|
Post by Timpreza on Jan 7, 2012 1:20:55 GMT 1
Da's geen map van belang voor rf zelf. Doe er mee wat je wil.
|
|
|
Post by Cedric on Jan 7, 2012 17:19:51 GMT 1
Kan er iemand duidelijkheid scheppen over de ingang van de pitlane? Mij lijkt het, omdat we de GT-grid gebruiken, dat we de pitlane inmoeten na La Source maar daar staan kegeltjes. Moeten we dan toch de ingang van de F1-pitlane gebruiken om naar ons pitvak te rijden?
|
|
|
Post by Mee on Jan 7, 2012 17:28:05 GMT 1
Moeten we dan toch de ingang van de F1-pitlane gebruiken om naar ons pitvak te rijden? Beetje logisch als er bij de andere pit-ingang kegeltjes staan hè .
|
|
|
Post by Cedric on Jan 7, 2012 17:31:48 GMT 1
Haha ;D da's ook weer waar Bart! Maar ik wou het zeker weten zodat ik niet de enige ben die de lange pitlane neemt, terwijl de meeste over de kegeltjes gaan vandaar Maar is inderdaad logisch. Kegeltjes: er niet over rijden
|
|
|
Post by timothy on Jan 7, 2012 17:44:01 GMT 1
kan iemand keer het ip doorgeven van de server? Ben het kwijt en vindt het iet direkt op het forum ;p
|
|
|
Post by Cedric on Jan 7, 2012 17:53:56 GMT 1
Begin van dit topic Timo 178.63.46.198:34301 En anders: www.vrl-simracing.be en joinen via de join server button, of je muis boven de join server button houden, dan zie je een hyperlink met daarin ook het IP-adres.
|
|
|
Post by timothy on Jan 7, 2012 19:31:44 GMT 1
merci C
|
|
|
Post by Mee on Jan 8, 2012 20:35:59 GMT 1
Geen voorbereiding, niet comfortabel: crash na een aantal ronden. Had niks anders verwacht, so #care .
|
|
|
Post by Cedric on Jan 8, 2012 20:49:28 GMT 1
Bah dit had zo mooi kunnen zijn! Niet zo tevreden van kwalificatie: 6 tienden van men pb. Startte vlak voor Tim en meteen konden we een paar man voorbij. In de dubbele linkse kon ik me al eens naast Tim werken, maar ik wou vooral niet overmoedig te werk gaan en hield daarom een beetje in. In bus-stop stond Timo Roman gespind, en bewoog een beetje vooruit. Hierdoor had hij mijn wagen mee en dus was de ophanging kapot. De hele tijd met een scheef stuur proberen te rijden, tot ik te hevig terugschakelde in La Source en ik een grote spin maakte. 3 man reed mij direct voorbij en het was terug achtervolgen. Een paar dueletjes met Peter, en uiteindelijk sloot ik aan bij Tim. Slechte exit na de bocht achter de Pief-paf (weet niet goed hij hij noemt) en over de curbs en in de muur. Da was zowat het einde van mijn race Lag op een gegeven moment P3, dus dit had mooi kunnen zijn. Was trouwens heel leuk om eens tegen u te racen Tim, een uniek moment Op naar volgend seizoen met hopelijk rF2, en ik ga mezelf een nieuw doel opleggen: minder DNF's
|
|
|
Post by Rino on Jan 8, 2012 20:58:29 GMT 1
Very sorry Ricardo Je ging vroeger van het gas af en dat verraste me.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 8, 2012 21:21:46 GMT 1
Leuke race. Had alleen (tot mijn grote verbazing want ik speel al die moderne toestanden volledig maxed out) last van framedrops. Kon Guy afhouden, maar kiepte 20 liter te veel in de naftbak in de stop en zat daardoor na de stops achter Guy. Ik kon echter het tempo van één van de Roman broers en van Guy vrij goed volgen... Daar was ik eigenlijk wel tevreden over. Ook volledig foutloos gereden op wat kleine zaakskes na. Natuurlijk zat ik daar al over te denken toen ik de laatste keer door de busstop ging ga ik daar toch niet rond zeker
|
|
|
Post by oracle on Jan 8, 2012 21:38:44 GMT 1
Was van zin op boost 1 te rijden, maar vergeet hem terug te zetten, na hem op 5 gezet te hebben voor de warmup lap Bij de start zag ik iedereen er voor gaan, dat was mijn teken om gas te lossen, en ik chrash niet in t1 daardoor. Dan leuke duels met Frank en Nico Dan 28s in de pit en kom net voor Frank de baan weer op. Kan hem achter houden al is het met niet veel voorsprong. Niet mijn ding de Nippons maar was toch wel leuke race.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 8, 2012 21:42:24 GMT 1
33 hier... Dju
|
|
|
Post by Knarf on Jan 8, 2012 21:50:05 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2012 22:13:52 GMT 1
Could have's, would have's... Tot mijn grote verbazing kwalificeer ik m'n sushikreng op P5. Een mooie uitvalbasis. Bij de start promoveer ik mezelf dankzij een slechte start van Emile, en een contact van Rino en Ricardo maar P2. P2 is op dit moment onhoudbaar natuurlijk. Ik rij op een tragere, maar zeer zuinige wing 2-2 en low boost, met de bedoeling om niet te stoppen. M'n laptimes zijn te traag voor een degelijke track position, maar als ik geen stop hoef te maken moet ik mij eigenlijk niet eens haasten, een pitstop is veel te kostelijk. Het mooie van het verhaal is dat iedereen zich eigenlijk vast rijdt op mij, want op de rechte lijn komt niemand er voorbij. Achter mij wordt fel aangedrongen door Timo, Emile en Cedric, maar ik stop ze een aantal ronden af. Dit is leuk. Emile rijdt veel teveel downforce. Is wel de snelste man op de baan, maar rijdt zich vast in't verkeer. Een paar epische duelletjes later komt Emile me in Stavelot mooi uitremmen, en later komt ook Timo (die wel straightline speed heeft) in een machtige 3 wide naar Combes voorbij. Machtige move, ik moest daar plooien. Die 2 moet ik laten gaan, maar hoef me geen zorgen te maken. Mijn enige zorg is mijn verbruik. T'is heel nipt, maar dat zou wel goed komen op't einde als ik wat benzine sparen door minder hard te moeten gaan op versleten banden. In elk geval ging het op een litertje meer of minder aankomen. Wie zal het zeggen... Peter Clé komt achter mij aanzetten, maar voordat hij bij mij raakt spin domweg in Busstop halverwege de race, schiet van m'n clutch en sla m'n motor af. Puf... Daar sta je dan zonder starter. Game over. Als ik zie dat Peter met 1 ronde te gaan de kop had, en uiteindelijk toch moest pitten had het voor mij een compleet onverwachte overwinning kunnen zijn. Spijtig, maar ik heb een superleuke halve race gehad, en vanaf de zijlijn een spannende race gevolgd met Peter, Steven en Emile. Grats Steven die nipt aan het laatste eindje trok, maar ik had liever Peter zonder stop zien winnen.
|
|