|
Post by Dino on Jun 13, 2013 16:45:23 GMT 1
@ Arvid Ik heb de afgelopen perioden mooie bolides gezien die in jouw atelier behandeld zijn. Mocht je genoeg verf en borstels hebben.......dan rij ik graag een keertje het Arvid Atelier binnen. mijn V8 was heel mooi gedaan. Ben al aant denken wa ik nu zou kunnen opzetten
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 14, 2013 20:38:13 GMT 1
Bij mij ook redelijk wat errors ivm bepaalde wagens alsook tracks. Dit zal normaal wel opgelost zijn eenmaal ik VRL_Sync run na de race in Interlagos achter de rug is?
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 14, 2013 22:41:48 GMT 1
Toevallig ook Win8?
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 15, 2013 0:09:19 GMT 1
Nope Win7 maar basis rFactor install met enkel de in dit topic vermelde downloads installed. Misschien mis ik nog wat?
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 15, 2013 10:31:22 GMT 1
Kleine aanpassing aan de kalender: Tirewear van de BES is nu X1.
|
|
|
Post by pe on Jun 15, 2013 14:04:35 GMT 1
Deze mod geef bij andere ook veel problemen. heb daar ergens anders mee gereden maar zijn er mee gestopt veelste veel misserie mee.
|
|
|
Post by nicotineplijster on Jun 15, 2013 14:10:45 GMT 1
Bij sim-racing.org werkte de mod goed en in gpvwc wordt deze mod ook gebruikt zonder porblemen. Zeker dat je DX9 hebt opstaan?
|
|
|
Post by vinox on Jun 15, 2013 15:22:25 GMT 1
Mijn PCke is terug in orde, tnx Fivercom! ;D En dus nu ook ne frisse rF install, eens zien of de BES mod nog errors geeft.
|
|
|
Post by timothy on Jun 15, 2013 16:32:57 GMT 1
als ik de BES wil starten en wil een bes wagen kiezen vlieg ik altijd terug naar bureaublad...Bizar. Nochtans alles gewoon uitgepakt zoals anders... Al van een clean install getest, van op de install van de spring trophy...same result...ik wacht wel tot de sync er is en hopelijk dan geen probs...
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jun 15, 2013 17:56:10 GMT 1
timothy, bij mij werkt het wel met bepaalde wagens op bepaalde tracks. Maar komt ook voor dat ik terugvlieg naar het bureaublad met een aantal meldingen van missing files.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 15, 2013 21:45:42 GMT 1
Laat ons de sync afwachten. Ik loop hier al een tijd te testen met beide mods zonder grote problemen. Mocht iedereen dan dezelfde problemen hebben zoeken we uit wat er mis is...
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jun 15, 2013 23:32:26 GMT 1
Hallo, ik heb net even een nieuwe rFactor aangemaakt en VRL_Sync erin geplaatst en VRL_Sync_Client gedaan en alles werkt perfect. Had nu gezien dat er nog de mod erin zit die morgen de laatste wedstrijd wordt gereden. Ik wacht alvast nog even tot de Blancpain Series en de BMW erin staat om upload te doen in de Sync.
Ik kom alvast mee racen als dit mogelijk is na de vakantie. Wat een team betreft, ik ben nieuw en met een standaard wagen te racen straks is voor mij geen probleem. Is er iemand waar ik straks kan mee samen racen in een team kijk ik ook wel naar uit, wacht nog even af. Ik ga alvast al even de Blancpain en de BMW downloaden en zo in me rfactor plaatsen om te zien. Ga dan wel even zien wanneer men al eens kan testen op de server, en als men een paswoord nodig heeft daarvoor of niet.
Race driver, Christiaan
|
|
|
Post by Christiaan Debusschere on Jun 15, 2013 23:44:44 GMT 1
Ik kan ook wel melden dat ik verschillende keren de Blancpain Series 2012 heb gedaan en telkens veel problemen mee gehad, zeker met de FULL versie. Wagens niet te vinden, tracks die niet passen en willen mee werken, enz... Had een oudere eerdere versie van de Blancpain Series staan waar ze nog niet de update hebben gedaan van de Full, en die werkt zonder problemen. Wel in deze versie geen Aston Martin en Nissan.
Ik heb intussen de versie van de FIA GT1 WORLD gedaan en die werkt uitstekend zonder enig probleem. Het zijn ook dezelfde wagens (GT3)en je kan ook dezelfde skins gebruiken van de Blancpain om te painten.
Ik ga de Blancpain die er nu staat om te downloaden even doen om te zien ook, als die geen problemen oplevert in me rfactor. In die full Blancpain staat vermeld in rFm "BES_2012_SP1.rfm" en met die had ik steeds problemen en die dat ik zonder problemen kan gebruiken staat vermeld in rFm "Blancpain_Series_2012rFm".
Even installeren nu en zien als hij werkt. Afwachten en horen wel meer nieuws straks. Want die Blancpain Series 2012 is anders echt een uitstekende mooie mod met heel veel keuze wvan wagens.
Groeten, Christiaan
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 16, 2013 10:23:29 GMT 1
Net eens een verse install gedaan met onze downloads om problemen tegen te komen. Ik kreeg een rf crash in de BES als mijn track 100% geladen was met de standaard exe.
Snelkoppeling aangemaakt met onder eigenschappen deze gegevens: Doel: E:\Games\rFactorFT13TEST\rFactor.exe +fullproc +highprio E:\Games\rFactorFT13TEST (Maak daar u directories van uiteraard...)
Geen crashes meer daarmee.
Edit: DX9 lijkt ook een vereiste, en eventueel eens textures hoger zetten.
|
|
|
Post by Dino on Jun 16, 2013 11:13:54 GMT 1
Denk dat de sync da wel zal oplossen eenmaal de sync er is. Of heb ik dat mis. Tim. Bart !
|
|