|
Post by friemel on Jul 14, 2013 18:25:05 GMT 1
Hey VRL'ers, na het lezen van de mail voor de funrace van vanavond had ik echt zin om nog eens mee te doen.
Dus ik rfactor terug geinstaleerd, maar bij het testen van de basis setup dus met een auto van rf1 loopt het mis
heb men wiel ingetuned etc maar als ik de track wil laden om te testen en rijden, sluit rfactor gewoon af en kom ik terug op men bureaublad terrecht.
enig idee wat dit kan zijn, heb dus nog geen mods etc geinstaleerd gewoon de basis staat er op.
alvast bedankt, hopenlijk komt het nog in orde
|
|
|
Post by friemel on Jul 14, 2013 19:39:29 GMT 1
ok weet nu al dat ik als admin moet openen, maar nu heb ik de volgende problemen.
heb mods gedownload en geinstaleerd en vsyncske gedaan. maar nu laad hij de track niet helemaal en één keer toch op de track geraakt maar auto was dus niet zichtbaar en nu geraak ik ook weer niet meer op de track , enig idee?
|
|
|
Post by Rino on Jul 14, 2013 20:07:02 GMT 1
ok weet nu al dat ik als admin moet openen, maar nu heb ik de volgende problemen. heb mods gedownload en geinstaleerd en vsyncske gedaan. maar nu laad hij de track niet helemaal en één keer toch op de track geraakt maar auto was dus niet zichtbaar en nu geraak ik ook weer niet meer op de track , enig idee? Had ik ook. Pc heropstarten en was ik bij mij
|
|
|
Post by friemel on Jul 14, 2013 21:03:11 GMT 1
bij mij helpt het niet, ben wel nog is op de track geraakt maar zie dus niet de auto, maar kan wel rijden.
maar nu geraak ik weer niet ingeladen...
|
|
|
Post by friemel on Jul 14, 2013 21:41:29 GMT 1
ben er vrij zeker van dat het te maken heeft met die administrator machtigingen etc , als iemand een oplossing heeft ?
mvg Mathias
|
|
|
Post by friemel on Jul 15, 2013 13:31:18 GMT 1
het is me gelukt maar vraag me ni hoe
|
|
|
Post by Nick on Jul 15, 2013 16:09:08 GMT 1
het is me gelukt maar vraag me ni hoe Hoe? ;D
|
|
|
Post by friemel on Jul 15, 2013 16:29:59 GMT 1
gewoon simpel maar toch moeilijk voor mij als niet ITer... .
|
|