|
Post by Mee on Feb 25, 2013 10:18:51 GMT 1
Milwaukee zit nu in de Sync.
|
|
|
Post by Dino on Feb 26, 2013 6:08:31 GMT 1
Milwaukee zit nu in de Sync. nog geen koerskast Bart.
|
|
|
Post by Mee on Feb 26, 2013 9:06:48 GMT 1
Nee, Java-probleemke...
|
|
|
Post by Dino on Feb 27, 2013 19:53:33 GMT 1
doet raar zo. Geen info van andere rijders. Maar denk dat wel in orde komt. Hoor links en rechts dat je een kei bent op gebied van pc. Dus alle vertrouwen in onze Bart
|
|
|
Post by timothy on Feb 27, 2013 20:02:50 GMT 1
Denk dat Dino een schone tijd op de koerskast wil zetten...gun hem zijn moment van glorie Bart... ;p
|
|
|
Post by Dino on Feb 27, 2013 20:35:18 GMT 1
Denk dat Dino een schone tijd op de koerskast wil zetten...gun hem zijn moment van glorie Bart... ;p f...y... Timo lol
|
|
|
Post by Knarf on Feb 27, 2013 20:53:04 GMT 1
doet raar zo. Geen info van andere rijders. Maar denk dat wel in orde komt. Hoor links en rechts dat je een kei bent op gebied van pc. Dus alle vertrouwen in onze Bart Ben eens op de server gaan kijken en nu loopt koerskast weer. @bart : Ik heb het rfpb_run script aangepast. Ge moet zien dat ge uw volledige .exe omringt met quotes, en niet enkel het gedeelte waar de spaties staan : Fout : C:\"Program Files (x86)"\Java\jre7\bin\java.exe -jar "d:\VRL\rFactor - Indycar\UserData\LOG\rfpb.jar" Juist : "C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\java.exe" -jar "d:\VRL\rFactor - Indycar\UserData\LOG\rfpb.jar" Ofwel de jre7\bin directory eens in het PATH van de server zwieren zodat ge gewoon java kunt gebruiken zonder dat ganse path te moeten meegeven.
|
|
|
Post by Mee on Feb 27, 2013 21:27:24 GMT 1
Ah, super Frank! Java, gaat nooit mijn beste vriend worden .
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Mar 9, 2013 21:46:20 GMT 1
Ik peis dat de koerskast vastzit..
|
|
|
Post by Mee on Mar 10, 2013 0:26:42 GMT 1
Hij is herstart.
|
|
|
Post by Mee on Mar 10, 2013 23:19:48 GMT 1
Nieuwe Sync met Melbourne in.
|
|
|
Post by Mee on Mar 25, 2013 19:20:55 GMT 1
Nieuwe Sync met Indianapolis in.
|
|
|
Post by Mee on Apr 3, 2013 22:31:39 GMT 1
Er is een nieuwe verplichte en grote Sync online: - Het "bezette pitbox"-probleem (zie Tim en Werner) zou opgelost moeten zijn - De startgrid is aangepast van 3 naar 2 rijen om problemen zoals in de testrace te voorkomen. - Nico De Koninck is vervangen door Dimitri. - Deze sync zal redelijk wat moeten downloaden omdat er als backup ook een andere Indianapolis-versie zit. Als er toch nog problemen zijn in de testrace zondag kunnen we dan nog snel overschakelen naar die andere versie. Hopelijk was deze extra track dus overbodig!
|
|
|
Post by Zwijger on Apr 4, 2013 16:50:30 GMT 1
Laat ons hopen dat we die andere versie niet moeten gebruiken. Net een paar laps gedaan en het is veel moeilijker en gevaarlijker dan de huidige versie. Dan wordt het een waar autokerkhof vrees ik.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 4, 2013 18:22:19 GMT 1
Het ziet er niet naar uit. De grid is mooi 2 aan 2, en de pitboxen zijn gescheiden van de garageboxen.
Een aandachtspunt is dat de voorste rij DIRECT moet z'n opwarmronde vertrekken als de counter afloopt, want de pacecar heeft power, en die moet je bijhouden.
Nog een aandachtspunt: bij het (re) starten vertrekt de SC rap. Als je te rap meevolgt krijg je net voor de lijn een waarschuwing dat je te snel bent vertrokken. Als je te lang wacht om de SC te laten wegrijden krijg je een waarschuwing dat je moet aansluiten... Ideaal meteen mee vertrekken maar niet als een pijl uit een boog vertrekken maar de boel vlot op gang trekken. T'is geen groot probleem trouwens, ik denk niet dat je door 1 van die waarschuwingen een sanctie gaat krijgen, ze duren geen seconde.
|
|