|
Post by Timpreza on Nov 6, 2002 5:42:28 GMT 1
Jup, interessanten boel! Het gaat wel over de echte Nürburgring, en niet voor die van gpl, maar het is toch bruikbaar.... Zo zie ik dat bij da aanloop van de Karussel die boom recht voor u er in het echt ook staat. Nog maar eens een bewijs hoe goed gpl in mekaar zit. kleine opmerking: Niet alle bochten staan volledig uitgelegd: Heel de snelle sectie van Kesselchen, en het hele stuk van Döttinger Höhe (met het oude start - finish gedeelte (is er tegenwoordig wel niet meer) tot en met de Nordkehre staat er niet op. (vanaf dat lange lange rechte stuk tot na dat rechte stuk aan de achterkant van de pits dus) btw, zo een trackmapke afprinten kan ik iedereen aanraden
|
|
|
Post by Moerie on Nov 6, 2002 20:17:01 GMT 1
Ja bedankt é Wouter, goeie mapkes. Dan ne keer goe bekijken wat er bruikbaar is voor gpl, ge weet nooit welke gevolgen dat kan geven, hopelijk ne 8.22..... Da zou very nice zijn maar ja ... btw, zo een trackmapke afprinten kan ik iedereen aanraden Zal ik zeker doen Tim Godver tis just, kheb geen printer. Stommekloot dak ben
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 7, 2002 5:19:36 GMT 1
Plak een blad papier op u scherm, en teken het af. Of hoe dacht ge da de oermensen hun bestanden op papier kregen.... De Moermensen gaan da dus ook wel kunnen.... ;D
|
|
|
Post by Moerie on Nov 7, 2002 18:37:45 GMT 1
;D ;D ;D ;D Denk wel dat de Moermensen da ook kunnen
|
|
|
Post by markrenton on Nov 7, 2002 20:47:54 GMT 1
ja, merci voor de mapkes
zijn zeker nuttig
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 7, 2002 22:12:45 GMT 1
Ik dacht dat Steven en Tim dicht bij elkaar woonden? Kan Steven dan ni gewoon een uitgeprint mapke gaan ophalen bij Tim? Of is Tim te gierig om een blad en print te gebruiken om Steven een plezier te doen? ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 8, 2002 5:57:41 GMT 1
Niets van de 2 Jenne, T'is gewoon kwestie van de concurrentie af te houden
|
|
|
Post by Moerie on Nov 8, 2002 16:44:51 GMT 1
Tim is bang dak em zou kloppen Alhoewel dat da nu voorlopig onmogelijk is, maar ja ge zijt da nooit zeker é
|
|