|
Post by Buchinski on Jul 8, 2005 8:18:48 GMT 1
hoe kan ik eigelijk op de Gmail drive??? heb er al vanal over gelezen op't forum mak zou nie weten hoe ik er geraak. De Gmail drive staat ter beschikking voor de vaste VRL leden. Er is 10 GB opslagruimte zodat je al eens een replay of een setup kan verkassen. Ik heb nu niet de beschikking over mijn e-mailprogramma maar mail mij eens zodat ik dan vanavond of dit weekend eens kan uitleggen hoe je er op raakt. Terug over de Brabby en de Ring. Was gisterenavond met mijn kop in slaap gevallen bij die aardbevingenfilm en toen ik rond 23u wakker was heb ik nog eens geprobeerd en heb ik er zowaar 2 foutloze rondes uitgekregen!! Zou dit echt te maken hebben met vermoeidheid en teveel willen proberen??? Nu hoedanook, 't was nog niet om naar huis te schrijven want mijn beste ronde was 9.14.... Compleet onlogisch aangezien ik enkele maanden geleden met één vliegende ronde in de Ferrari een 8.55 had neergepoot (niet eens een hotlapsessie hé, ik dacht gewoon "hey, ik heb de Ferrari nog niet geprobeerd op de Ring") ... Heeft iemand een tip om dat Brabby differentieel te kalmeren zodat die banden niet doorspinnen in 1ste/2de én 3de versnelling. Zit nu met een 85/45 en een 10/31 eindoverbrenging....dat lijkkt mij al allemaal het kalmste van het langste....toch blijft dat ding supernerveus!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2005 8:49:14 GMT 1
Ik reed vroeger veel met afstellingen van Feiner Kerl, tegenwoordig meer met GH1's of die van Ehnström (??).
Mijn snelste Ring-tijd heb ik net met de Brabham gereden.
|
|
|
Post by Knarf on Jul 8, 2005 9:10:19 GMT 1
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jul 8, 2005 9:34:55 GMT 1
<snip> Terug over de Brabby en de Ring. Was gisterenavond met mijn kop in slaap gevallen bij die aardbevingenfilm en toen ik rond 23u wakker was heb ik nog eens geprobeerd en heb ik er zowaar 2 foutloze rondes uitgekregen!! Zou dit echt te maken hebben met vermoeidheid en teveel willen proberen??? Nu hoedanook, 't was nog niet om naar huis te schrijven want mijn beste ronde was 9.14.... Compleet onlogisch aangezien ik enkele maanden geleden met één vliegende ronde in de Ferrari een 8.55 had neergepoot (niet eens een hotlapsessie hé, ik dacht gewoon "hey, ik heb de Ferrari nog niet geprobeerd op de Ring") ... Heeft iemand een tip om dat Brabby differentieel te kalmeren zodat die banden niet doorspinnen in 1ste/2de én 3de versnelling. Zit nu met een 85/45 en een 10/31 eindoverbrenging....dat lijkkt mij al allemaal het kalmste van het langste....toch blijft dat ding supernerveus! Verminder de "bump" setting op de achterste ammortisseurs. Nu ja, 9m14s heeft volgens mij weinig te maken met al dan niet wielspin bij het accellereren. Stuur mij dat rondje eens door, dan geef ik U wat tips om harder te gaan zonder harder op de gas te moeten duwen. ;D Jan. =---
|
|
|
Post by arnold on Jul 8, 2005 17:06:24 GMT 1
euh sorry Joop maar de topic gaat hier wel over de 67 mod !. de BT7 hoort daar niet in thuis. het is de BT24 waar we zondag mee moeten rijden op de ring.
|
|
|
Post by natas on Jul 8, 2005 17:42:45 GMT 1
euh sorry Joop maar de topic gaat hier wel over de 67 mod !. de BT7 hoort daar niet in thuis. het is de BT24 waar we zondag mee moeten rijden op de ring. post is al weg en neemt u mij niet kwalijk dat ik gepost heb , zal niet meer voorkomen
|
|
|
Post by arnold on Jul 8, 2005 18:36:40 GMT 1
euh sorry Joop maar de topic gaat hier wel over de 67 mod !. de BT7 hoort daar niet in thuis. het is de BT24 waar we zondag mee moeten rijden op de ring. post is al weg en neemt u mij niet kwalijk dat ik gepost heb , zal niet meer voorkomen nee nee , niets kwalijk te nemen , wou gewoon zeggen dat je het waarschijnlijk verkeerd voor had. het is eigenlijk een beetje mijn fout : ik had in de titel van de post moeten omschrijven dat het over de 67 mod ging . jammer genoeg kan ik zondag 24 juli niet meedoen op de ring met de 65 mod : ik ben weg met de moto op vakantie . vr gr,
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 8, 2005 21:35:19 GMT 1
Vandaag de eerste dag deze week dat ik even tijd had om te simmen. Brab op de ring. Ik hoorde hier al vanalles over setup problemen enzo, dus koos ik voor Huttu's long GP setup. Ik moet zeggen, die voelt niet slecht aan! Na een ronde of 8 heb ik mijn eerste objectief gehaald!! 8:29.158! Daarmee zit ik nu 3,4 seconden NEGATIEF!! WOEHOE! Hopelijk kan ik tegen eind volgende week negatief raken op de ring, dan zit ik overal onder de bench!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2005 21:41:43 GMT 1
thx mensen ik kan nu op de Gmail drive.
|
|