|
rFactor
May 31, 2013 22:52:17 GMT 1
Post by Hill2button on May 31, 2013 22:52:17 GMT 1
Heeft hier niemand rF1 draaien op W8 64 bit? Dat zou toch straf zijn? Of is iedereen slim genoeg geweest om W8 links te laten liggen? ;D
Ik heb zelf W7 64bit en dat werkt perfect. Maar ik heb de oude Trymedia files niet geprobeerd, heb gewoon opnieuw unlocked, dat is het meest eenvoudige en het makkelijkst.
|
|
|
rFactor
May 31, 2013 22:57:34 GMT 1
Post by Hill2button on May 31, 2013 22:57:34 GMT 1
Mijn map : C:\ProgramData\Trymedia
Mijn installatie staat onder C:\ dus niet onder Program Files
|
|
|
Post by Timpreza on May 31, 2013 23:38:58 GMT 1
Hier win8 op de lappie, en ik heb er eens rf opgezet voor admin doeleinden. Leek te werken, maar ik heb het geen 3x gedraaid wegens onhandig zonder numerieke toetsen.
|
|
|
Post by Nick on Jun 1, 2013 1:06:51 GMT 1
Mja, je kan ze moeilijk verwijten dat de game niet steeds compatibel blijft. We zijn inmiddels 8 jaar na release en er zijn al 3 nieuwe besturingssystemen de revue gepasseerd :-)
|
|
|
Post by vinox on Jun 1, 2013 21:24:24 GMT 1
Jep, dat wel. 'k Heb isi ondertussen gemaild voor mijn key, beter op twee paarden wedden hè. Feit is dat wel gezegd wordt waar uw Trymedia folder moet komen, maar niet waar uw rF folder moet staan icm daarmee.
edit: btw, sinds november 2012 is er blkb ook een nieuwe key structuur met dashes, vandaar mijn mail naar isi, want via Trymedia kreeg ik er één zonder... rF geeft echt de foutmelding "invalid key, no dashes found".
|
|
|
Post by vinox on Jun 2, 2013 0:41:08 GMT 1
Oei, 'k had mijn reply geëdit maar ni meteen gepost, blkb wa gemist @ Nick: ik installeerde onlangs op Win8 Soldier Of Fortune 2. Een shooter van 2002<= en die draait perfect Maar ge hebt een punt, al verwacht ik toch ergens compatibiliteit van minstens 10 jaar, da's de termijn dat Microsoft support blijft bieden voor zijn OS's. Seg Werner, ge zegt dat uw installatie OOK in ProgramData staat?! Ge wilt dus zeggen dat dat de folder is naar waar ge geïnstalleerd hebt, en dus ook de folder waar de Trymedia folder zich moet bevinden?
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 2, 2013 10:02:52 GMT 1
Oei, 'k had mijn reply geëdit maar ni meteen gepost, blkb wa gemist @ Nick: ik installeerde onlangs op Win8 Soldier Of Fortune 2. Een shooter van 2002<= en die draait perfect Maar ge hebt een punt, al verwacht ik toch ergens compatibiliteit van minstens 10 jaar, da's de termijn dat Microsoft support blijft bieden voor zijn OS's. Seg Werner, ge zegt dat uw installatie OOK in ProgramData staat?! Ge wilt dus zeggen dat dat de folder is naar waar ge geïnstalleerd hebt, en dus ook de folder waar de Trymedia folder zich moet bevinden? Neen, ik heb een map onder c: waar mijn rf staat Bart, enlighten us, jij hebt mij indertijd aangeraden om de rf install niet onder Program Files te zetten, had dat niets te maken met die Trymedia files?
|
|
|
Post by Mee on Jun 2, 2013 11:14:00 GMT 1
Bart, enlighten us, jij hebt mij indertijd aangeraden om de rf install niet onder Program Files te zetten, had dat niets te maken met die Trymedia files? Da's al lang geleden! Dat was alleszins niet de reden denk ik. Eerder dat het veel properder is om dat op een andere partitie te zetten én dat je dan minder problemen hebt om je C-schijf te formatteren en er een andere Windows op te zetten (al kom je dan in de problemen met die TryMedia). En dat in Windows Vista en later je met administrator-rechten zit te prutsen als je in Program Files wilt werken (zoals VRL Sync bv).
|
|
|
Post by vinox on Jun 2, 2013 14:27:50 GMT 1
Ja, ik vraag me af of het inderdaad niets te maken heeft met die folder permissions. Ik ga em eens uninstallen en clean installen onder een nieuwe map "games" op de C.
|
|
|
Post by vinox on Jun 2, 2013 15:24:32 GMT 1
Ow yeah! Gisterenavond om 23u ne mail gestuurd naar ISI voor ne key ter vervanging van die Trymedia key, en om 3u20 ne mail gehad met ne key en nen extra mail dat ik GOED MOET OPLETTEN DAK EM NI NOG IS KWIJT SPEEL ;D Key geënterd en ik ben vertrokken! Thanks voor de support en 't geduld hè manne Tot op de server een dezer
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 8, 2014 20:36:41 GMT 1
Zou het kunnen dat rFactor Central plat ligt?
Zou wel balen zijn.
Timo
|
|
|
rFactor
Jun 14, 2014 8:26:40 GMT 1
via mobile
Post by MacTuffer on Jun 14, 2014 8:26:40 GMT 1
Ik heb een probleemke ondervonden bij mijn training gisterenavond voor de 24u. Er treden namelijk heel soms kleine freeses op wat ik nog nooit heb ondervonden. Er was maar 5 man op de server, kwamen er wel bij later maar daar ligt het niet aan volgens mij. Heb ff gekeken wat ik haal van fps en dat zit tussen de 70 en de 90. Enkel ad start daalt het naar 44 maar de freeses waren er op 90 fps. Heb dan eens gekeken naar mijn ping en die zit ook rond de 90.
Ga nu ff mijn pc opruimen en defragmentern, andere kabel steken en zien of het nog is straks.
Heeft er iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn. Het is een laptop, hopelijk is mijn internet kaart het niet ah begeven.
|
|
|
rFactor
Jun 15, 2014 9:39:52 GMT 1
via mobile
Post by MacTuffer on Jun 15, 2014 9:39:52 GMT 1
Ik heb een probleemke ondervonden bij mijn training gisterenavond voor de 24u. Er treden namelijk heel soms kleine freeses op wat ik nog nooit heb ondervonden. Er was maar 5 man op de server, kwamen er wel bij later maar daar ligt het niet aan volgens mij. Heb ff gekeken wat ik haal van fps en dat zit tussen de 70 en de 90. Enkel ad start daalt het naar 44 maar de freeses waren er op 90 fps. Heb dan eens gekeken naar mijn ping en die zit ook rond de 90. Ga nu ff mijn pc opruimen en defragmentern, andere kabel steken en zien of het nog is straks. Heeft er iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn. Het is een laptop, hopelijk is mijn internet kaart het niet ah begeven. Na de schijfopruiming, defragmentatie en andere kabel geen probleem meer tijdens de race.
|
|
|
rFactor
Jun 16, 2014 21:52:34 GMT 1
Post by Timpreza on Jun 16, 2014 21:52:34 GMT 1
Kan gewoon een update zijn van Windows, of iets anders dat aan het werken was op de achtergrond.
|
|
|
rFactor
Dec 24, 2014 9:10:59 GMT 1
via mobile
Post by MacTuffer on Dec 24, 2014 9:10:59 GMT 1
Heeft er iemand een link naar een rfactor lite die niet dat vakje laat zien met de drie opties. Die dat op isi zelf staat laat bij bet opstarten steeds een vakje zien. Als je dan op demo klikt start het wel maar ik weet niet of ik met die versie kan meedoen met race connect. thx
|
|