|
Post by Cedric on Aug 1, 2011 21:29:39 GMT 1
Ik zou graag mijn sim collectie een beetje aanvullen met GPL. Is er iemand die dezen klassieker soms toevallig nog te koop heeft op cd, en kan ik deze voor een (spreekwoordelijke weliswaar ;D) appel en een ei overkopen? Of is een CD-versie tegenwoordig niets meer waard op huidige pc's? De demo werkt nl super, maar heeft enkel Watkins Glenn. Iemand die naar de LAN komt zou eigenlijk ideaal zijn. Alvast bedankt voor iemand die mij zou kunnen helpen EDIT: iemand die NR2003 heeft zou ook tof zijn, maar ik heb gehoord dat die tegenwoordig voor veel geld worden verkocht. Het is gewoon kwestie van mijn klassiekers een beetje te leren kennen
|
|
|
Post by Knarf on Aug 1, 2011 21:36:38 GMT 1
Ge kunt op die demo alle mod-tracks installeren hé ? Dan mist ge enkel de originele circuits maar de honderden anderen hebt ge dan wel.
Als ik naar de LAN kom zal ik er proberen aan te denken mijne cd mee te pakken.
|
|
|
Post by Cedric on Aug 1, 2011 21:43:57 GMT 1
Ge kunt op die demo alle mod-tracks installeren hé ? Dan mist ge enkel de originele circuits maar de honderden anderen hebt ge dan wel. Als ik naar de LAN kom zal ik er proberen aan te denken mijne cd mee te pakken. Ah, ok ik wist niet dat de community zo uitgebreid was dat er honderden gemodde tracks van bestaan Zou tof zijn als je je cd meebrengt voor de eventuele originele tracks. Is er een soort grote rFactorcentral voor gpl, waar alle tracks en mods samenstaan? Bedankt voor de uitleg Frank
|
|
|
Post by Knarf on Aug 1, 2011 22:29:56 GMT 1
|
|
|
Post by Cedric on Aug 2, 2011 19:04:46 GMT 1
Ok, hartelijk bedankt Frank
|
|