Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2013 22:58:26 GMT 1
Over enkele weken gaat er bij Race Department een nieuwe endurance league van start. Er wordt gereden in 4 klasses met de Enduracers mod en net als bij de sim-racing.org league zal er met software gereden worden waarmee je bij een onverwachte disco kunt reconnecten en verder racen. De inschrijvingen zijn net een dag open en we hebben al meer dan twintig deelnemende auto's. Mocht er binnen VRL ook belangstelling zijn dan hoor ik dat graag! De trailer: Informatie topic: www.racedepartment.com/forum/threads/rdlms-s4-intro-info.64484/
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 15, 2013 23:59:00 GMT 1
Als er een team een rijder zoekt. Ik steek m'n handje op.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 16, 2013 16:17:06 GMT 1
Je bent van harte welkom, Tim, Johan Nieuwenhof en ik zoeken nog een extra rijder voor de GT1 Corvette. De auto staat zowiezo al ingeschreven, dus laat me maar weten of je belangstelling hebt.
|
|
|
Post by MacTuffer on Feb 16, 2013 23:31:15 GMT 1
Gaat dit van start na de GT3 endurance?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2013 1:37:07 GMT 1
Nee, zie 't informatie topic, het begint al eerder (de GT3 endurance league duurt nog tot de zomer). Deze league is relatief kort en eindigt met een 24 uurs race op Le Mans (rond de echte race). Echter, de races hier zullen niet allemaal 12 of 24 uur zijn, er zitten ook kortere bij.
|
|
|
Post by Rino on Feb 17, 2013 1:39:28 GMT 1
Een Endurance seizoen en een seizoen bij de VRL is teveel voor mij. Single event inschrijving toegelaten? Zal wel niet. De vrije slots zullen al ingenomen zijn...
|
|
|
Post by timothy on Feb 17, 2013 9:32:35 GMT 1
mij vorig seizoen ook lelijk mispakt om VRL en endu in zelfde seizoen op competitieve wijze te rijden...Voor een 24u van Jo Lemans ben ik wel altijd te vinden natuurlijk...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2013 11:44:15 GMT 1
Rino, de voorkeur gaat uit naar teams die een heel seizoen rijden, maar we gaan de inschrijving wel per race doen omdat we weten dat gedurende een seizoen er altijd mensen stoppen of een race niet mee kunnen doen. Je kunt het dus wel degelijk proberen. Daarnaast verwacht ik dat er ook wel teams zijn die een plekje over gaan hebben, zoals ik ook al voorzie voor SFH (we hebben nu 3 man per auto).
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 17, 2013 13:44:09 GMT 1
@marcel, ik zie het wel zitten om een aantal races mee te rijden als 4e rijder, maar ik ga ze zeker niet allemaal kunnen meedoen, want ik ga de VRL altijd voorrang blijven geven.
|
|
|
Post by Rino on Feb 17, 2013 14:51:24 GMT 1
@marcel, ik zie het wel zitten om een aantal races mee te rijden als 4e rijder, maar ik ga ze zeker niet allemaal kunnen meedoen, want ik ga de VRL altijd voorrang blijven geven. Of we zouden kunnen een man of 9 (maybe more) op 1 wagen kunnen zetten (punten tenslotte per team en niet per rijder ) en dan de circuits verdelen onder wie waar kan/wil. Als er interesse is en als het mag van de organisatie.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 17, 2013 22:45:04 GMT 1
@tim, dan hou ik je op de bellijst voor als we een extra rijder nodig hebben en reken ik nergens op! Rino, als jullie met een grotere groep telkens netjes een auto aan de start krijgen, is er niks aan de hand wat mij betreft. Overigens heb ik inmiddels 51 team inschrijvingen binnen, dus er zal zowiezo een selectie gemaakt moeten gaan worden.
|
|