|
Post by Nick on Feb 3, 2013 21:49:15 GMT 1
Kan nog steeds niet op de server... Ik vond wel dit online:
Amer's right. It's a glitch with rFactor. If you don't properly leave the server, sometimes the server still thinks your IP is still logged in and won't allow another connection from it. Only way to fix it is to change your IP address or get rci to reset the server.
|
|
|
Post by Mee on Feb 3, 2013 22:08:32 GMT 1
Ik heb de rF-server is af- en aangezet, probeer het nog eens Nick.
|
|
|
Post by Nick on Feb 3, 2013 22:10:53 GMT 1
Ik heb de rF-server is af- en aangezet, probeer het nog eens Nick. Werkt van de eerste keer... Pff, das wel miserie als dat nog gebeurt. Dat wil zeggen dat je soms gewoon niet meer KAN connecten...
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 3, 2013 22:32:10 GMT 1
Da's wel heel uitzonderlijk denk ik hoor...
|
|
|
Post by Nick on Feb 3, 2013 22:47:58 GMT 1
Da's wel heel uitzonderlijk denk ik hoor... Ja, waarschijnlijk. Het is ook de eerste keer dat het zo gebeurt. Normaal gezien kan ik na een connection lost gewoon reconnecten. Toch de laatste keer dat ik dat eens heb gehad.
|
|
|
Post by Mee on Feb 7, 2013 23:35:24 GMT 1
Nieuwe verplichte Sync! Het is maar een kleintje; 1,6 MB.
Hier zitten alle nieuwe wagenkeuzes en wijzigingen in sinds... de vorige keer. Ook ART's skin zit hier nu in.
|
|
|
Post by Mee on Feb 11, 2013 9:48:37 GMT 1
Nieuwe verplichte sync.
De server staat ondertussen ook op Vanport.
|
|
|
Post by timothy on Feb 11, 2013 19:25:55 GMT 1
ik hoop dat er nog budget over is bij Scuderia Mazati voor een schoon masseuseke mee te pakken naar Vanport want om daar te rijden met nen kapotte rug?? Nu ben ik eens content dat nog geen motion seat heb met buttkickers lol
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Feb 13, 2013 17:58:20 GMT 1
Ik graak niet op de server.. "Join timed out"
|
|
|
Post by Mee on Feb 13, 2013 19:03:02 GMT 1
Ik graak niet op de server.. "Join timed out" Draait terug. Blijkbaar elektriciteit uitgevallen daarstraks.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 13, 2013 19:50:30 GMT 1
Ik graak niet op de server.. "Join timed out" Draait terug. Blijkbaar elektriciteit uitgevallen daarstraks. Heb je geen auto-boot on power in je bios?
|
|
|
Post by Mee on Feb 14, 2013 9:50:09 GMT 1
Heb je geen auto-boot on power in je bios? Dat doet hij ja, het probleem is het inloggen in Windows. Het opstarten gaat zonder problemen, maar dan moet er automatisch ingelogd worden. Je kan instellen dat hij automatisch een gebruiker inlogt, dat doet hij momenteel met de admin-gebruiker. Je kan echter maar 1 account een auto-login laten doen, dus de VRL-account logt momenteel niet automatisch in. Maar misschien moet ik die account prioriteit geven ja . edit: zo, nu start rFactor wél automatisch op .
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 14, 2013 10:24:22 GMT 1
Heb je geen auto-boot on power in je bios? Dat doet hij ja, het probleem is het inloggen in Windows. Het opstarten gaat zonder problemen, maar dan moet er automatisch ingelogd worden. Je kan instellen dat hij automatisch een gebruiker inlogt, dat doet hij momenteel met de admin-gebruiker. Je kan echter maar 1 account een auto-login laten doen, dus de VRL-account logt momenteel niet automatisch in. Maar misschien moet ik die account prioriteit geven ja . edit: zo, nu start rFactor wél automatisch op . Top!
|
|
|
Post by Mee on Feb 15, 2013 22:18:56 GMT 1
Nieuwe verplichte Sync!De pitgroups zijn bij iedereen aangepast: dit zou er (als dat goed werkt) voor moeten zorgen dat jij en je teammaat of 1 andere piloot 1 pitvak delen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan want je weet wie die andere piloot is. De samenstelling van die pitgroups vind je hier terug.
|
|
|
Post by Mee on Feb 17, 2013 1:36:08 GMT 1
Excuus, nog eens een verplichte sync.
Er stond een foutje in de rfm waardoor de auto's op elkaar werden geplaatst in de pit. Dat zou nu verholpen moeten zijn.
|
|