|
Post by Emile Gijselinckx on Oct 24, 2012 20:35:09 GMT 1
Sinds de ik de vrl sync gebruik komen mijn sets niet meer in de userdata/... map te staan. Weet iemand waar ik ze wel vind ?
Alvast bedankt !
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Oct 25, 2012 16:51:00 GMT 1
Niemand ?
|
|
|
Post by Rino on Oct 25, 2012 17:47:54 GMT 1
Heb ik alvast weinig verstand van Emile. Misschien toch eens meedelen welk Windows je draaid. Die mapstructuur verschild nogal naargelang besturingssysteem. Dat kan misschien andere mensen helpen.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Oct 25, 2012 18:13:13 GMT 1
Ik gebruik windows 7 32 bit. In mijn andere rFactor installaties vind ik de setups gemakkelijk terug. Maar ik heb nu een rFactor installatie waarin alleen de VRL Sync draait, hierin vind ik nergens mijn sets. Terwijl ik ze wel kan selecteren in de game ...
|
|
|
Post by Webbienl on Oct 25, 2012 18:37:36 GMT 1
misschien een domme vraag, maar draai je de sync tool niet in een andere install dan waarin je aan het kijken bent voor de setups ?
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Oct 25, 2012 18:56:34 GMT 1
Neen, dacht dat eerst ook Staat dat bij jullie wel gewoon onder userdata ?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 25, 2012 19:55:36 GMT 1
Bij mij staat dat gewoon in m'n rf folder in userdata ja. Ik zou het niet weten, volgens mij heeft die sync daar zelfs niets te zoeken. Hij synct die map niet veronderstel ik.
|
|
|
Post by Mee on Oct 25, 2012 20:01:58 GMT 1
Bij mij staat dat gewoon in m'n rf folder in userdata ja. Ik zou het niet weten, volgens mij heeft die sync daar zelfs niets te zoeken. Hij synct die map niet veronderstel ik. Nee, de sync blijft daar schonekes vanaf.
|
|
|
Post by Rino on Oct 25, 2012 20:08:48 GMT 1
Staat er geen map bij uw 'documenten' van rF?
|
|
|
Post by Cedric on Oct 26, 2012 0:34:57 GMT 1
Ik heb dat probleem van Emile ook vaak. Je rFactor setup map is dan te vinden in je appdata. Dat bereik je door in je windows zoekbalk %appdata% in te duwen. Daarna klik je op Roaming, en bovenaan in de adresbalk van de verkenner druk je op Appdata. (Vraag me niet waarom je het op deze manier moet doen, maar zo lukt het mij altijd). Dan heb je de map local nodig en hierin zie je een map Virtualstore. Daar zou normaalgezien een map rFactor moeten staan en daar zit je userdata map met je setups in Kan iemand soms verklaren waarom die soms daar worden opgeslagen? Ik vraag het me al een tijdje af en had er vroeger, net zoals Emile, ook problemen mee
|
|
|
Post by Rino on Oct 26, 2012 2:27:28 GMT 1
Ik heb dat probleem van Emile ook vaak. Je rFactor setup map is dan te vinden in je appdata. Dat bereik je door in je windows zoekbalk %appdata% in te duwen. Daarna klik je op Roaming, en bovenaan in de adresbalk van de verkenner druk je op Appdata. (Vraag me niet waarom je het op deze manier moet doen, maar zo lukt het mij altijd). Dan heb je de map local nodig en hierin zie je een map Virtualstore. Daar zou normaalgezien een map rFactor moeten staan en daar zit je userdata map met je setups in Kan iemand soms verklaren waarom die soms daar worden opgeslagen? Ik vraag het me al een tijdje af en had er vroeger, net zoals Emile, ook problemen mee Denk dat Cedric een punt heeft. Als je ook je PLR file niet vind in je install zal die inderdaad in je VirtualStore staan. Ik denk door rF als administrator te runnen dat alles terug op de juiste plaats zal staan. En misschien de UAC af zetten (zo laag mogelijk zetten).
|
|
|
Post by Knarf on Oct 26, 2012 6:33:53 GMT 1
Bij mij stond dat ook altijd daar waar Cedric zegt, en ik vond dat ook vervelend (maar dacht dat dat normaal was).
|
|
|
Post by Cedric on Oct 26, 2012 7:10:56 GMT 1
Knap he mannen! En ik heb da zelfs getypt me mijn zatte kloten van Kortrijk draait door lol
|
|
|
Post by Rino on Oct 26, 2012 13:21:03 GMT 1
Knap he mannen! En ik heb da zelfs getypt me mijn zatte kloten van Kortrijk draait door lol Moeten we nu concluderen dat ge pas zinvol en nuttig bent als je gedronken hebt? Drinkt es een stuk in uw botten voor nen testrace. Ben alvast benieuwd.
|
|
|
Post by Dino on Oct 26, 2012 14:00:19 GMT 1
Knap he mannen! En ik heb da zelfs getypt me mijn zatte kloten van Kortrijk draait door lol Moeten we nu concluderen dat ge pas zinvol en nuttig bent als je gedronken hebt? Drinkt es een stuk in uw botten voor nen testrace. Ben alvast benieuwd. mij lukte da redelijk goed voor pb te zetten in barcelona
|
|