|
Post by m635csi on Feb 19, 2005 13:17:55 GMT 1
mijn neef zou ook graag gpl spelen.nu is het gelukt voor de installatie tot aan gem +.ook de core ini hebben we veranderd maar dat heeft niet gehollpen.iemand die ons via msn uit de nood kan helpen
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 19, 2005 13:35:01 GMT 1
Ik gaan nu door op 't werk en 'k zal als 'k thuis ben MSN aanleggen.
Jan. =---
|
|
|
Post by m635csi on Feb 19, 2005 13:41:34 GMT 1
we verwachten U EN MERCI
|
|
|
Post by m635csi on Feb 19, 2005 14:28:52 GMT 1
blijkbaar woont ge nog ver van u werk tzal voor vanavond zijn rond een uur of acht??? HET BERICHT DIE HIJ VERKRIJGT IS sysinfo.ocx or one of its dependencies not correctly registered. a file is missing or invalid. we hebben de installatiegids(bedankt nogmaals FRANK) gevolgd en alles was ok tot voor gem+ oplossing welkom .dank u bij voorbaat XL
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 19, 2005 15:13:46 GMT 1
Dit is de error die ge krijgt als ge GPL en Gem+ gewoon overkopieert van iemand anders. Die sysinfo.ocx wordt in principe mee geinstalleerd met GEM+, dus als ge daar een probleem mee hebt is er iets fout gelopen met de installatie van GEM+ en moet ge herinstalleren (liefst met een recente versie, dan vermijdt ge ook ander problemen). Vergeet dus dat idee van dat .net nog te keer te downen, da was tenslotte maar ne gok. Als ge redelijk goed Frans (met haar op) kunt lezen, kunt ge ook een kijkje nemen op de pagina's die ik geschreven heb om de Fransen en de Walen voort te helpen (kwestie van me geen 20 keer te moeten herhalen). users.pandora.be/jan..verschueren./GPLonline/index.htmusers.pandora.be/jan..verschueren./modevroc/Jan. =---
|
|
|
Post by m635csi on Feb 19, 2005 20:17:10 GMT 1
aha; idd is de gpl een kopie van de origine gplcd (versie 1.0 dus )maar de gem + is de origine file.dus wat nu.
|
|
|
Post by m635csi on Feb 19, 2005 21:42:22 GMT 1
joepie een gem vd originele site gedownd en het werkte ook vroc is ok en met een strikt trainingschema wordt hij klaargestoomd voor de testrace van rouen. d2 is een enthousiasteling rijker. hopelijk geraak ik dan ook nog fit voor de laatste race op en circuit die ik haat. en nogmaals bedankt voor de snelle hulp ;Jan
|
|