|
Post by Nick on Jul 23, 2014 17:53:54 GMT 1
Ik vind uw header wel veeeeel mooier. ;-)
|
|
|
Post by Mee on Jul 23, 2014 18:00:07 GMT 1
Die was klasse hè .
|
|
|
Post by Mee on Jul 27, 2014 21:39:20 GMT 1
Hier al een voorproever: download AlphaZie wel dat je beide bestanden uitpakt en op dezelfde plaats zet. Moeten nog een paar zaken afgewerkt worden (zoals een waarschuwing bij de banden dat dat maar een hint is), maar het zou de (geïnstalleerde) mods wel al allemaal moeten kunnen inlezen. Als hij dat niet doet, laat het aub weten!
|
|
|
Post by Mee on Aug 22, 2014 12:31:11 GMT 1
|
|
|
Post by Mee on Aug 23, 2014 22:53:15 GMT 1
Net deze PDF ontdekt: downloads.imagespaceinc.com/rf2/modsresources/rF2_TGM_TyreTool_QuickStart_V3.pdfGoud waard! Komt goed, aan de hand daarvan ga ik de waardes uit de TGM-bandenfiles (gebruikt door de piloot zelf) kunnen halen ipv uit de TBC-files (gebruikt door de AI). Voor zover ik zie moet ik er uit kunnen halen: - een curve van grip per procent slijtage. Net zoals dat er nu al is. - verschillen tussen grip, opwarming, etc, ook zoals dat nu is. - invloed van 'thermal degradation' op de grip van de band.
|
|
|
Post by Mee on Aug 24, 2014 16:32:20 GMT 1
Nieuwe versie: www.mediafire.com/download/yjogtu9fjuruus4/CarStat2_Beta2.zipChangelog:- Added resizing. - Auto-detect rFactor 2 Data folder in Vehicle selector. - Fixed an error with the upgrades because of a faulty upgradefile (Howston G4). - Improved the way upgrade-operators (+, - or *) are implemented and made this more 'smart'. - Changed default rev limit to rev limit range. - Added downshift delay and changed the shift delays to ms. - Added concurrent driver swaps and random delay on driver swaps (if they are allowed).
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 24, 2014 17:18:45 GMT 1
Ge maakt in elk geval al changelogs als ne pro!
|
|
|
Post by Mee on Sept 13, 2014 15:09:46 GMT 1
Nieuwe versie: www.mediafire.com/download/24rin1nd28k4nd4/CarStat2_Beta3.zipEn nog zo een changelog:- Set the program's culture to en-US instead of nl-NL. Could result in some outrageous numbers, so let me know if you notice this. - Tire rim sizes and weights added. - Added tires starting temperature. - Using the optimal tire temp from the TGM-files now. - The temp-grip curve also comes out of the TGM-files now. - Ditto with Tirewear 1 and 2. - Added two more graphs for the tire's thermal degradation. Complicated and theoretical stuff (ie the practical use may be less obvious), I strongly suggest you read the tooltips you get hovering over the i-icon. - Switched the tooltip locations from the description to the value (so hover over the value to get the tooltip, not the description). - Created a "Tires" submenu because there's just too much information! - All tires in Tires - General info are by default checked now.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 13, 2014 22:37:22 GMT 1
Moet ik mij zorgen maken om de virusmelding bij die exe? Avast gooit hem continu in de kluis, ik haal hem er uit, klik hem open: Avast gooit hem weer in de kluis.
|
|
|
Post by Mee on Sept 13, 2014 22:45:36 GMT 1
Lap, mijn spyware is ontdekt!
Nee, veel virusscanners kijken voor elke uitgevoerde exe in hun database van files die ze kennen/vertrouwen. Maar omdat dit een 'nieuwe' exe is (nog door niemand uitgevoerd) kent de virusscanner dat niet en durft hij wel eens te denken dat het een onbetrouwbaar bestand is. Zeker als er in de programmacode redelijk wat operaties op bestanden wordt uitgevoerd (wat CarStat logischerwijze doet). Ik heb dat hier ook soms bij eigen geprogrammeerde programma's, zoals bij de sync client de vorige seizoenen.
Een uitzondering toevoegen en/of als "veilig" markeren - hoe meer mensen dat bestand vertrouwen, hoe beter.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 13, 2014 22:50:28 GMT 1
Done, en werkt. Niet zo vanzelfsprekend in Avast.
|
|