|
Post by Mee on Jun 16, 2013 11:52:39 GMT 1
Ik betwijfel het eerlijk gezegd...
|
|
|
Post by Dino on Jun 16, 2013 12:03:24 GMT 1
Zal de instal laten doen door rino. Kent er meer van dan ik.veel meer das een feit.
|
|
|
Post by RedBull74 on Jun 16, 2013 13:27:26 GMT 1
Hey mannen weet niet of jullie dit al weten maar een Blancpain Endurance Series 2012 SP1 Patch zit er aan te komen.. De Fall Trophy 2013 ziet er aantrekkelijk uit
|
|
|
Post by MacTuffer on Jun 16, 2013 16:31:33 GMT 1
Misschien even raad vragen bij Marcel. Hij heeft intussen wel wat ervaring met deze mod door het endurance seizoen.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 16, 2013 19:48:38 GMT 1
Bij een nieuwe rfactor install CTD elke keer ik de BES mod of de BMW's wil selecteren. In het keuzemenu bij all tracks and vehicles staan ze wel bij, maar als ik ze daar probeer te kiezen krijg ik een error opening MAS files...
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 16, 2013 21:05:26 GMT 1
DX9 Ben?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 16, 2013 21:26:48 GMT 1
Ja DX9. Zal morgen nog is kijken voor de zekerheid.
|
|
|
Post by Mee on Jun 16, 2013 21:51:55 GMT 1
Ja lap, hier dus niks problemen he...
|
|
|
Post by Rino on Jun 16, 2013 22:14:54 GMT 1
Ook hier CTD. BES gaat probleemloos, maar als ik de BMW's wil selecteren dan een CTD zonder errors. Ook hier DX9. Later deze week eens een nieuwe poging doen.
|
|
|
Post by timothy on Jun 16, 2013 22:18:41 GMT 1
Laat ons de sync afwachten en eens we die allemaal gedaan hebben weten we al veel meer...Dus maw, Bart smijt die sync voor de fall trophy online lol
|
|
|
Post by Mee on Jun 16, 2013 22:36:59 GMT 1
De Sync met BES + Watkins Glenn staat klaar.
Opgelet: it's a big one! 400 MB, dus dat gaat de eerste keer een tijdje duren. Zeker als er meerdere tegelijk dat gaan downloaden.
Ik heb trouwens net een verse install gedaan en sync laten lopen. Dan rFactor gestart, de Blancpain serie gekozen, auto gekocht en de server gejoined: errors bij het laden van de auto. rFactor terug opgestart (dan staat de Blancpain mod standaard) en dan geen probleem meer gehad.
|
|
|
Post by vinox on Jun 17, 2013 7:53:29 GMT 1
Mijn verse install op mijn deskie heeft opgebracht! Mod laadde zonder ook maar enig probleem. Gisterenavond de VRL Sync laten draaien, maar hij stond nog op de indy's. Geen probleem tho, alles werkte en laadde perfect! Vanavond dan nog eens laten draaien voor de BES + WG. Eindelijk terug simracen zoals het hoort en mijn laptopje wat sparen!
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 17, 2013 8:22:50 GMT 1
Zo'n verse install, hoe doen jullie die eigenlijk? Want als ik me niet vergis kan je rFactor maar 5 keer opnieuw activeren met dezelfde key. Gewoon Locations en Vehicles verwijderen of wat is juist de bedoeling?
Als ik momenteel VRL_Sync run dan krijg ik die interface even te zien maar er staan gewoon drie /-es en de instelling van rfactor te starten aan het einde kan ik niet uitschakelen. UPDATE: VRL_Sync blijkt wel te werken, heb eens de FT13 tracks uit locations gebonjourd en dan de Sync gerund, toen heeft hij die tracks weer netjes gedownload.
|
|
|
Post by Mee on Jun 17, 2013 8:28:26 GMT 1
Als je eenmaal rFactor hebt geïnstalleerd op je pc kan je dat nadien duizenden keren doen. Dus een verse install is effectief een nieuwe installatie, al dan niet naast je huidige. Als je enkel 'streepjes' ziet bij VRL Sync (dan kijkt hij of er iets te downloaden is) betekent dat dat je installatie al up-to-date is.
|
|
|
Post by vinox on Jun 17, 2013 9:03:25 GMT 1
Sinds dat de activatie niet meer via Trymedia gebeurt, kan je activeren zo veel je wil volgens mij. Ik heb de key gekregen van ISI via de support mail die ik heb gestuurd (op een zondagnacht om 2u of zo, ni verwacht), en deze mail dan 135464 keer gebackupt De nieuwe keys zijn met streepjes, dus als je één hebt zonder zal hij niet meer werken en moet je ISI ff mailen.
|
|