|
Post by Nick on Aug 6, 2012 12:09:55 GMT 1
FT '12 - VCS Motorsport
Dit is een eigen topic waar jullie de wagens en rijders kunnen voorstellen, video's en racereports posten, enz...
Je kan in je eerste reply je team voorstellen. Hierna wordt deze post verwijderd zodat je teamvoorstelling in de openingspost staat en je die zelf kan aanpassen.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 23, 2012 20:44:09 GMT 1
Als bijna 1ste team ingeschreven, ga ik als laatste een kleine voorstelling doen. Kevin en ikzelf gaan de strijd aan als VCS Motorsport. VCS motorsport is in het 'leven' geroepen toen we allebei veel iracing reden om toch iets of wat connectie met elkaar te hebben in de grote iracing wereld, maar de aanpassingen bij de VRL was voor ons de ideale gelegenheid om VCS echt tot leven te brengen. VCS is niets meer of minder dan de afkorting van Vranken Cuypers Simracing, easy as that! Aangezien wij niet het flauwste benul van skinnen hebben hadden we afgesproken de Jack Daniëls wagens te reserveren en deze skin te houden aangezien het de coolste skins in het V8 supercar seizoen zijn. "Cooler krijg je het niet gemaakt als je de sponsoring van JD wilt behouden": dachten wij. Ik had toch graag VCS Motorsport op de wagen dus besloot ik Rik Op Den Camp aan te spreken met de vraag om hier en daar onze teamnaam op de auto te zetten. 2 avonden knippen en plakken later is onze skin klaar! Dat was niet voorzien! ;D Maar het resultaat mag er wezen! De skin is grotendeels behouden, maar dit is beter, veeeel beter en geeft een eigen gezicht aan het team! Gracias to Rik ODC om hier de tijd en de moeite in te steken! Prachtig! (Vanaf nu is Mobile Vikings racing dan ook de 2de mooiste skin die hij heeft gemaakt ) cya all on track!
|
|
|
Post by Reyn on Aug 24, 2012 0:19:39 GMT 1
indd nen knappen bak .....AAAAAAARGH knap (erg)
|
|