|
Post by Buchinski on Mar 21, 2005 14:06:28 GMT 1
Hihi, een kleine duik in mijn resultatenarchief en wat gepruts met een draaitabel en dan zouden dit enkele leuke statistieken kunnen zijn : Aantal verreden wedstrijden in VRL-verband = 87 (hierin is ook bvb het GPL Racer Fun Event begrepen) Aantal georganiseerde Trophy's in VRL verband = 6 (de laatste twee ontdubbeld in Div1 en Div2 categorie) Meeste aantal overwinningen = Tim Vanhee (15) (daarna volgen Pieter Marien met 12 en Herman HH Jr met 9) Meeste titels = Tim Vanhee (3) (de andere kampioenen met elke één titel zijn Pieter Marien, Bart Vaes, Peter Raemen, Steve Degryze en David De Wit) Meest gebruikte circuit = Silverstone (8 wedstrijden) (daarnaast werden er ook reeds 7 wedstrijden gereden op Watkins Glen, Zandvoort, de Ring en Kyalami) Gewoon, dingetjes die eens leuk zijn om weten...
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Mar 21, 2005 17:40:20 GMT 1
Wie heeft al de meeste keren de uitdrukking 'just my 2 cents...' gebruikt? Denk dat we al een schoon cadeau zouden kunnen kopen indien we al die 2 cents hadden gespaard
:-)
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 21, 2005 21:50:37 GMT 1
Wie heeft al de meeste keren de uitdrukking 'just my 2 cents...' gebruikt? Denk dat we al een schoon cadeau zouden kunnen kopen indien we al die 2 cents hadden gespaard :-) Lol ;D I love stats.
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Mar 21, 2005 21:56:58 GMT 1
Zeg, zeg,
En het aantal pole's?
En wie heeft het meeste aantal overwinningen rekeninghoudende met het aantal starts?
En wie heeft het meeste aantal niet-lotus overwiningen.....
Oooh zo kunnen we nog lang door gaan,
;D ;D
|
|
|
Post by Knarf on Mar 22, 2005 8:05:47 GMT 1
En wie heeft het meeste aantal niet-lotus overwiningen..... Vorig seizoen ikke ;D (1x Eagle in Kyalami) Ik dacht dat al de rest door ne Lotus is gewonnen. Alleen over de ring twijfel ik.
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Mar 22, 2005 12:41:53 GMT 1
De ring was met Eagle door Steve. Ik weet het maar al te goed want ik had een dubbele doelstelling voor ogen in het seizoen: nog eens champ worden en de ring voor de 3e keer winnen. Geen van beide is gelukt :/
Volgens mij heeft den Buchy veel interessantere stats liggen dan diegene die hier gepost staan. Ik blijf een beetje op mijn honger zitten
Ik denk dat ik ook het meeste aantal diskwilificaties in de VRL heb.
|
|