|
Post by TimoVermeersch on Apr 23, 2005 18:32:04 GMT 1
Heeft er iemand van jullie misschien nog een link die werkt voor een hi-res sky voor Zandvoort?
Degene die ik tot nu gevonden heb zijn allemaal down.
Groetjes,
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 26, 2005 5:46:03 GMT 1
Zit nog met een vraagje : ik heb de 65-mod geïnstalleerd (vlg installatiegids van Frank die zeer handig is voor newbie's) maar de piloten zijn niet gewijzigd. Vb bij Honda rijdt nog steeds Surtees, ook al zat die in 65 nog bij Ferrari en er is bv geen spoor van Bucknum.
Is dat normaal, of is er iets mis met mijn installatie van de mod?
Thanks,
Timo
|
|
|
Post by arnold on Apr 26, 2005 6:22:13 GMT 1
Heeft er iemand van jullie misschien nog een link die werkt voor een hi-res sky voor Zandvoort? Degene die ik tot nu gevonden heb zijn allemaal down. Groetjes, Timo euh ik heb ALLE updates die maar mogelijk zijn maar is er wel een voor Zandvoort ? ik vind er alleszins geen terug. wat ik wel kan doen is mijn huidige map van zandvoort eens ter beschikking zetten , je moet maar een seintje geven, oké ? vr gr,
|
|
|
Post by Knarf on Apr 26, 2005 7:17:48 GMT 1
maar de piloten zijn niet gewijzigd. Vb bij Honda rijdt nog steeds Surtees, ook al zat die in 65 nog bij Ferrari en er is bv geen spoor van Bucknum. Is dat normaal, of is er iets mis met mijn installatie van de mod? Dat is niet normaal want Surtees zit wel degelijk bij Ferrari in het spel ook. Kzou bijgod nie weten wa er verkeerd is want dit probleem heb ik nog nooit gezien. Over uw high-res sky toestanden heb ik geen idee. Ik laat alle circuits zoals ze zijn (op het verwijderen van de pit-muur op Kyalami na). Ik rij zelfs in de 67 met de originele papyrus carset.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 26, 2005 8:11:19 GMT 1
Thanks voor de info.
Wat sky voor Zandvoort betreft, schijnt ooit bestaan te hebben, alleszins in oude RSC-forums en op GPL++ wordt er naar verwezen. Maar dat zijn dode links. Nu alleszins, is niet zo belangrijk.
Wat de mod betreft. Heb hem dus waarschijnlijk verkeerd geïnstalleerd. Heb GEM+ en de mod geïnstalleerd in andere directory dan gpl. Volgens mij zit daar het probleem. Heb de wagens en de sounds ook eerst manueel met Win Explorer moeten kopiëren naar de gpl-directory alvorens die werkten. Zal eens een herinstal doen in dezelfde directory. Laat hier iets weten als het dan werkt.
Groetjes,
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 26, 2005 8:42:41 GMT 1
Ben nog eens gaan rondpluizen op RSC. Blijkbaar is het van belang dat GEM+ in de Program Files-directory staat geïnstalleerd, wat bij mij niet het geval is.
Ga eens herinstalleren met GEM+ in de Program Files om te zien of dat verschil uitmaakt en laat het dan weten.
Groetjes.
Timo
|
|
|
Post by Obi-Jan on Apr 26, 2005 11:42:20 GMT 1
Hmmm... lijkt mij sterk. Gem+ staat bij mij samen met gpl onder "Sierra" en ik heb onlangs heel die zwik naar een andere, grotere partitie gecopieerd. Buiten dat ik het "pad" naar gpl heb moeten aanpassen is dat allemaal blijven werken.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 1, 2005 16:44:31 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 2, 2005 8:32:28 GMT 1
Thanks Marc, ben aan het downloaden en probeer ze heden avond, first thing.
Mvg,
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 2, 2005 21:01:03 GMT 1
Kan die sky voor Zandvoort warm aanbevelen. Verhoogt IMO de inleving enorm.
Groetjes,
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 11, 2005 22:52:20 GMT 1
Heb deze avond GPL en de 65-mod geherinstalleerd. En heb nu volgende vragen/comments:
- Frank, heb eerst geprobeerd om te installeren op basis van de GPL 2004-demo. Dat lukt bij mij niet : als ik GEM+ de eerste maal opstart en ik wil de gpl.exe van de demo opgeven als de path naar gpl, krijg ik volgend bericht : "gpl.exe not suited as GEM+ base" of iets van die lichting. Kan wel aanbevelen om die sounds van de 2004-demo voor de 67 over te kopieëren. Die sound van de Repco-motor daarin is ongelooflijk.
- Zit nog altijd met hetzelfde probleem als hiervoor gemeld, nl de rijders kloppen niet met de teams, vb Surtees zit bij Honda en niet Ferrari. Heb ook geen 65 achtergronden en zo, dat blijft puur de basis GPL. Verder schijnt alles te werken. Kan het misschien te maken hebben met de Seasons? Heb enkel een 67season in die lijst staan. Of is het iets anders? Iemand ideeën? Heb nochthans echt de installatiegids van Frank stap per stap gevolgd. (Krijg het anders toch nooit lopend ;D).
Dank bij voorbaat.
Groetjes,
Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 12, 2005 8:54:09 GMT 1
BTW, nog iets dat misschien een indicatie kan zijn voor de reden van wat er hapert (post hiervoor). In de 65-mod hebben alle AI's dezelfde helm (een roosachtige helm met zwarte lijnen) terwijl in de preview-vid van Speedgeezers, de helmen van Stewart en Hill te zien zijn.
Bovendien schijnt Surtees (in de Honda dus) bijna onklopbaar te zijn, zodat de AI's ook niet helemaal correct lijken.
Net alsof alleen de cars en de sounds van de mod zijn geïnstalleerd.
Snap het dus echt niet.
Heeft iemand enig idee? Zou echt dankbaar zijn als ik dat opgelost krijg want zou graag offline als practice op het online werk het seizoen 65 tegen de AI's rijden.
Groetjes,
Timo
|
|