|
Post by timothy on Jan 12, 2012 10:00:35 GMT 1
welke HUD kan je dan gebruiken? Zelfde als in RF1?
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2012 10:24:49 GMT 1
welke HUD kan je dan gebruiken? Zelfde als in RF1? Ik heb er nog maar 2 getest. Die van rF1 heb ik niet gezien. Ik denk als je single player start dat je daar een knop hebt met modifcations ofzo. Daar kan je 3 huds kiezen. Straks eens tegoei zien.
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 12, 2012 11:13:25 GMT 1
Handig Frank
|
|
|
Post by timothy on Jan 12, 2012 13:47:56 GMT 1
staat trouwens een server upgrade gepland voor deze nacht...
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2012 13:55:01 GMT 1
Die unknown mensen hebben die dit al eens geprobeerd :
Dat read-only stuk is blijkbaar belangrijk trouwens.
|
|
|
Post by Mee on Jan 12, 2012 19:05:14 GMT 1
Imo krijg je de temperatuur van de buitenkant van de band te zien ipv de binnenkant. Dat buitenste laagje rubber kan volgens mij wel zo rap opwarmen en afkoelen. Misschien kan je met de pijltjes die weergave veranderen? Heel goed geraden Bart! Van Terence Groening (ISI dev): "I can confirm that right now the temperature reading is from the surface as if you were reading with an infrared temperature sensor; at some point we'll provide more detailed info of the internal temperatures (like any good tire engineer would retrieve with a probe)." In je rFactor 2 Core folder staat trouwens een "Known issues"-bestand: General ======== -While driving Historics, AI can not safely slow down and enter their pit stall
Networking ======== -Server does not warn user if IP:port is already in use -No Server ping in MP Lobby -Some odd collision behavior is happening in multiplayer.
Graphics ======== -Multiview is not working anymore / and very limited
Replay ====== -There are some issues with special effects (smoke, skids, etc.) and loose objects (cones, haybales, etc.) -The 'Private Practice' option incorrectly affects replay, making other cars invisible or visible when they shouldn't be.
Tire Model ========== -Contact patch load distribution model is not final, which means tire pressure does not have the full effect that it should. -Aquaplaning is not implemented, so wet weather driving is only properly modelled when the track is damp but with no standing water. -Wear (meaning both abrasion and degradation) is incomplete in several aspects. -There are other relatively minor loose ends. -Curbs, white lines have almost no grip in rain
Collision ========= -Loose objects (cones, haybales, etc.) "fall asleep" inappropriately, sometimes up in the air, and essentially turn into solid objects. -Sometimes intense collisions cause the simulation to fall out of realtime, which is very unpleasant. This is usually caused when objects manage to get partly inside each other, which unfortunately happens more often in multiplayer due to imperfect prediction.
Weather/RealRoad ================ -Groove build-up and track wetness/drying happen at an artificial, accelerated rate. <-- leek mij al niet zo realistisch -Wind and humidity do nothing.
Controllers =========== -Some older force feedback drivers cannot handle rFactor2's high-fidelity update rate and in fact make the simulation fall out-of-realtime (you'll notice if things get jerky and slow and the purple bar on the CPU Time graph goes to 100%). There are two possible fixes: 1) get updated drivers from your hardware manufacturer (recommended), or 2) open up controller.ini and set "Skip Updates" to a non-zero value. Note that the presets for new Thrustmaster wheels include the second fix in case users haven't updated their drivers. Again, we recommend updating the drivers and setting "Skip Updates" back to 0.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 12, 2012 19:59:11 GMT 1
No Name issue-gefixt. Door gisteren op de VRL-server te gaan werd een nieuwe rFactor.name-file gecreeërd. Heb die geopend en ge-edit. En dan gesaved en "read only" gemaakt en het werkt nu zowel on- als offline.
Nieuwe issue : geen geluid van banden (skidgeluiden) bij de Eve F3. Bij de Meganes had ik dat wel dus ik denk dat dat car-related is.
Thrustmaster staat nu torque filter op 4, multiplier op 0.7 en sensitivity op 110%. Dat voelt lekker. Moet nog wel mijn drivers van de Thrust updaten. Zal dat straks eens doen. Misschien is het dan nog beter.
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2012 20:01:50 GMT 1
Nieuwe issue : geen geluid van banden (skidgeluiden) bij de Eve F3. Bij de Meganes had ik dat wel dus ik denk dat dat car-related is. Dat heb ik ook (en staat bij de vragen zonder oplossing)
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 12, 2012 20:18:15 GMT 1
ik heb een probleem bij rF2 en hoop dat iemand hier een oplossing voor weet want ik weet het niet :s Het Probleem is als volgd : op deze pc zitten ik en Dino. Dino is beheerder en ik heb een gast account. Bij de instalatie op de beheerder account zou alles op de gast account ook moeten staan maar dat is niet zo... Bij rFactor 1 lukte dit wel. iemand enig idee goe dit probleem kan verholpen worden want op zijn account staat alles en werkt het maar op mijn account vind hij niks ..
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 12, 2012 20:34:16 GMT 1
Nieuwe issue : geen geluid van banden (skidgeluiden) bij de Eve F3. Bij de Meganes had ik dat wel dus ik denk dat dat car-related is. Dat heb ik ook (en staat bij de vragen zonder oplossing) Whoopsiedaysies... Sorry
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 12, 2012 20:40:20 GMT 1
Bij de World Series werd ik net geregeld uit de pits gestuurd zonder dat men damage gerepareerd was. Het had geen effect op de handling van de auto (toch niet dat ik direct merkte) terwijl ik toch zonder neus en achtervleugel onderweg was zag ik in de replay achteraf. Volgens mij ook bug. Er is nog veeeel werk...
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2012 20:46:25 GMT 1
Bij de World Series werd ik net geregeld uit de pits gestuurd zonder dat men damage gerepareerd was. Het had geen effect op de handling van de auto (toch niet dat ik direct merkte) terwijl ik toch zonder neus en achtervleugel onderweg was zag ik in de replay achteraf. Volgens mij ook bug. Er is nog veeeel werk... Bij rF1 was per mod instelbaar hoe veel er te herstellen viel. Lijkt me gewoon dat uw pitcrew dat niet meer kon herstellen eigenlijk.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 12, 2012 20:52:59 GMT 1
Niet vergeten dat die pitcrew van ISI komt: "We release when we feel it's ready to release, but there might be problems!"
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 12, 2012 21:02:44 GMT 1
Na een escape bedoelde ik natuurlijk. Dan is je auto normaal toch altijd helemaal gerepareerd he?
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 12, 2012 21:09:53 GMT 1
niet altijd is een bugje die in rfactor 1 ook soms voorkomt maar zelden
|
|