|
Post by Knarf on Dec 16, 2004 21:30:40 GMT 1
Iemand die op mijne installatiegids is gestoten meld mij het volgende probleem
Iemand enig idee ?
|
|
|
Post by PhilipDC on Dec 16, 2004 21:39:12 GMT 1
ik gehoord dat dit weleens voorkomt met een gedownloade kazaa versie.
|
|
|
Post by arnold on Dec 17, 2004 12:22:44 GMT 1
Iemand die op mijne installatiegids is gestoten meld mij het volgende probleem Iemand enig idee ? als ie niet te ver woont kunnen we wel iets regelen met een originele versie + eventuele hulp bij installatie. heb het ondertussen al goed onder de knie ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 17, 2004 12:48:49 GMT 1
Raar, alsof gpl naar windowmode overschakeld op het moment dat hij de 3d moet laden. Hebben die mensen goede videokaart drivers, en voor welke videokaart? Ik veronderstel dat ze de nodige patches van gpl hebben als ze u gids gevolgd hebben. Misschien ergens een instelling in hun videokaart. Tzal volgens mij daar ergens mee te maken hebben.
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 17, 2004 13:40:07 GMT 1
als ie niet te ver woont kunnen we wel iets regelen met een originele versie + eventuele hulp bij installatie. heb het ondertussen al goed onder de knie ;D dat is heel barmhartig van u Nolle maar ze zouden toch moeten leren van een "officiele versie" te kopen i.p.v. downloads... Anders gaan mensen nooit de noodzaak inzien van het verderzetten van GPL. Zeg nu zelf, voor die 10 EUR dat dat kost om dat ergens in Engeland te bestellen. Als ik het geld bezie dat ik daarmee al uitgespaard heb door GPL te spelen en niet in het cafe te zitten
|
|
|
Post by arnold on Dec 17, 2004 14:15:31 GMT 1
dat is heel barmhartig van u Nolle maar ze zouden toch moeten leren van een "officiele versie" te kopen i.p.v. downloads... Anders gaan mensen nooit de noodzaak inzien van het verderzetten van GPL. Zeg nu zelf, voor die 10 EUR dat dat kost om dat ergens in Engeland te bestellen. Als ik het geld bezie dat ik daarmee al uitgespaard heb door GPL te spelen en niet in het cafe te zitten volledig mee eens..ik ben een maand geleden ook nog op een originele versie gebotst én direkt gekocht..maar ge kent me hé : als ik kan helpen.......
|
|
|
Post by Knarf on Dec 20, 2004 19:14:06 GMT 1
Het is een originele versie
|
|