|
Post by Nick on Jan 26, 2012 15:47:43 GMT 1
Ik was even aan het opzoeken hoe je het schokken van het beeld wat kan verminderen in de F1's. Op de lange rechte stukken op Spa, is het bijna onmogelijk om nog deftig de baan te zien. Ik kwam dit tegen: Real head motion plugin for rF2Ik heb het zelf nog niet getest (aan het downloaden), maar wou het toch even met jullie delen. Het filmpje lijkt toch al aangenamer qua beeld om mee te racen. Let wel: het is Work In Progress, dit is nog niet de definitieve plugin. 45 minuten schokkend beeld (tijdens bv. een race) is vermoeiend... EDIT: Net even geprobeerd en ik vind het voor op Spa zeker een pak aangenamer rijden. Het snelheidsgevoel moet een beetje inboeten, maar ik word toch al niet meer misselijk na 5 minuten rijden.
|
|
|
Post by rodney on Jan 28, 2012 11:23:44 GMT 1
heb deze ook er op gezet een paar dagen geleden en ben er redelijk tevreden over, ik kan me nu goed concentreren op het instuurpunt enzo, een minpuntje mss is dat je als je fr2 start eerst 20-30 sec in de pits moet wachten omdat je beeld rond draait (de plugin moet zich nog goed zetten)
|
|