|
Post by Timpreza on Jul 13, 2013 19:37:57 GMT 1
Voor de mensen die een tijdje inactief geweest zijn, of compleet nieuwe leden: Lees grondig de 'deelnemen' pagina op onze site: www.vrl-simracing.be/?page=deelnemenLees aub GRONDIG de regels door voor je deelneemt. De volledige PDF kan je hier downloaden: www.vrl-simracing.be/?page=regelsAls er mensen willen deelnemen, en lang inactief geweest zijn of nieuw zijn: zorg er voor dat jullie registratie in orde is. Geen registratie als actieve rijder of rijder voor testrace -> niet op de mailinglist -> geen paswoord tot de server en geen toelating tot onze events.
Hoe kan je weten of je registratie in orde is? Heb je een paar dagen voor de test-, fun- of puntenraces geen racemails ontvangen (zoals nu), check je spamfolder bij je webmail. Zit daar niets in, vraag dan zelf eens bij ons na of je wel als actieve rijder in onze mailinglist staat. (enkel via vrladmins@gmail.com) Om de zoveel tijd kuisen we onze mailinglist op als rijders niet of niet meer komen opdagen. Ik haal dit nog eens aan omdat er mensen in de teamtopic staan waar ik nog niet van gehoord heb, die dus zeker nog niet geregistreerd zijn, en dus geen toelating hebben tot onze races. Misschien zijn er nog meer mensen die geen mails meer krijgen: Laat van u horen!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2013 19:12:51 GMT 1
hallo Tim.
ik ben niet op tijd thuis geraakt , om te kunnen deelnemen aan de race.
Groetjes Luc Garwig
|
|