|
Post by Timpreza on Jul 14, 2012 22:29:09 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Jul 15, 2012 1:30:59 GMT 1
Mijn persoonlijke gedachten: 1) Enduracers GT1: Die kennen we al van enkele seizoenen terug. Topphysics, alles is daar gelikt aan én nu zit er ook een schreeuwende Lambo in. 2) Enduracers GT2: Is al veel gereden en daar is een reden voor: schitterende physics, niet al te snel waardoor je er mooie gevechten mee kan hebben. Strategisch plezant met verschillende compounds en boost settings. Bewezen topper. 3) FIA GT3 2010 V1.3 By Sandrox & Gpfan: Ik had er een "Enduracers voor dummies"-gevoel over. Het voelt en klinkt als de Enduracers mod (toch het motorgeluid bij Ferrari bv), maar het lijkt mij allemaal eenvoudiger te gaan. Auto's breken minder uit, geen boost opties, geen verschillende compounds, minder setup instellingen, geen blippen bij het terugschakelen nodig,... Ik denk dat die mindere diepgang kan tegensteken als je er een seizoen van 9 races mee gaat rijden. Ik vind het moeilijk om deze boven een Enduracers-klasse te verkiezen, de enige pluspunten zijn een grotere wagenkeuze en het is iets nieuws (maar daarom niet beter ). 4) Grand Prix 1979 2.01B: Plezaaant, elke keer ik daar na een tijd weer wat laps mee rij ben ik aangenaam verrast. Geluid en physics blijven bij het beste wat rFactor te bieden heeft, maar grafisch ziet het er ondertussen wel gedateerd uit. Maar daar zie je niets van in de cockpit . De tracks in het trackpack zien er wel niet uit en hebben meestal saaie layouts. Met andere circuits gaat die mod veel beter zijn. Als je ze test: zorg dat je warme banden hebt voor je een besluit trekt, die koude banden sucken .
|
|
|
Post by Cedric on Jul 15, 2012 2:16:39 GMT 1
Ik was wel te vinden voor die GT3 mod. Vooral die BMW verleidde me nogal Eigenlijk al die wagens, want dat zijn toch dé echte bakken. Lamborghini, Corvette, Ford GT, Mclaren MP four dash twelve C (moet dan altijd denken aan topgear ) , Mercedes SLS. Maar had daar ook een vreemd gevoel bij. Mijn ffb stond nog niet ingesteld in rFactor en was ging dus even zonder de baan op omdat ik te lui was om dat nog rap in te stellen. Ik denk dat ik geen enkele keer controle verloren heb over die BMW. Toen viel het mij op dat ze wel gemakkelijk rijden. Ik denk dat ik ga kiezen voor de GP1979. Waarom? Gewoon ongelooflijk toffe bakkken en goede herinneringen van een paar seizoenen geleden. Die Renault fluitketels die u kwamen voorbijzoeven op de straights... heerlijk (alee eigenlijk nie ). Ook gewoon vanuit historisch vlak gezien zijn die wagens super he. Gewoon het gedacht dat de physics gebaseerd zijn op de Renault van Piquet of de Ferrari van Lauda vind ik echt leuk. Moesten we dan die GP1979 nemen zou het misschien ook leuk zijn om tracks uit dat tijdperk te nemen? Vorige keer hadden we Spa-Francorchamps (die was wel historisch), Salzburgring en Estoril. Misschien nu eens die oude versie van zolder die we tijdens onze eerste keer DRM gereden hebben? Of waarom niet de Nordshleife (Misschien word ik hier iets te enthousiast Nordshleife reden ze geloof ik ook niet meer in 1979) Anyway ik zie wel wat het wordt. Ik vind alle mods waartussen we kunnen kiezen kwalitatief goed genoeg om en hele hoop fun te beleven ;D
|
|
|
Post by Rino on Jul 15, 2012 18:51:54 GMT 1
Enduracers zou ik links laten liggen. Been there, done that... several times.
GP79 klinkt nie mis. Reed lekker.
GT3 rij ik persoonlijk graag. Lekker veel afwiselling in het veld aan wagens, en keuze uit veel mooie circuits als we uit de blancpain series kiezen.
|
|
|
Post by pe on Jul 15, 2012 19:20:32 GMT 1
gp79 laat die ook maar links liggen. waarom : valt niet mee te rijden voor degene zoals ik die achteraan mee rijden.daar kunde geen enkel deul mee aan gaan of geligt er af. met deze mod heb ik wel de beste resultaten gehaald. HOE KWAM DAT. omdat er wel heel veel eraf gingen met deze mod. zou zeggen : zet er nu eens een mod in die voor iedereen te rijden valt. ook voor de mindere onder ons. vergeet niet: zoveelste moeilijker het is voor beginners zoveelste sneller er op gegeven wordt.
maar zal wel mee blijven doen . wat het ook wordt zolang het maar rfactor1 blijft.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jul 20, 2012 11:27:33 GMT 1
Ik ben serieus te vinden voor de GT3's. het veld gaat hier veel dichter liggen dan bij bv de GP79's. Een kampioenschap met de GT3 is echt wel interessant.. Iedereen kan er mee rijden en hierdoor komt dan ook meer volk aan de finish ipv 6 man bij bv DRM Bart noemt het een gevoel voor dummies te hebben maar misschien hebben we dit wel nodig om nieuwe mensen aan te trekken Edit: ahja de GT2's lijkt mij ook 1 van de beste mogelijkheid voor het kampioenschap.. en misschien een Porsche cup van enduracers www.enduracers.com/p997.html
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 20, 2012 12:16:31 GMT 1
Waarom geen Porsche Carrera Cup zoals Sean Edwards? Hij rijdt in't simracen ook momenteel met die Carrera Cup. Ziet er erg leuk uit!
|
|
|
Post by Mee on Jul 20, 2012 12:24:47 GMT 1
Is die Porsche Cup niet gewoon een stripped down versie van de GT2 mod (physics-wise)? Lijkt mij toch leuker als je meerdere wagenkeuzes hebt dan (die dicht bij elkaar liggen)? Bart noemt het een gevoel voor dummies te hebben maar misschien hebben we dit wel nodig om nieuwe mensen aan te trekken Ik heb het eerder over de beperkte strategie- en setupmogelijkheden.
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Jul 20, 2012 20:12:04 GMT 1
Bart noemt het een gevoel voor dummies te hebben maar misschien hebben we dit wel nodig om nieuwe mensen aan te trekken Ik heb het eerder over de beperkte strategie- en setupmogelijkheden. Ah dan heb ik het verkeerd begrepen
|
|
|
Post by MacTuffer on Jul 20, 2012 22:18:50 GMT 1
Ik heb het eerder over de beperkte strategie- en setupmogelijkheden. Ah dan heb ik het verkeerd begrepen check je PM. PS: boost kan worden aangepast, altans bij de F430.
|
|
|
Post by strand on Jul 22, 2012 3:02:54 GMT 1
De Porsche cup vind ik totaal niet te vergelijken met de GT2 mod. De achterkant zwabbert op de lange stukken. De auto is goed te controleren als je een beetje sturen kan. Test zou ik zeggen...het gevoel is behoorlijk echt. Maar ik denk dat er geen kampioenschap mee gereden moet worden.Ik denk dat men het snel beu is. De GT3 mod heb ik veel gereden....veel races gedaan en het trok veel mensen aan. Het is even wennen,zeker als je GT2 gewend ben.Maar eenmaal in die stoel.....geweldige races heb ik ervaren...en close ook. Met 3 of 4 auto's over de finisch gaan met een minimaal verschil. Wat me opviel was dat de verschillende auto's z'n voor en nadelen hebben op verschillende circuits.Ikzelf zou kiezen voor deze GT3 mod. Er is ook de ADAC GT Masters 2011 uit. De sound van de B6 is beter....het schakelen is ook een lust om te horen...en zo strak. Als je het over Formule 1 gaat hebben zou ik zeggen...1988....bruut geweld met een ongelooflijke kracht. De V8 mod vind ik ook een super mod....bruut spul en tricky als je ook maar naar het gaspedaal kijkt. Dit zijn wat gedachtes van mij.... Groet, Wim
|
|