp en laag verf. Weeral een meesterwerk! Looks good on Z4! Ook een anti-roestbehandeling hebben we laten doen want we willen niet eindigen met een doorgeroeste auto na vochtig weer. Zo, Team-Bikes in het kort. Cya all on track en maak er een leuk en fair seizoen van!
|
|
|
Post by vinox on Aug 23, 2013 13:09:10 GMT 1
Lol Ben Ik zal nog maar wa beginnen trainen, kwestie da'k de race rap genoeg uitrijd voor het roesten problematisch wordt hè.
|
|
|
Post by pe on Aug 24, 2013 10:16:01 GMT 1
Hier een filmke van mij opkoersfiets.
Vanaf min. 31 constant inbeeld. Maar begin van filmke ook wel leuk om de snelheid te bekijken. Van een wedstrijd op de koersfiets.
|
|
|
Post by vinox on Aug 24, 2013 17:36:26 GMT 1
's Eigenlijk de eerste keer dat ik go pro beelden zie van wielrennen en miljaar dat gaat hard seg Ni moeilijk da iedereen valt als er ene onderuit gaat! Knappe beelden!
|
|
|
Post by Mee on Aug 24, 2013 18:38:02 GMT 1
Nog niet lang geleden ook eens zo'n filmpje gezien ( dit), ik verschoot er ook van!
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Oct 20, 2013 18:56:07 GMT 1
Aangezien we niks meer van onze skinner gehoord hebben wil ik hier efkes vragen of er iemand het zou zien zitten om een soortgelijke skin van op de R8 te maken op de bmw's. Ik ken er zelf niks van, maar zou denken dat het niet echt veel werk is aangezien het niet echt veel kleuren of reclame is. Iemand zin in? Want we zouden natuurlijk wel graag met teamkleuren aan de start staan... Laat maar iets weten als je het zou zien zitten. :-)
|
|
|
Post by pe on Jan 26, 2014 16:46:52 GMT 1
hier onze huis kleuren terug.
|
|