|
Post by MacTuffer on Aug 16, 2012 23:59:13 GMT 1
|
|
|
Post by rikodc on Aug 17, 2012 0:51:47 GMT 1
Vermoedelijk de namen en indeling van je skins en mappen. Als je wil kan je de skins in een .rar of .zip naar rikopdencamp[AT]live.nl mailen, dan kijk ik er even naar.
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 17, 2012 12:22:01 GMT 1
Vermoedelijk de namen en indeling van je skins en mappen. Als je wil kan je de skins in een .rar of .zip naar rikopdencamp[AT]live.nl mailen, dan kijk ik er even naar. Ik vervang gewoon de originele skin met mijn skin. 11_FPR_05.dds onder teams ford > Ford Performance Racing
|
|
|
Post by oracle on Aug 17, 2012 12:42:21 GMT 1
Hebt ook voorgehad, was omdat ik de verkeerde template gebruikte. Wel geen idee welke het zijn voor de Ford. Ik gebruik voor de Holden de templates in: ModData/OSRM/V8FU Templates/VE
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 17, 2012 13:15:55 GMT 1
Hebt ook voorgehad, was omdat ik de verkeerde template gebruikte. Wel geen idee welke het zijn voor de Ford. Ik gebruik voor de Holden de templates in: ModData/OSRM/V8FU Templates/VE Direkt eens testen. Hopelijk kan ik de hele boel gewoon kopieren en plakken.... dit simpel projektje ben ik al een uur of 6 a 7 aan bezig.... Edit: Dat wordt opnieuw beginnen....... Volgens Tim zijn opzoekingen gebruik ik de juiste, de FG.
|
|
|
Post by rikodc on Aug 17, 2012 14:22:20 GMT 1
Vermoedelijk de namen en indeling van je skins en mappen. Als je wil kan je de skins in een .rar of .zip naar rikopdencamp[AT]live.nl mailen, dan kijk ik er even naar. Ik vervang gewoon de originele skin met mijn skin. 11_FPR_05.dds onder teams ford > Ford Performance Racing In de game? Dat is sowieso niet de bedoeling. Je moet in de Ford Performance Racing map in het mapje 11_FPR_05Skins de skin neerzetten. In die map zit nog een map, Misc, en daar hoort de windowskin in. Voor de namen betreft: Je skin noem je xx.dds, je windowskin xxWindow.dds , waarbij je voor xx een eigen naam, anders dan de standaardskin invult. Een goed voorbeeld is dus: Peter05.dds en Peter05Window.dds
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 17, 2012 14:29:37 GMT 1
Ik heb net ontdekt dat je een skin wel kan kiezen in het originele v8fu 2011 seizoen, en niet in het v8fu vrl seizoen. Dat ligt aan ons, en komt in orde eens de skins in de sync gaan komen. Voorlopig moet je gewoon je skin maar in het 2011 seizoen bekijken.
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 17, 2012 16:15:27 GMT 1
Ik vervang gewoon de originele skin met mijn skin. 11_FPR_05.dds onder teams ford > Ford Performance Racing In de game? Dat is sowieso niet de bedoeling. Je moet in de Ford Performance Racing map in het mapje 11_FPR_05Skins de skin neerzetten. In die map zit nog een map, Misc, en daar hoort de windowskin in. Voor de namen betreft: Je skin noem je xx.dds, je windowskin xxWindow.dds , waarbij je voor xx een eigen naam, anders dan de standaardskin invult. Een goed voorbeeld is dus: Peter05.dds en Peter05Window.dds Lukt ook niet. Ik heb nu zelfs alle bestanden gekopieerd, op een stick gezet. Dan alles nieuwe naam gegeven. Nu staat mijn auto als 3 de keus tussen nr 5 en 6 maar nog steeds de kleuren door elkaar als ik ga rijden.
|
|
|
Post by rikodc on Aug 17, 2012 16:17:58 GMT 1
Da's vreemd, als je wil kan ik kijken of hij hier wel werkt en of hij goed opgeslagen is.
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 22, 2012 11:08:10 GMT 1
Da's vreemd, als je wil kan ik kijken of hij hier wel werkt en of hij goed opgeslagen is. Bedankt, nu werkt het wel. Blijkbaar heb ik dus een probleem met de alpha-laag bij paintnet waar ik mee paint. Ik zal je tip eens proberen, hopelijk kan ik het vinden.
|
|
|
Post by MacTuffer on Aug 22, 2012 11:09:25 GMT 1
Moet elk teamlid dezelfde skin hebben of mag je totaal 2 verschillende skins gebruiken. Nico zou met zijn skin willen rijden en ik met mijn indien het toegelaten is....
|
|
|
Post by Mee on Aug 22, 2012 12:18:37 GMT 1
Moet elk teamlid dezelfde skin hebben of mag je totaal 2 verschillende skins gebruiken. Je mag verschillende skins gebruiken, geen probleem.
|
|