|
Post by arnold on Jul 6, 2005 20:58:57 GMT 1
Hallo , heeft er soms iemand een redelijk stabiele setup voor de Brahbam op de ring voor mij ? ik heb bitter weinig setups voor de 67 en de setups van GH zijn me iets té nerveus. alvast bedankt !.
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 7, 2005 8:27:11 GMT 1
Hallo , heeft er soms iemand een redelijk stabiele setup voor de Brahbam op de ring voor mij ? ik heb bitter weinig setups voor de 67 en de setups van GH zijn me iets té nerveus. alvast bedankt !. Ik ga straks eens kijken Nolle of ik mijn gepruts kan doorsturen en dan zie je maar of je er iets mee aankan. De Ring met de Brabby is een a-b-s-o-l-u-t-e ramp bij mij. Ik raak kant noch wal met dat ding! Die wielen spinnen door in elke versnelling.... of ik nu lang of kort kies, maakt niet uit...ik kan amper drie bochten rijden zonder de decor in te gaan, remmen doet die zeepkist ook al niet.... diverse setups geprobeerd en geen avance! Ik dacht dus dat mijn coordinatiecentrum in mijn brein nu eindelijk compleet pulp geworden was en dus nam ik de Eagle en ziedaar : dat ging een heel pak beter..dus duidelijk ligt het niet aan mijn (zij het beperkte) wagenbeheersing maar WEL aan die Brabham. Het lijkt wel of die als enige van de bolides in "Thundercarmodus" staat....
|
|
|
Post by arnold on Jul 7, 2005 8:43:50 GMT 1
ondertussen heeft er iemand mij persoonlijk onder de vleugels genomen ( waarvoor dank ) en onder zijn begeleiding ben ik nu naarstig aan het oefenen.
|
|
|
Post by arnold on Jul 7, 2005 9:16:23 GMT 1
De Ring met de Brabby is een a-b-s-o-l-u-t-e ramp bij mij. Ik raak kant noch wal met dat ding! Die wielen spinnen door in elke versnelling.... of ik nu lang of kort kies, maakt niet uit...ik kan amper drie bochten rijden zonder de decor in te gaan, remmen doet die zeepkist ook al niet.... diverse setups geprobeerd en geen avance! awel het is hier geen zier beter , zélfs met een gekregen setup van een pro kan ik geen kanten op ! ik hoor niets anders dan het piepen van de banden , remmen kan ik niet , van zodra ik er maar durf aan denken zit de wagen al in het decor. sturen gaat ook niet , de wagen gaat zijn eigen weg. dedju dat gaat nog zweten worden als we een béétje gaan willen meekunnen
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 7, 2005 9:35:45 GMT 1
Hallo , heeft er soms iemand een redelijk stabiele setup voor de Brahbam op de ring voor mij ? ik heb bitter weinig setups voor de 67 en de setups van GH zijn me iets té nerveus. alvast bedankt !. Ik ga straks eens kijken Nolle of ik mijn gepruts kan doorsturen en dan zie je maar of je er iets mee aankan. De Ring met de Brabby is een a-b-s-o-l-u-t-e ramp bij mij. Ik raak kant noch wal met dat ding! Die wielen spinnen door in elke versnelling.... of ik nu lang of kort kies, maakt niet uit...ik kan amper drie bochten rijden zonder de decor in te gaan, remmen doet die zeepkist ook al niet.... diverse setups geprobeerd en geen avance! Ik dacht dus dat mijn coordinatiecentrum in mijn brein nu eindelijk compleet pulp geworden was en dus nam ik de Eagle en ziedaar : dat ging een heel pak beter..dus duidelijk ligt het niet aan mijn (zij het beperkte) wagenbeheersing maar WEL aan die Brabham. Het lijkt wel of die als enige van de bolides in "Thundercarmodus" staat.... Dat is volledig normaal hoor, de Brab heeft mss maar 350 pk, maar veel van het vermogen is al beschikbaar op lage toeren. Dit uiteraard in grote tegenstelling tot de Eagle. Accelereren uit een trage bocht moet dus met nog meer gevoel gebeuren dan met de Eagle. Ik ben geen 100% zeker, maar ik denk dat de Repco ook meer koppel heeft dan de rest. Dat alles wil niet zeggen dat het een slechte auto is he, hij is kleiner en onder een niet al te nerveuse setup moet hij snel zijn in trage tot middelsnelle bochten.
|
|
|
Post by Knarf on Jul 7, 2005 9:44:14 GMT 1
Ook ik ervaar ongelooflijk veel problemen met die Brabham op de ring. Met andere wagens lukt dat allemaal vrij aardig, de brabham op andere circuits lukt ook vrij aardig maar de combinatie brabham/ring is echt rampzalig Ik heb gelijkaardige problemen als Willy beschrijft en dit met een GH setup. Hopelijk lukt het tegen de race allemaal wat beter
|
|
|
Post by arnold on Jul 7, 2005 9:59:50 GMT 1
Ook ik ervaar ongelooflijk veel problemen met die Brabham op de ring. Met andere wagens lukt dat allemaal vrij aardig, de brabham op andere circuits lukt ook vrij aardig maar de combinatie brabham/ring is echt rampzalig Ik heb gelijkaardige problemen als Willy beschrijft en dit met een GH setup. Hopelijk lukt het tegen de race allemaal wat beter check your mail ( ook Willy ) vr gr,
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 7, 2005 19:35:53 GMT 1
Niks geen avance....
Al moet ik toegeven dat de "Nolle" setup wat stabieler is maar die kwam dam ook wat overeen met mijn "Q" setup, behalve dat de mijne veel zachter stond.... Symptomen : geen remkracht....zeer onstabiel tijdens remmen, veel te weinig feel bij insturen.... Als ik tegen grootmoe snelheid rijd dan gaat dat nog net maar eens ik wat op normale speed kom lijkt het of ik Colin McRae bezig ben....schuiven, slippen, piepen en..beng! tegen de kant...
Ongelooflijk, dit heb ik niet meer meegemaakt sinds mijn GPL begindagen! Dat ding is op de Ring onbestuurbaar. Ik heb die wagen eigenlijk nooit gebruikt op de ring, heb ook weinig setup materiaal ervan. Ik geloof echter dat het aanleunt bij wat Werner zegt ... ik geloof dat het aan de aard van de wagen in combinatie met het circuit is dat er wat schort.... Hoewel ik me nu afvraag of het net niet Denny Hulme is die in 67 met deze eigenste wagen de Duitse GP won...en dat was over 16 rondes... respect !!
|
|
|
Post by arnold on Jul 7, 2005 20:17:07 GMT 1
Niks geen avance.... Al moet ik toegeven dat de "Nolle" setup wat stabieler is maar die kwam dam ook wat overeen met mijn "Q" setup, behalve dat de mijne veel zachter stond.... Symptomen : geen remkracht....zeer onstabiel tijdens remmen, veel te weinig feel bij insturen.... Als ik tegen grootmoe snelheid rijd dan gaat dat nog net maar eens ik wat op normale speed kom lijkt het of ik Colin McRae bezig ben....schuiven, slippen, piepen en..beng! tegen de kant... Ongelooflijk, dit heb ik niet meer meegemaakt sinds mijn GPL begindagen! Dat ding is op de Ring onbestuurbaar. Ik heb die wagen eigenlijk nooit gebruikt op de ring, heb ook weinig setup materiaal ervan. Ik geloof echter dat het aanleunt bij wat Werner zegt ... ik geloof dat het aan de aard van de wagen in combinatie met het circuit is dat er wat schort.... Hoewel ik me nu afvraag of het net niet Denny Hulme is die in 67 met deze eigenste wagen de Duitse GP won...en dat was over 16 rondes... respect !! eigenaardig : heb die zelfde setup ook naar Frank gestuurd en die zegt me dat de problemen van de baan zijn nu
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jul 7, 2005 20:32:56 GMT 1
Hmmm... persoonlijk vind ik, gezien de wendbaarheid, het geringe formaat, het lage gewicht en het bruikbare koppel over een groot toerenbereik, de Brabham het ideale voertuig voor de Ring.
En eigenlijk ook niet zo heel moeilijk om de besturen... laat eens zien wat jullie daar allemaal mee uit steken (replays).
Jan. =---
|
|
|
Post by arnold on Jul 7, 2005 20:56:17 GMT 1
Hmmm... persoonlijk vind ik, gezien de wendbaarheid, het geringe formaat, het lage gewicht en het bruikbare koppel over een groot toerenbereik, de Brabham het ideale voertuig voor de Ring. En eigenlijk ook niet zo heel moeilijk om de besturen... laat eens zien wat jullie daar allemaal mee uit steken (replays). Jan. =--- awel ik heb nu toch al een 8.49.67 op de tabellen , gewoon door naar uw replay te kijken zo'n 15 sec eraf ! , thanks !
|
|
|
Post by Knarf on Jul 7, 2005 21:12:11 GMT 1
eigenaardig : heb die zelfde setup ook naar Frank gestuurd en die zegt me dat de problemen van de baan zijn nu Iedereen heeft ne andere rijstijl hé Nolle. Mij ligt uw setup in ieder geval heel goed
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jul 7, 2005 21:46:40 GMT 1
awel ik heb nu toch al een 8.49.67 op de tabellen , gewoon door naar uw replay te kijken zo'n 15 sec eraf ! , thanks ! sssjjjhhht jong, straks wilt iedereen diene replay hebben(*)!! ;D Enne... proficiat met het doorbreken van de 9 minuten barriere. Allez, een efforeken en door de 8m30s ook. Jan. =--- (*)PS: de replay waar dat rondje uit komt kan je downloaden op www.grandprixlegends.net/. Scroll naar beneden en vind "D3 au Nurburgring" onder "Replays" in de rechter kolom.
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Jul 7, 2005 23:05:33 GMT 1
Ik ben het eens met Jan. De Brabham kan zijn sterke kanten net het beste op de ring laten spreken. Volgens mij is Brab de king van mid corner control. Misschien even licht als de lotus maar eigenlijk evenwichtiger en voorspelbaarder maar even agiel in de transities. Geeft mij de indruk van een auro met 50 - 50 percent gewichtsverdeling tussen de assen. Vergeleken met die andere autos rijdt de Brab als een audi quattro over de hills and dips op de ring. Ik heb op de Gmail bij GPL replays een zip gezet met mijn beste Brabby lap en een merge met andere laps and lines.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2005 23:50:30 GMT 1
hoe kan ik eigelijk op de Gmail drive??? heb er al vanal over gelezen op't forum mak zou nie weten hoe ik er geraak.
|
|