|
Post by Nick on Jun 17, 2013 15:37:15 GMT 1
rFactor Lite installeren + VRLsync = OK! :-)
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 17, 2013 17:02:05 GMT 1
Waar download ik rfactor Lite best? Rfactorcentral? want daar betreft het versie 1.255c en niet f
Never mind, slecht gegoogled
|
|
|
Post by Rino on Jun 17, 2013 17:11:43 GMT 1
Ook hier succes. Gewoon na de eerste keer moeten heropstarten. Had 3 foutmeldingen en dan geen wagen zichtbaar. Gewoon rf afsluiten en heropstarten. Done.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 17, 2013 17:15:15 GMT 1
Vraagje, om mijn SSD wat te sparen, kan ik na installatie van rFactor Lite, de oude rFactor uninstallen of doe ik beter manueel de bestanden weg om geen problemen te hebben?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 17, 2013 19:41:55 GMT 1
Ik heb een nieuwe rFactorlite geinstalleerd met VRL sync en geen crashes tot nu toe.
|
|
|
Post by vinox on Jun 17, 2013 21:03:02 GMT 1
Idd, 't blijkt dus toch die lite te zijn die het hem doet. Ik had ervoor ook full, en niks dan problemen.
Btw, dat van die Trymedia folder is, als ge een nieuwe registratie doet zoals ik heb moeten doen voor Win7/8, ni meer nodig hè. Gewoon uwe key goed bijhouden.
|
|
|
Post by oracle on Jun 17, 2013 21:09:28 GMT 1
Ik heb het op mijn full install geinstalleerd en werkt probleemloos dusver. Heb wel gewoon de files gedownload en in folder gesleept. Sync deed niks extra dacht ik ? Enkel rfdynhud doet het niet.
|
|
|
Post by timothy on Jun 17, 2013 21:23:25 GMT 1
no problemo totdusver met RfLite en sync...
|
|
|
Post by Nick on Jun 17, 2013 21:28:47 GMT 1
Enkel rfdynhud doet het niet. Idem hier... Geen rFDynHud.
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jun 17, 2013 22:14:31 GMT 1
Hallo, Jongens
Ik heb een klein vraagje, ik ben aan het even rijden met de Porsche in kopit, maar dat bibbert aan alle kanten tijdens het rijden, is er een mogelijkheid om dat aan te passen dat dit stil staat tijdens het rijden?
Want ik ben al 55 jaar oud, en beef al een beetje, maar zo rijden zit ik helemaal te schudden achter me stuur (wil niet hebben dat ze straks denken dat ik al alzheimer heb) haha.
Graag even hulp wat ik kan veranderen daarvoor
Christiaan
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 17, 2013 22:46:41 GMT 1
Ik heb gesynct en ga dinsdag eens stilletjes beginnen testen. Het kriebelt weer nu ik weer (voorlopig) zonder problemen kan schakelen.
|
|
|
Post by Mee on Jun 17, 2013 22:54:56 GMT 1
Ik heb een klein vraagje, ik ben aan het even rijden met de Porsche in kopit, maar dat bibbert aan alle kanten tijdens het rijden, is er een mogelijkheid om dat aan te passen dat dit stil staat tijdens het rijden? Groot gelijk Christiaan, ik word er zelf bijna misselijk van. Hier vind je mooi de stappen die je moet doen om dit te reduceren: www.racedepartment.com/forum/threads/change-headshake-in-cockpit-view.6008/Met die waarde op 0.5 vind ik het een pak beter; nog voldoende beweging om het gevoel niet te verliezen, maar niet zo erg dat je de rembordjes niet meer ziet . Hoe lager die waarde, hoe minder beweging je hebt.
|
|
|
Post by Mee on Jun 17, 2013 22:56:37 GMT 1
Nog niet teveel testen hè mannen, anders ben je het beu binnen 2,5 maand .
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jun 17, 2013 23:37:04 GMT 1
Dank u wel voor de tip Bart.
Maar jammer genoeg kan ik wel niet meer rijden. Ik wilde ook eens graag met andere wagen testen, maar kan geen enkele wagen meer laden om te rijden, zelf me porsche niet meer waar ik net mee had gereden. Het geld staat nu opeens - 3490. Wil zeggen dat alle wagens mooi binnen de koordjes staan en mag er naar kijken maar kopen niet. This al over dan voor mij om wagens te testen.
Christiaan
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 18, 2013 0:01:38 GMT 1
Christiaan, daar is een oplossing voor:
rFactor\UserData\User Name\Mod Name.cch
Open it with a text editor. Most files in rFactor are text files. (Don't edit the .plr file until you know what you are doing.)
The first few lines look like this:
//[[gMa1.002f (c)2007 ]] [[ ]] [CAREER] Experience=0 Money=25000000 CurSeasIndex=0 SinglePlayerVehicle="GAMEDATA\VEHICLES\CARTFACTOR\PROLOGUE\REYNARD_TEAM S\BETTENHAUSEN\CASTRONEVES.VEH" SinglePlayerFilter="|CART" MultiPlayerFilter="|CART"
You can put any amount of money in the file.
|
|