|
Post by Buchinski on Jan 4, 2005 10:26:57 GMT 1
De ontzagelijk grote ramp in Azie brengt de dingen natuurlijk weer terug naar hun normale proporties maar hier toch een berichtje dat me schokte .... Vele mensen zullen nog hun eerste add-on downloads hebben gedaan van op de site van de US Pits. Annex aan het download en editing gedeelte van de site was er ook een uitgebreid forum waarop kon gediscussieerd worden (met de nadruk wel op Nascar Racing & games - waarmee de US Pits oorspronkelijk was begonnen, nu 11 jaar geleden) Alleen als ik het zo hoor werd er soms zo heftig te keer gegaan en werd er zo gezaagd dat de admins het nu uiteindelijk beu zijn geworden en de site hebben gesloten. Als de US Pits gaat terugkomen dan zal het een afgeslankte site zijn met een editing en downloadsectie, zonder competitie en zonder forum. Dan denk ik soms aan onze eigen VRL en hoe in sommige periodes van het jaar er zo ontzagelijk veel geleuterd wordt over kleinigheden dat ik soms denk : help! Het is te hopen dat we altijd mensen blijven vinden zodat we kunnen verderdoen en dat we niet op een bepaalde dag zulke trieste afgang zullen hebben als The US Pits ....
|
|
|
Post by arnold on Jan 4, 2005 11:38:25 GMT 1
Dan denk ik soms aan onze eigen VRL en hoe in sommige periodes van het jaar er zo ontzagelijk veel geleuterd wordt over kleinigheden dat ik soms denk : help! Het is te hopen dat we altijd mensen blijven vinden zodat we kunnen verderdoen en dat we niet op een bepaalde dag zulke trieste afgang zullen hebben als The US Pits .... volledig mee eens....van zodra je iets durft posten en dan NIET om op iemand te schieten maar om bepaalde dingen in de toekomst te vermijden wordt er oeverloos gepalaverd over pietluttigheden. ik heb mezelf plechtig beloofd om vanaf nu niet meer te reageren via het forum op accidenten (waar ikzelf ben bij betrokken ) die in een (test)punten race zijn gebeurd. het blijft een spel , er zullen altijd fouten gemaakt worden , er zullen altijd accidenten blijven plaats hebben , zolang we blijven racen tegen "human" tegenstrevers. ik ben er heilig van overtuigd dat NIEMAND bij de VRL er kwaadwillig iemand zal af rijden. het zal altijd een eigen ( misschien verkeerd ) inschatten blijven van een bepaalde situatie tijdens een race. bij deze.......
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2005 15:07:56 GMT 1
En de miserie is nog niet gedaan precies.... Na RSC en US Pits gaat nu ook de GPL Mirror Zone plat
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 4, 2005 19:24:48 GMT 1
Tja... met RSC al meer dan een maand buiten strijd kregen die gasten natuurlijk veel meer traffiek te verwerken.
Wel bekke wreed lullig van hen (of gemakkelijk als ze eigenlijk toch van plan waren te stoppen) dat ze genen back-up hebben.
Ah ja... maakt niet uit, we trekken onze plan wel.
Jan. =---
|
|