|
Post by petje on Dec 16, 2004 17:05:41 GMT 1
Mannen kan er mij iemand helpen. Als ik in vroc wil joinen vraagt hij in gpl direct om te kalibreren maar ik kan mijn assen van mijn brd pedalen niet kalibreren daar. Als ik via gem+ gpl opstart gaat alles normaal en kan ik kalibreren en rijden zoals altijd, maar eenmaal geprobeerd van te joinen in vroc moet ik weer kalibreren. Iemand een idee.
Nog een goede avond
Pedro
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 16, 2004 17:19:50 GMT 1
Mannen kan er mij iemand helpen. Als ik in vroc wil joinen vraagt hij in gpl direct om te kalibreren maar ik kan mijn assen van mijn brd pedalen niet kalibreren daar. Als ik via gem+ gpl opstart gaat alles normaal en kan ik kalibreren en rijden zoals altijd, maar eenmaal geprobeerd van te joinen in vroc moet ik weer kalibreren. Iemand een idee. Nog een goede avond. Pedro Ik dacht dat die herkalibratie van de controller nodig was bij : 1- een nieuwe player 2- een andere controller 3- een niet afgewerkte calibratie van de vorige keer Misschien moet je zoeken op één van die drie pistes?
|
|
|
Post by petje on Dec 16, 2004 21:02:33 GMT 1
mannen, het probleem is opgelost. Het was dienen verdomden msn die weer nen reklamebanner op het scherm had gezet. éénmaal msn uitgeschakeld is er geen probleem meer.
|
|