|
Post by Timpreza on May 7, 2012 20:27:05 GMT 1
Deze mod is ook op basis van Enduracers ja, maar de LMPC wagens die wij rijden zijn de singlemake 'budget' prototypes, die gebruiken ze niet in deze 24h.
|
|
|
Post by Rino on May 7, 2012 21:43:50 GMT 1
Onze Porsche is echt een beest. Duuuus: brake for animals Nice skin! Uiteraard, anders rijden we jullie eraf ee Benieuwd of de skin al bij de volgende sync zal zitten. Zondag doorgemaild. Nog niks terug gehoord van dzie dzjurmans, dus zal wel ok zijn denk ik...
|
|
|
Post by bazookajoe on May 8, 2012 13:23:12 GMT 1
Gentlemen,
before your drivers join our servers the next times, all drivers use simsync. A lot of updates are online. The GT1-Class has been resynced complete, it was a mistake during the upload. Sorry.
Here the change log: Last update 24h LeMans 2012 Sat, 05 May 2012 12:26:48
Changes: 08-05. - 213 files - 163 MB - rf-Scan.exe | send mail works now - Trackupdate Vers. 1.2 | AIW fix pit area - Vehicle Update | 1 car per team available - track gdb changed | new times for P1, P2, P3 P4 - rfm update | new vehicle classes
Good luck and have fun Orga SRorg
|
|
|
Post by Hill2button on May 8, 2012 20:39:07 GMT 1
Geen live-beelden precies?
|
|
|
Post by Rino on May 8, 2012 21:42:18 GMT 1
Geen live-beelden precies? Neen. Enkel live timming. En die doet precies raar. Nico en Timo doen een wissel maar ik zie geen pitstop!
|
|
|
Post by Hill2button on May 8, 2012 21:58:57 GMT 1
Race gecancelled met nog een half uur te gaan wegens één of ander AIW file probleem. Pfff
|
|
|
Post by Mee on May 8, 2012 22:00:14 GMT 1
Wtf? Een error ofzo? Zo ineens?
|
|
|
Post by Rino on May 8, 2012 22:00:49 GMT 1
De uitslag zoals men reed op dat moment dan? Of gewoon geschrapt? Hadden beter wat meer getest en minder geQued
|
|
|
Post by Hill2button on May 8, 2012 22:01:39 GMT 1
Wtf? Een error ofzo? Zo ineens? Sommige teams zagen geen pitbox en konden dus niet pitten.
|
|
|
Post by Mee on May 8, 2012 22:02:43 GMT 1
Ik zag ook geen rode kader, maar wel mijn pitventjes.
|
|
|
Post by timothy on May 8, 2012 23:59:33 GMT 1
wij zagen niks in de pit...
|
|
|
Post by nicoroman on May 9, 2012 12:52:58 GMT 1
quali in 3.48.7 (nie slecht maar ook nie super- nog veel werk aan de set) 8e plek race : rustig eerste stint gereden (hards), beetje kat uit de boom gekeken en reed 10e maar kon nergens een vuist maken. tijden lagen rond 3.52 -3.53 en das te traag. Timo heeft meds geredend en daarmee ging het iets beter 3.51. We gingen nog softs testen voor mijn laatste stint maar de pitcrew zat al in den trailer (race stopgezet) op naar de volgende maar we hebben dringend nen betere set nodig, hoe gaan we da doen
|
|
|
Post by Rino on May 9, 2012 17:55:11 GMT 1
quali in 3.48.7 (nie slecht maar ook nie super- nog veel werk aan de set) 8e plek race : rustig eerste stint gereden (hards), beetje kat uit de boom gekeken en reed 10e maar kon nergens een vuist maken. tijden lagen rond 3.52 -3.53 en das te traag. Timo heeft meds geredend en daarmee ging het iets beter 3.51. We gingen nog softs testen voor mijn laatste stint maar de pitcrew zat al in den trailer (race stopgezet) op naar de volgende maar we hebben dringend nen betere set nodig, hoe gaan we da doen Vreemd. In Q trim ben ik traag, in racepace best vlug. Fulltanks / hards / radiator op 3 (staat op 2 in je set maar da ga nie gaan voor 24H) en reed constant 52ers en 2x in de 51 gedoken. Op boost 3 wel en uw set.
|
|
|
Post by Rino on May 13, 2012 0:16:58 GMT 1
Zo, mijn 'doop' zit erop. Nico nam de Q en de eerste stint voor zijn rekening. Na 11 ronden komt hij binnen als P4 in GT1. Tank vol, softs eronder en ik vertrek voor de resterende 2 stints. In mijn 1ste stint heb ik nooit een vrije ronde gehad. Of LMP's zaten te dubbelen of GT2 moesten gedubbeld worden. Vooral die LMP's is serieus wennen. Snelheids verschil is groot en sommigen gaan al iets onstuimiger tewerk dan anderen. 1 keer word ik achteraan aangetikt door een LMP waardoor ik rondga en gelukkig de vangrail kan ontwijken. Schade achteraan maar beïnvloed het sturen niet zo heel erg veel. De rijder in kwestie kwam zich naderhand mooi excuseren op TS. Klasse noem ik dat. Hij had er thans niet zoveel schuld aan. Zuiver raceincident. Na mijn stop een beetje meer doorgereden (ik MOEST aankomen). De GT1 voor mij zit zo'n 19 sec voor mij. Ik kan naderen tot op 13 sec, maar met nog 2 ronden tegaan rij ik op safe. Finish uiteindelijk op P5 in GT1. Keurig resultaat. Zeker gezien dit mijn 1ste run is en een nieuwe setup waar ik voorheen een handvol rondjes mee gereden had. Dat, en de goede Q sessie en 1ste stint van Nico. Vooral dat denk ik Greetz Slekke
|
|
|
Post by timothy on May 13, 2012 9:08:01 GMT 1
Goe gebold Slekke en den Ouwen... Heb je 2 stints kunnen rijden op softs of maar 1? Racepace? Top 5 in GT1 daar teken ik voor op einde van de 24uur zulle... Alhoewel we gingen winnen zeker?? DAmn right...lol
|
|