|
Post by Hill2button on Jan 24, 2005 20:58:47 GMT 1
Moest iemand zin hebben in een online raceke 65 op WG: VROC, time= now. Ik ben er al met David. See you!
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 24, 2005 21:55:46 GMT 1
Hewel, ik vind dat we deze thread vaker moeten gebruiken! Eén keer id week GPL online spelen is te weinig en er zullen nog wel mensen zijn die 's avonds trainen, dus waarom niet online!
|
|
|
Post by Cash on Jan 24, 2005 22:08:14 GMT 1
Hewel, ik vind dat we deze thread vaker moeten gebruiken! Eén keer id week GPL online spelen is te weinig en er zullen nog wel mensen zijn die 's avonds trainen, dus waarom niet online! I agree, het moet daarom ni altijd een race zijn, gewoon tegelijk op de baan zitten is al meer dan fun genoeg vind ik
|
|
fiorano
Rookie VRL'er
Cas
|
Post by fiorano on Jan 24, 2005 22:30:45 GMT 1
Mee eens. Online trainen is toch beter dan offline.
Cas
|
|
|
Post by janson on Jan 24, 2005 23:03:46 GMT 1
wel ! als ik de tijd heb om te trainen en online te racen kijk ik steeds eerst ne keer op de vroc ! zeer goed initiatief !!
|
|
|
Post by Knarf on Jan 25, 2005 8:27:34 GMT 1
Ga gewoon naar Vroc en - kijk of er iemand in #vrl zit (of #gpl daar komt ge er ook wel tegen). - kijk of er geen server aan het lopen is met een bekende naam (F. Wynants bijvoorbeeld) - kijk naar de servers waar het correcte circuit wordt gehost en kijk of er niemand van de vrl bezig is
De kans dat ge door de week iemand tegenkomt vd vrl is toch wel vrij groot imo
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 25, 2005 12:27:33 GMT 1
Hewel, ik vind dat we deze thread vaker moeten gebruiken! Eén keer id week GPL online spelen is te weinig <snip> Als je buiten de VRL nog aan 5 leagues deelneemt is dat probleem zo opgelost. Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 25, 2005 16:06:39 GMT 1
Woensdag avond, om 8 uur in #vrl? Potje vrijblijvend racen
|
|