Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2005 13:05:22 GMT 1
't Heeft net iets langer geduurd dan ik gepland had, maar ik heb eindelijk een TotalRank bij elkaar gereden -> 44673.019 'k Sta zelfs nog nie laatste ;D 'k Heb al gezien op de Track Database dat er weeral 5 tracks klaarstaan, Banburgh zou de moeite zijn naar 't schijnt....it never ends
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 4, 2005 13:21:52 GMT 1
Amaai Appplaus! Ik zou niet eens weten hoe ik er moet aan beginnen... alleen al die hoeveelheid tracks! Er zijn er over de 400 dacht ik en als je er op elk circuit minimaal 2 moet rijden (1 warm-up en 1 "voor tijd") dan fiets je algauw 1000 rondes bij elkaar... Interessante vraag vind ik is "zijn er verrassingen geweest?" Zo van die circuits die je nooit had gedaan en dan nu zegt van "eigenlijk was dat wel wreed plezant/of onderschat/of overrated" .... ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2005 19:40:54 GMT 1
Amaai Appplaus! Ik zou niet eens weten hoe ik er moet aan beginnen... alleen al die hoeveelheid tracks! Er zijn er over de 400 dacht ik en als je er op elk circuit minimaal 2 moet rijden (1 warm-up en 1 "voor tijd") dan fiets je algauw 1000 rondes bij elkaar... Interessante vraag vind ik is "zijn er verrassingen geweest?" Zo van die circuits die je nooit had gedaan en dan nu zegt van "eigenlijk was dat wel wreed plezant/of onderschat/of overrated" .... ? Er zijn meer dan 400 tracks in totaal voor GPL, voor de TotalRank moet je 365 tracks rijden. Ik heb nooit meer dan 10 ronden gereden per track, rallyebanen meestal maar 2. Ook altijd met dezelfde setup; 1 basissetup voor gewone tracks, 1 voor ovals enz...Als ge ooit goesting krijgt om 't zelf te proberen laat maar iets weten èh Of er verrassingen geweest zijn ? Goh, het viel me op dat er veel add-ons die wel leuk zijn om eens op te rijden, maar eigenlijk niet geschikt zijn om online op te racen vb. rallyestages, stunttracks, testtracks die eigenlijk uit TotalRank gehaald zouden moeten worden imo...ovals voor mijn part ook en zo zijn er wel heel wat. Natuurlijk zijn er ook pareltjes bij zoals Gyral, Beal Valley, Dundrod en Monza10k om er maar enkele te noemen - dat maakt het dan weer de moeite
|
|