|
Post by TimoVermeersch on May 1, 2011 11:59:15 GMT 1
Ik ben bezig op mijn race-PC een volledig cleane install van Win 7 te zetten. Alvorens de HD te reformatten, heb ik wijselijk een aantal files geback-uped waaronder de license file van Trymedia voor rFactor.
In principe kan ik die nu gewoon terug kopieëren en heb ik geen bijkomende unlock nodig voor rFactor. Enfin, valt nog te bezien hoe rFactor omgaat met een switch van XP naar Win 7-64-bit.
Onder XP staat die license file van Trymedia onder C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Trymedia\Licenses denk ik.
Maar waar moet ik die juist zetten onder Win 7? Weet iemand dat?
Bij voorbaat dank.
Timo
|
|
|
Post by Mee on May 1, 2011 12:13:28 GMT 1
Onder c:\ProgramData. Is wel een hidden folder.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 1, 2011 15:16:18 GMT 1
Thanks. Hoe moet ik die folder juist noemen? Ik heb alvorens mijn HD te reformatten, mijn bestaande license-file geback-uped. Ik wil die nu op de juiste plaats onder Win7 plaatsen maar moet daarvoor wel de juiste naam van de folder hebben.
Kan iemand de juiste path van de map posten: ik moet die onder mijn nieuwe Win7 installatie volgens mij manueel aanmaken. Of komt die map er automatisch als ik rFactor installleer?
Timo
|
|
|
Post by Knarf on May 1, 2011 15:20:53 GMT 1
C:\ProgramData\Trymedia\licenses
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 1, 2011 15:28:07 GMT 1
Thanks.
Timo
|
|
|
Post by rikodc on May 1, 2011 18:14:47 GMT 1
In het scherm "programma's en bestanden zoeken" onder de startknop %programdata% typen en vervolgens op enter drukken brengt je naar die map
|
|