|
Post by amdr on May 23, 2011 19:19:01 GMT 1
Hey manne Ik heb na een half jaar oid rFactor nog eens geinstalleerd maar ik ben bij men vorige format vergeten op men oude setups & cfg files etc allemaal te backupen. Ik weet dat ge vroeger Leo FFB, Realfeel en dan nog een aangepaste config file had, wat is de makkelijkste en beste optie? Ik heb niet teveel zin om tussen elke wagen eerst een half uur de FFB te zitten tweaken En waar zet ik in godsnaam dat getril af in de cockpit? Greetz
|
|
|
Post by oracle on May 23, 2011 22:52:31 GMT 1
Das een vraag voor de tweakers gebruikte altijd gewoon reelfeal en de ini file ervan, en dat was het.
Maar soms is de standard FFB beter.
Die cockpit vibration is in je plr file, onder graphic options. Cockpit Vibration Mult1="0.00000" en dan staat die af.
Vind hier net ook een andere manier:
excessive camera vibration, head shake, cockpit vibration Open up the .cam file that belongs with the mod you wish to adjust, use notepad or similar.
Find this line under the camera you wish to adjust, OrientationRate=(999.000000, 999.000000, 999.000000) Your values may be different. Change the first variable to somewhere between 1 and 35 Eureka now the horizon stays as steady as you like.
Weet niet wat het verschil is....
|
|
|
Post by amdr on May 24, 2011 16:49:41 GMT 1
Bedankt Guy, het was idd die cockpit vibration. Als er nog iemand wat ffb tips zou kunnen geven, dat zou fantastisch zijn want helemaal standaard is het niet super Voor de enorm grote deadzone in het midden is enorm irritant ;D
|
|
|
Post by Timpreza on May 24, 2011 17:33:34 GMT 1
Deadzone? Zijt ge Shift 2 aan't spelen?
|
|
|
Post by amdr on May 24, 2011 18:21:08 GMT 1
Ni in het sturen é maar gewoon in den force feedback zelf, der is hier 15° ofzo zonder iets van weerstand, en da was vroeger ni voor zover ik weet
|
|
|
Post by Timpreza on May 24, 2011 18:57:23 GMT 1
|
|
|
Post by Cedric on May 24, 2011 19:32:50 GMT 1
Idd! Ik heb daar ook veel last van. Stuur voelt super los in het midden. Kheb eens gekeken op de Logitech forums en daar hebben er nog mensen last van. De mensen van Logitech zeggen dat dit ligt aan de dual ffb motor. De ene beweegt naar rechts en de andere naar links, dus er moet een plek zijn waar er geen krachten op het stuur werken. Maar waarom die bij mij en jou zo groot is weet ik ook niet
|
|
|
Post by covids on May 27, 2011 7:24:45 GMT 1
Heb deze es geprobeerd gisteren. Voor mij alleszins een hele verbetering tov de standaard FFB van rFactor. Het komt inderdaad in de buurt van iRacing, maar is jammergenoeg nog niet op het niveau van nkPro. Ik hoop de rFactor2 daar wat beterschap zal brengen.
|
|